Šta je novo?

Železnice - infrastruktura

Није малициозни коментар него је ниво осигурања на тим прелазима у Русији и Узбекистану на јако високом нивоу. Поред рампи и баријера које излазе из пута, 0-24 су поседнуте особљем. Имали смо и ми путни прелаз у Батајници кратко на прузи за 200 км/с, док није пуштен надвожњак у саобраћај. Јер било проблема? Није. Зашто? Зато што је прелаз био обезбеђен на највишем нивоу. Пре него што некога оптужиш, мућни мало главом.
Ok nek je tako kako i kažeš ali ne možeš nas ubediti da je to u Rusiji bezbednije od denivelisane pruge.
Kad je auto u Srbiji pau sa vijadukta na brzu prugu?
 
Kad je auto u Srbiji pau sa vijadukta na brzu prugu?

Исто онда кад је ауто прешао преко затворене рампе на прузи за 200+ км/с у Русији и Узбекистану - дакле никад.

O5 pišeš neistine.
Putni prelaz u batajnici je bio na delu pruge gde je brzina 120km/h a ne 200.

Тачно, иза тог прелаза је почињало 200 км/с. Међутим и ти и спејсио машите поенту гледајући да се свађате овде. Моја поента је била да је тај прелаз био јединствен у држави по томе да је полиција стајала поред њега, јер је био на новој тзв. брзој прузи (иако се на том месту конкретно возило 120 км/с), па из политичких разлога није смело да се догоди ту оно што се често дешава по целој земљи.

Све у свему, да постоје радници обезбеђења на најкритичнијим пружним прелазима у земљи, много би се живота, друмских и железничких возила сачувало, али да треба тежити денивелисању најфреквентнијих путних прелаза, наравно да да.
 
U toku su novi završni radovi na rekonstrukciji žel stanice NS

Cela galerija ne može da se koristi za sedenje a u samoj zgradi i dalje nema ni jedne kante za smeće ili WC u funkciji, na projektovanim i izgrađenim mestima za tu namenu.

20241020_132034.jpg

20241020_131826.jpg
 
Kreče, dorađuju, neka rasveta se postavlja... rekao bih ovako na blic... ima i neka velika dizalica u samom centru stanice... al nisam baš obratio pažnju šta sve rade, samo sam protrčao i slikao...
 
Kreče, dorađuju, neka rasveta se postavlja... rekao bih ovako na blic... ima i neka velika dizalica u samom centru stanice... al nisam baš obratio pažnju šta sve rade, samo sam protrčao i slikao...
Nadam se da će onda otvoriti neki i neki mini market ili još neki kafić. Onaj gore i nije nešto...
 
Крајем августа сам ишао Афросијабом од Ташкента од Бухаре и назад, он на тој деоници развија максимум 180 км/х и то на свега пар деоница, углавном вози 160. Једина предност му је што буквално нема стајалишта између градова Ташкент - Самарканд - Бухара. Удобност никаква, седишта у нашим Флиртовима која толико пљујте овде су дупло удобнија. Са Цмокићем тек не може да се упореди.
 
Крајем августа сам ишао Афросијабом од Ташкента од Бухаре и назад, он на тој деоници развија максимум 180 км/х и то на свега пар деоница, углавном вози 160. Једина предност му је што буквално нема стајалишта између градова Ташкент - Самарканд - Бухара. Удобност никаква, седишта у нашим Флиртовима која толико пљујте овде су дупло удобнија. Са Цмокићем тек не може да се упореди.

Можда је из неког разлога смањио брзину када си се ти возио. Више пута сам га користио од 2019. године до данас. Да, добар део пута вози 160 км/с, али постоје деонице са 230 км/с, током које је било пар високо обезбеђених путних прелаза. Слика је из јула 2024. Удобност је по мом скромном осећају неупоредива у односу на наш Флирт. Да, седишта јесу тврда доста, али су анатомски направљена одлично и постоји много већи размак између седишта, а такође и одређена подесивост угла наслона. Та седишта су стандард за Талго возове која се користе и у Шпанији, БиХ итд.

1000011326.jpg
 
Poslednja izmena:
Drugari, imam jedno čudno pitanje.

Neki moj poznanik želi da iznajmi jedan napušteni železnički tunel koji je naravno u Katastru upisan na Infru. Koliko sam ga razumeo, hoće da napravi neki lagum za uzgajanje pečuraka ili kako god, nebitno.
Da li neko zna da li je to uopšte moguće i ako može kome se podnosi zahtev ili bar koga da pitamo u vezi toga?
Нек се распита за онај слепи тунел код Прокопа :D
 
Можда је из неког разлога смањио брзину када си се ти возио. Више пута сам га користио од 2019. године до данас. Да, добар део пута вози 160 км/с, али постоје деонице са 230 км/с, током које је било пар високо обезбеђених путних прелаза. Слика је из јула 2024. Удобност је по мом скромном осећају неупоредива у односу на наш Флирт. Да, седишта јесу тврда доста, али су анатомски направљена одлично и постоји много већи размак између седишта, а такође и одређена подесивост угла наслона. Та седишта су стандард за Талго возове која се користе и у Шпанији, БиХ итд.

Pogledajte prilog 216495
Мени је чудно било, што у зависности од поласка се разликује време путовања...Мој је ишао скоро 3 сата, док неки иду 2.18 до Самарканда... Слажем се да је простор за ноге између седишта веома добар и велик, само да су удобнија од Флиртових не могу. Нешто што је мени засметало је да свака композиција мало смрди на шталу, баш се непријатно осећа :(
 
p4170021-jpg.215764


u daljini Rasputnica G prkosi.
Planirana kao privremeno rešenje do završetka izgradnje novog čvora ona ipa preživljava već preko 30 godina. Prosto mi je muka kad vidim kako voz radi S krivinu umesto da ide gotovo pravo.
Skretnice da preskočim sada.
 
Drugari, imam jedno čudno pitanje.

Neki moj poznanik želi da iznajmi jedan napušteni železnički tunel koji je naravno u Katastru upisan na Infru. Koliko sam ga razumeo, hoće da napravi neki lagum za uzgajanje pečuraka ili kako god, nebitno.
Da li neko zna da li je to uopšte moguće i ako može kome se podnosi zahtev ili bar koga da pitamo u vezi toga?
Informacija iz informatora o radu IŽS:
1729591979733.png
 

I onda kaže:
Ova pruga ima ugrađen sistem bezbednosti koji je najviši evropski nivo bezbednosti, kao i deonica od Beograda do Novog Sada", ukazala je Tanasković.
Da, a onda se desi zamalo sudar u Zemunu koji nije izbegnut zbog tehnologije, već isključivo srećnih okolnosti da je neko skapirao šta se dešava. Ali dobro, rekla je "ugrađen", a ne u funkciji.
 
Kaže Vučić u nekom intervjuu, ići će se dole i dolaziti do voza, možda stvarno naprave neki tunel...
Neće napraviti nikakav tunel, zna se trasa potpisan je ugovor. Jedino ako će on lično da kopa tunel ispod aerodroma lopatom. Jedino što može je topla veza od terminala do stanice ispod ulice (deo buduće veze do novog terminala).
 
Vrh