Šta je novo?

Železnice - infrastruktura

Srbija je nesposobna ima ebrd kredita za zs 1.5 miljardi e ali za to je potrebno nase mizetno ucesce i projekti a nista se neradi samo palamude sa tim parama mogli i ruskim mogli bi imati 2000 km sredjenih elektrifikovanih pruga pruga
 
Nezadrživ napredak..
412km Beograd-Zagreb
1938 4h 20min.
1970 4h 30min
2015 7h po redu vožnje!
112093816660846834973188.jpg

izvor:Železnice Srbije
 
Ovih 4h i 30min je u potpunosti konkurentno kolima a o busu da ne govorim.
 
JohnnyLee":1avrfges je napisao(la):
Ево колико Европа даје за железницу а колико ми!

Швајцарска годишње у своју железницу улаже 500 евра по становнику, што је доводи на врх листе европских земаља по инвестицијама у том сектору. У Србији је издвајање тридесетак пута мање.
A jel u Švajcarskoj još postoji monopol železnice na medjugradski prevoz? TJ ne postoji medjugradski autouski saobraćaj a mreža pruga pokriva svako veće mesto. I cena karte je koliko bi bila i avionska za istu razdaljinu.
 
Tragac, zasto kazes "jos postoji monopol"? Je li postojala neka vrsta monopola?
Primjetio sam npr da je i u Njemackoj potpuno nerazvijen medjugradski autobski saobracaj. Znas li zasto je to tako?
 
Зато што је тек пре пар година држава дзволила да се врши аутобуски међуградски превоз. До тада у Немачкој сав међуградски превоз се вршио искључиво железницом (нерачунајући авиосаобраћај) Тако се понаша држава која је свесна својих ограничења када су у питању енергетски ресурси и која саобраћај гледа кроз призму ефикасности, економске и еколошке одрживости.
 
Delija":2hvg1gqk je napisao(la):
Зато што је тек пре пар година држава дзволила да се врши аутобуски међуградски превоз. До тада у Немачкој сав међуградски превоз се вршио искључиво железницом (нерачунајући авиосаобраћај) Тако се понаша држава која је свесна својих ограничења када су у питању енергетски ресурси и која саобраћај гледа кроз призму ефикасности, економске и еколошке одрживости.
Čitao sam da je taj zakon o železnilkom monopolu uveden još 20-ih godina prošlog veka, za vreme Vajmarske republike, i nije se menjao sve do nedavno.
 
Igor":2qdb5q6r je napisao(la):
Ovih 4h i 30min je u potpunosti konkurentno kolima a o busu da ne govorim.

Jednom bilo, sad se spominjalo (a spominjanje će se izgledno nastaviti i do u ne tako skoru budućnost).
 
U Švajcarskoj inače postoje i zakoni koji limitiraju saobraćaj kroz alpske predele zbog zagađenja, pogotovo za teška vozila (kamioni na primer uopšte ne smeju da voze po nekim transalpskim rutama. Iako postoji auto-put oni moraju da se ukrcaju na voz), tako da verovanto postoje i neke dodatne takse za teža vozila, pa i to doprinosi da je autobuski saobraćaj neprivlačan. Uostalom, s obzirom na stanje i razgranatost pruga u Švajcarskoj, stvarno ne vidim nijednu prednost međugradskog autobusa, nit' bi bio brži, nit' bi mogao biti mnogo jeftiniji, a o komforu ne vredi ni govoriti. Inače lokalne autobuske linije od većih ž. stanica ka manjim mestima održava pošta.
 
Onda bi najbolje bilo ne izmjestati autobusku stanicu iz SA, vec samo "zaravnati". Sumnjam da bi se jedan takav zakon koji bi favorizovao zeljeznicu mogao primjeniti u Srbiji.
 
Lokomotive Zeleznickog transporta TE "Nikola Tesla" Obrenovac, 441-06 i 441-07 na remontu u Cariovi (Romania). 441-06 je zavrsena i uskoro bi trebala poci put Srbije. 441-07 je jos u fazi remonta.
112192527462098888105033.jpg

112151097462098821438378.jpg

111502667462098788105045.jpg

111502667462098754771716.jpg

izvor:Vozovi i železnička infrastruktura
 
Pa kako kad je po diktatu ugasen min lokomotiva iako su imali posso od makedonaca vlada nije htjela dati garanciju
 
Штета што нам пропадоше предузећа за производњу и ремонт возних средстава. Гледам ову ТЕНТ 441 и некако ми фале ови бели бркови на ЖС 441/444 које су изгубили након ремонта у Кончару.
 
direktor":hb02j7pa je napisao(la):
Pa kako kad je po diktatu ugasen min lokomotiva iako su imali posso od makedonaca vlada nije htjela dati garanciju


Pa to su se obavezali u dogovoru sa MMF-om *svetskim gospodarima zivota i smrti :dil:
 
Odlaze polako u vecna lovista. :( Pocelo je veliko spremanje u TPS Zemun. RVR 412/416. Ili ono sto je ostalo od njega. :(
11188486_1017859988232130_2224139124300585524_n.jpg
 
Не волим ово да видим, мада, тим оглоданим гарнитурама није било спаса.
 
A ja cuh da se pomjeraju na livadu i da ce ostati za rezervu navodno grad pkanira 2 kom da osposobi .Nikako mi nije jasno kako su dosle u tu fazu zapustenosti i ocerupanosti
 
Poceli radovi na izgradnji perona(valjda privremenog) na 10. koloseku stanice Zemun. Izgradnja perona je povezana sa skorim pustanjem Stadler garnitura u saobracaj. Manipulacija putnika kod ovih garnitura ce se izgleda obavljati na 1.koloseku u smeru ka Batajnici,a na 10. koloseku ka glavnoj stanici. Znam da je ovo privremeno resenje ali mi je drago da se ipak krenulo sa necim.
 
Vrh