Šta je novo?

Železnice - infrastruktura

Генерално је тако и у аутобусима, једино се у авиону поштују места.
 
Генерално је тако и у аутобусима, једино се у авиону поштују места.
Brza pruga je izgleda privukla novu klijentelu koja se pre nije vozila vozovima i ne poznaje "kulturu" ponašanja u javnom prevozu. Nemam drugo objašnjenje

Nikad nisam imao problema sa brojem rezervacije na Barskoj
 
Poslednja izmena:
Problem sa sedištima izazva i sam operater
Nema jos mape sedišta i da ljudi vide kako su numerisana traze 2 karte jedna do druge to ne dobiju o čemu pričamo
Zna li se koliko srbvoz ima mesečnih karata na relaciji bg -ns
 
Koje su mogućnosti da dokupe po još dva "vagona" ili kako god da se to zove za ove tri garniture Sokola?
 
Морала би цела гарнитура, а није баш јефтина.
 
Е па то је кад се керш па хоћеш Ауди а имаш пара за Џили
 
Moj konkretno problem u tom vozu je što gotovo uvek idem sa nekim. Kartu dobijem za 72 i 73 i nekom logikom očekujem da ću sedeti pored te osobe. I, naravno, za 36 minuta se niko normalan ne nervira da li sedi na broju 72 ili 74. Ali da treba da regulišu taj problem, treba.
 
Realno za neke polaske bi prosto trebalo imati dupliranu garnituru, a to sa ukupno tri nije moguće. Dakle sigurno im treba bar još dva-tri KISS-a.
Nadam se da su dovoljno pametni da kupovinu dodatnih garnitura za liniju koja očigledno privlači putnike razmatraju što pre, pre nego što pad nivoa usluge počne da odbija putnike.
Sa ovom linijom su dobili šansu da imaju barem jednu odličnu liniju, pa da se putnici privuku na železnicu, i ne smeju je prokockati.
Kineske garniture taman nek popune vozni red do Subotice kada stignu, ali će za udarne polaske trebati veće garnitue između NS i BG.
 
Ko je smislio taj sistem numerizacije sedišta u sokolu?

Није проблем нумерација, она је иста/слична у целој Европи. Проблем је што они већ две године не могу да убаце правилно седишта у систем, док је сличан систем нумерације за Z1 вагоне савршено у функцији. Разлог ми је неразумљив.

Распоред седишта у 6-делном KISS-у који је идентичан нашем (осим два додатна модула).
 
Poslednja izmena od urednika:
Realno za neke polaske bi prosto trebalo imati dupliranu garnituru, a to sa ukupno tri nije moguće. Dakle sigurno im treba bar još dva-tri KISS-a.
Nadam se da su dovoljno pametni da kupovinu dodatnih garnitura za liniju koja očigledno privlači putnike razmatraju što pre, pre nego što pad nivoa usluge počne da odbija putnike.
Sa ovom linijom su dobili šansu da imaju barem jednu odličnu liniju, pa da se putnici privuku na železnicu, i ne smeju je prokockati.
Kineske garniture taman nek popune vozni red do Subotice kada stignu, ali će za udarne polaske trebati veće garnitue između NS i BG.
Ја сам више за то да има буде већи број полазака у шпицевима (два воза на сат), као што се ради и у градском превозу. Нека убаце додатне поласке радним данима између 7:00 и 9:00 (коначно да уведу ИЦ из Новог Сада пре 09:00) и између 15:00 и 18:00. Викендом могу да убаце додатне поласке између 09:00 и 12:00 и између 17:00 и 20:00. Знам да ће многи рећи да онда нема места за БГ воз од Прокопа до Батајница, али ово је магистрална, а не локална пруга. Ако треба места за БГ воз нека коначно дограде та два колосека. Нисмо ваљда улупали силне паре од Батајнице до Новог Сада да бисмо имали један или два воза на сат по смеру.
 
Realno za neke polaske bi prosto trebalo imati dupliranu garnituru, a to sa ukupno tri nije moguće. Dakle sigurno im treba bar još dva-tri KISS-a.

Nasi KISS-evi nemaju mogućnost sinhrona, može se doplatiti ugradnja i ažuriranje softvera, ali sa ovoliko malo jedinica nažalost ništa od toga.


-----------------------------------------------------



Malo novosti kod Milšpeda.
📸 Погледај овај видео на Фејсбуку
 
Док венемо за Штадлером као да нема никога више на свету ко уме да направи воз, у синхрону, брже, повољније за то време у Кини:
 
Nasi KISS-evi nemaju mogućnost sinhrona, može se doplatiti ugradnja i ažuriranje softvera, ali sa ovoliko malo jedinica nažalost ništa od toga.


-----------------------------------------------------



Malo novosti kod Milšpeda.
📸 Погледај овај видео на Фејсбуку
Zivim u CH. Ovde je red voznje definisan na frtalj sata, pola sata, sat ili dva, bez ubacivanja nekih dodatnih medju-vozova. Kad su spicevi, idu duple garniture, a garniture su od 6 vagona, ne cetiri, kao sto su nasi kupili. Osim cene, da li postoji jos neki razlog sto su se nasi odlucili za te kratei? Mozda su pravii krace perone, pa ne moze da stane garnitura od 6 vagona, ili dupla od 12?
 
Zivim u CH. Ovde je red voznje definisan na frtalj sata, pola sata, sat ili dva, bez ubacivanja nekih dodatnih medju-vozova. Kad su spicevi, idu duple garniture, a garniture su od 6 vagona, ne cetiri, kao sto su nasi kupili. Osim cene, da li postoji jos neki razlog sto su se nasi odlucili za te kratei? Mozda su pravii krace perone, pa ne moze da stane garnitura od 6 vagona, ili dupla od 12?
Glavni problem je bio ozbiljno promašen projektovan broj putnika gde se sadašnji obim saobraćaja projektovao za 2035tu fazon. Takođe je problem u kratkom vremenu isporuke jer se nismo setili na vreme da nam trebaju vozovi.
Peroni su dovoljne dužine da podrže voz od 400m, to je 2x osmodelni KISS, tako da to nije problem. I opet pravimo isti grešku pošto su kineski vozovi istog kapaciteta kao KISS i moraće stalno u sinhron da idu
 
Problem je višeslojan.
Prvo subvencije karata za IC nemaju mnogo smisla. Država treba da subvencioniše brze i putničke vozove.
Kad bi cena za IC bila realna, potražnja bi bila na nivou sadašnje ponude.
Drugo, niko kod projetovanja nije mogao da predvidi ovakav skok cena goriva i autobuskih karata, kao ni ovoliku gužvu u drumskom saobraćaju.

Da se ne ponavljam.
Smatram da je koncert "brze pruge" za NS bio preskup i nepotreban. Mnogo je bilo bolje uraditi normalnu prugu za 160km/h i uvesti taktne poslake koji bi išli od Karaburme do NS, gde bi neki išli NBG-NS bez stajanja, neki sa par, a poneki sa svim stanicama.
 
Чукнута СЖ 644-005 креће са празним Eas z вагонима.
20240104_160836.jpg
 
Vrh