Šta je novo?

Železnice - infrastruktura

Iii idemo ponovo.
Mala Plana, Kinez COSCO.
Ne znamo šta je, ali mi opet smrdi na sunčanu, pruga je tu u OK stanju.

received_477941835099067.jpeg

received_8080705285308396.jpeg
 
Имамо ли другу дизалицу? Или могу и аутодизалице да одраде посао?
 
Sajlovo-Futog remontovani deo tj.nova pruga kod podvoznjaka brze pruge suncana krivina danas, pruga otvorena u 18h i 20... Problem je nastao verovatno usled rupa na novim sinama (proklizavanja masine u mestu) koje je napravio neki privatnik (KP) sa svojim traktorima nije mogao da uspenje voz na 14 promila, posle visemesecnog lupanja i milion tona bruta doslo je verovatno do popustanja pricvrsnog probora dobrog odrzavanja , a i manjka tucanika po meni...
 
Kako se zapravo sprečavaju sunčane krivine? Šta je potrebno uraditi da se to ne dešava? Šine se šire pa šire
Potrebno je pre svega imati zdravu podlogu ispod koloseka. Onda potrebnu količinu tucanika određene granulacije, zdrave pragove i otprilike toeto. Ako se samo jedna od ove tri stavke poremeti dolazi do bežanja koloseka lateralno levo ili desno usled širenja šina po dužini.
Takođe dosta znači i stanje samih šina i njihov tip. Kod šina tipa UIC60 a zbog njihove masivnosti mnogo je teže da dođe do njihovog krivljenja i "izbacivanja" koloseka.
 
U Svajcarskoj su pre nekoliko godina obratili paznju na taj problem, zbog porasta temperatura.
Kako sam razumeo, resili su da ubuduce ne vare hladne segmente sina, vec da ih zagreju, a onda kad su tako izduzene, spoje. Bar je tako nesto objasnjeno u novinama koje sam citao.
 
Kako se zapravo sprečavaju sunčane krivine? Šta je potrebno uraditi da se to ne dešava? Šine se šire pa šire
Šine se prefarbaju u belo. Bez šale. Italija to zna decenijama. Hladnije su do 10 stepeni. Druga stvar je zavarivanje šina. Idealna temperatura za ovo je oko 15 stepeni. Tada je sve na najnižoj raztegnutosti. A poslednja stvar je napisao mvbg1. Redovito održavanje i kvaliteta.
 
Šta se dešava sa IC na BG-NS? Prvo se iz NS zaustavi u Indjiji, pa onda 15 minuta kreni-stani do Nove Pazove, te tako nakupi 15-20 minuta kašnjenja na kraju. I tako već danima?
Малопре сам пришао кондуктеру на станици пре поласка и питао га који је разлог кашњења и заустављања око Инђије и Пазове. Рекао је да "мисли да су покрали каблове". Тако да је разлог највероватније крађа каблова. По ко зна који пут.
 
@Toma @Београдски_Сомборац
Писао сам већ у петак.

Шта се дешава са пругом Београд - Нови Сад? Регио експрес 746 се зауставио барем 7-8 пута ван станица, рекао бих на сигналима. Вози максималном брзином (120 или 150 км/ч), а онда кочи и зауставља се и одмах потом креће. Нови флирт је у питању. На крају накупио 15 минута кашњења.
Док сам га чекао на Новом Београду, објавили да интерсити 557 касни у доласку 9 минута.

Ево шта каже машиновођа:
Čekaj malo da padnu temperature. Onda se sve vraća u normalu.

Мени се није чинило да је због сунца јер је возио и 200 км/ч па нагло кочио. У првом тренутку сам мислио да је неко скочио под воз.
 
@Toma @Београдски_Сомборац
Писао сам већ у петак.



Ево шта каже машиновођа:


Мени се није чинило да је због сунца јер је возио и 200 км/ч па нагло кочио. У првом тренутку сам мислио да је неко скочио под воз.
Да, извини, не видех да си раније писао о томе... Па добро, мени је кондуктер рекао да "мисли" да је ово разлог, можда и није на крају. Ја бих најсрећнији био да то није разлог...
 
Potrebno je pre svega imati zdravu podlogu ispod koloseka. Onda potrebnu količinu tucanika određene granulacije, zdrave pragove i otprilike toeto. Ako se samo jedna od ove tri stavke poremeti dolazi do bežanja koloseka lateralno levo ili desno usled širenja šina po dužini.
Takođe dosta znači i stanje samih šina i njihov tip. Kod šina tipa UIC60 a zbog njihove masivnosti mnogo je teže da dođe do njihovog krivljenja i "izbacivanja" koloseka.
Ti to bolje znas,jel bila ranije praksa da se na sastavima izbaci parce sine kad je toplo vreme?
 
Ti to bolje znas,jel bila ranije praksa da se na sastavima izbaci parce sine kad je toplo vreme?
Jeste. To je bilo ranije kod onih pruga koje nisu imale dugi trak šina(DTŠ) i mislim da to parče šine zopovci zovu "zec". To parče se kada temperature padnu i šina krene da se skuplja ubacivalo na jednom broju sastava duž pruge.
 
Vrh