Šta je novo?

Železnice - infrastruktura


Raskrsnica kod Majšanskog mosta ne da je sranje, nego je gore nego pre rekonstrukcije, alal im vera:))
Od kružnog toka ostadoše samo dugmići...
A verovatno će i biciklistička staza na mostu od 30cm širine da kida, divno.
И да су изградили већу не би је народ користио. Ево код мене у Шапцу пре одређеног времена изградили стазу одличне ширине, народ (читај: старци који иду спорије но нормална особа пешака) и даље иде путем и омета саобраћај аутомобила.
 
Ако мислиш на стазу поред кванташа, ту фали пар десетина метара до прелаза, сам прелаз преко пруге и од прелаза ка кружном току Партизанске и Јанка Веселиновића.
 
Ако мислиш на стазу поред кванташа, ту фали пар десетина метара до прелаза, сам прелаз преко пруге и од прелаза ка кружном току Партизанске и Јанка Веселиновића.
Мислим на стазу ка Летњиковцу.
 
Мислим на стазу ка Летњиковцу.
Е ту јесте проблематично, као и на оној стази у 6. пука ка Ливадама. Мада гледам баш јуче, фали стаза од семафора код обилазног и узбрдо на Летњиковцу.
 
Jednokolosečni, a stari bi trebao da ide u penziju.

2 godine nisu hteli da im priznaju projekat za novi most, zato je toliko i potrajalo.
 
Pa to i meni nije jasno a planirana je dvokolosečna pruga.
Jedino ako nisu zamislili da sačuvaju ovaj postojeći čelični most za drugi kolosek?
 
Projektom pod IPA finansiranjem predviđena je modernizacija jednog koloseka za brzine do 120 km/h.

Dvokolosečna pruga je zamisao ništa više od toga, verovatno kada se razvije dodatno železnički saobraćaj između Leskovca i Niša postojaće mogućnost dogradnje drugog koloseka i ostalih objekata pored postojećeg.
Nema nikakvih prepreka za dogradnju drugog koloseka, odnosno slobodan koridor postoji, tako da ako dođe do dogradnje ona će se vršiti bez zatvaranja prvog koloseka. Nije ništa izgubljeno ovim pristupom, to želim da kažem.

Stari železnički most sigurno više neće videti vozove, samo ostaje da vidimo kako će se iskoristiti.

Mnogo veći problem od drugog koloseka je sektor od Brestovca do Vinarca (mesta ispred Leskovca) koji se raspada i na kojom će vozovi gubiti dosta vremena.
 
Moguće je da će stari most demontirati u budućnosti a na njegovom mestu napraviti bolji
 
Pojavio se snimak nesrece u Lazarevcu. Auto uopšte nije ni pokušao da se zaustavi na prelazu, kao da ne postoji....
 
Ocu je najgore, izgubio je dvoje dece pred očima.

Ne vredi. Vreme je za denivelisanu brzu prugu.

Vreme je da se dozvole malo više pročešljaju, eto danas onaj na Autokomandi napravi belaj sa tramvajem, ovaj taksi je bio nelegalan za početak.
Nadležne institucije ne rade svoj posao, stavljavmo probleme pod tepih umesto da ih rešavamo.
Denivelišeš prugu, al taj vozač i dalje vozi i u naseljenom mestu pa ti pokupi dete na pešačkom ili ti se zabije na raskrsnici, jer ne zna prvenstvo.
Cela Evropa prepuna prelaza pa se ne gine ovoliko.

Meni je neverovatno da ti imaš prvo znak STOP, pa onda i treptača i prođeš nonšalantno, to je ubistvo, da ne kažem sa namerom.
 
Problem je što vozači ne prate pravila saobraćaja. Mnogi su i pozaboravljali, mora saobraćajna policija da kontroliše prekršaje, a to znači i na raskrsnicama stop, praćenje semafora, puštanje pešaka... Možda ne bi bilo loše stvarno ugraditi kamere koje će da nadgledaju da li se vozilo zaustavilo na STOP znaku, da li je ušao u raskrsnicu kad ne može da izađe, o ograničenju da ne govorimo. Moja mama je na auto-putu u Holandiji za 1.5 km/h brže vožnje platila gotovo 80 evra kazne, a u Srbiji vozači usred gradske sredine dopuste sebi da voze 80 ili 90 na ograničenju 50. :)
 
@Jelancha
Direktor zeleznica Srbije je lepo rekao da će biti sve više vozova koji će voziti sve brže i brže i da treba imati to u vidu.

Ljudi nisu svesni železničke tranzicije koja je u toku kod nas. Misle da svi vozovi u Srbiji voze i dalje 30km/h na raspadnutim prugama.

Inače se skroz slazem sa tobom za vozačku nekulturu kod nas u gradu.
 
Poslednja izmena:
Види се на снимку на 2:20 како још један аутомобил пролази без заустављања.
Криви су возачи, али неко (Инфра?) треба да редовно сече растиње уз пругу како би се омогућила прегледност.
Треба такође проверити да ли су сви путни прелази заиста неопходни и да ли имају довољну прегледност. Ако већ постоје денивелисани прелази на километар-два удаљености (а колико видим, постоје), укинути овакве прелазе док се не опреме браницима или полубраницима. Евентуално, направити посебан режим за пољопривредне машине, а аутомобили могу дужим и безбеднијим путем.
 
Vrh