Šta je novo?

Železnice - infrastruktura

Pozdrav,

Svačega sam se za svojih 44god nagledao po kolosecima ali malopređašnja situacija je pobedila: bg voz za Zemun dolazi na T.bunar u 20:32, na vreme, iza njega se vidi reflektor na Nbgdu, zeleni prostorni signal na nepravilnom koloseku u smeru ka Zemunu...kreće bgvoz /ovaj moj/ i negde u tunelu odmah iza prve krivine stiže ga druga rvr garnitura, pretiče, pa usporava, pa ovaj moj onda daje gas pa usporava pa ovaj ponovo...trkali su se tako sve dok nismo izašli iz tunela...

pozdrav,
Petar
 


U međuvremenu, uvodi se osam novih polazaka minibuseva koji saobraćaju u najfrekventijem delu dana između Čortanovaca, železničke stanice i Beške. Uvođenje osam novih polazaka, uz postojećih devet trebalo bi da reši problem pristupa železničkoj stanici za meštane ova dva inđijska sela.

Pored toga planirana je i izgradnja puta u dužini oko 1.300 metara od Čortanovaca do železničke stanice, kako bi se Čortanovčanima skratio put do voza.
 
Врбас
20240301_154217.jpg
20240303_150007.jpg
20240303_151735.jpg
20240303_152435.jpg
20240303_152439.jpg
20240303_152448.jpg
 
U međuvremenu, uvodi se osam novih polazaka minibuseva koji saobraćaju u najfrekventijem delu dana između Čortanovaca, železničke stanice i Beške. Uvođenje osam novih polazaka, uz postojećih devet trebalo bi da reši problem pristupa železničkoj stanici za meštane ova dva inđijska sela.

Pored toga planirana je i izgradnja puta u dužini oko 1.300 metara od Čortanovaca do železničke stanice, kako bi se Čortanovčanima skratio put do voza.
Ово је далеко од решеног проблема, што би се рекло чисто замазивање очију.
1. Не постоји никаквих постојећих 9 полазака.
2. Покрили су по 4 поласка у ова смера (од по 18 )
3. Карта за тих 5 км у једном смеру кошта 60 динара, што за запосленог Чортановчанина, под условом да му поласци одговарају, кошта преко 2500 динара месечно
4. Ти мини бусеви су власништво Општине Инђија који им служе за превожење ђака, организованих група и сл. и само су уведени да би се угасила ватра пред локалне изборе, а наравно да та возила њима требају за друге ствари и да ће после избора бити и од тога шипак. Нема гаранција никаквих.
А ево термина полазака:
Нови ванредни поласци из Чортановаца ка железничкој станици су у 05.35, 06.05, 11.30, 12.30, 13.30, 14.30, 16.30 и 19.30 часова.
Поласци са железничке станице Бешка до Чортановаца су у 05.50, 06.20, 11.50, 13.00, 14.00, 15.00, 17.00 и 20.00 часова.
Ако неко ради у Инђији од 9, он треба да крене у пола 6?
 
Буквално тако.
Када избори прођу врло вероватно следи смањивање броја полазака или укидање.
Трајније и на дужи рок боље решење је изградња осветљене пешачко-бициклистичке стазе најкраћим могућим путем и повећање броја паркинг места у станици Бешка.
Пешачко-бициклистичком стазом најкраћим путем остварује се веза центар Чортановаца - ЖС Бешка око 2,4 км.
Није сјајно али ни у случају доста другим места ЖС није преблизу центра јер се траса пруге увек води ободима насеља.
Рецимо, Стара Пазова центар - ЖС Стара Пазова 1,7 км, Врбас центар - ЖС Врбас (стара) 1,9 км, Врбас (нова) 2,5 км, Бачка Топола центар - ЖС Бачка Топола 1,7 км и тако даље.
Од свих места на траси најбољу локацију има ЖС Суботица, од станице до најужег центра, трга и градске куће има 600 метара.
 
Није решено ништа, а учинили су таман толико да бес људи мало попусти и да се енергија оспе. Никада нисам учествовала у нечему оваквом (организовање људи за некакав протест) али сам згрожена чиме се св властодршци служе и које све методе имају да угуше сваку иницијативу неоплитички опредељених грађана.
Ми настављамо са борбом,и надам се да ће бити довољно људи који желе у томе да учествују.
 
Ljudi, da li je u planu rekonstrukcije pravca Bg-Nis predvidjeno rusenje i izmestanje stanice Resnik da bi se izgradio jos neki kolosek, a posledicno sa tim i izmestanje ili rekonstrukcija okretnice autobusa u neposrednoj blizini?

Cuo sam da su ljudi koji drze ili iznajmljuju lokale po okretnici dobili one papirice da ce biti sruseni u nekom "skorijem" trenutku u buducnosti
 
Ljudi, da li je u planu rekonstrukcije pravca Bg-Nis predvidjeno rusenje i izmestanje stanice Resnik da bi se izgradio jos neki kolosek, a posledicno sa tim i izmestanje ili rekonstrukcija okretnice autobusa u neposrednoj blizini?

Cuo sam da su ljudi koji drze ili iznajmljuju lokale po okretnici dobili one papirice da ce biti sruseni u nekom "skorijem" trenutku u buducnosti
Врло вероватно.
Готово сигурно ће бити потребно проширење капацитета и нови колосеци.
Нисам нигде успео да нађем шта је тачно планирано али проширење и други колосек пруге према Нишу у Реснику готово сигурно значи рушење објеката.
 
Poslednja izmena:
Preuređuje se stanični trg, kao i okretnica.

A i treba, jer trenutno stanje nije zadovoljavajuće, a bogami ni bezbedno.
 
Moраће се радити реконструкција станице Ресник или бар скретничног подручја ка Нишу, јер нова траса пруге ка Нишу предвиђа да пруга иде право из станице па у тунел (без садашње кривине на лево), што би значило да би пруга за Бар ишла лево од пруге за Ниш, а сада је ситуација обрнута, тј. она иде десно од пруге за Ниш.
 
Posle stanice Resnik ide gotovo sigurno galerija i nju bi trebalo projektovati sa 2 koloseka za Niš i planirati drugi kolosek ka Lazarevcu koji će sigurno biti izgradjen u jednom trenutku zbog Bg Voza.
Svakako to menja kolosečnu situaciju na izlazu iz Resnika.
 
Eto dobre rekapitulacije događaja.

 
Vrh