spatiotecte
Professional
- Učlanjen(a)
- 09.02.2007.
- Poruke
- 15.457
- Pohvaljen
- 17.627
Nisu srbi navikli na red u železnickom prevozu, i dalje misle da može da se sedne bilo gde.
Brza pruga je izgleda privukla novu klijentelu koja se pre nije vozila vozovima i ne poznaje "kulturu" ponašanja u javnom prevozu. Nemam drugo objašnjenjeГенерално је тако и у аутобусима, једино се у авиону поштују места.
UICKo je smislio taj sistem numerizacije sedišta u sokolu?
Sarkazam?Sta joj fali, moze ona tako da stoji jos 10 - 20 godina, pogotovo ako je pod zastitom drzave. Jedino sto treba je da se okace neki klime tu i tamo i da se pojedini prozori zamene belom PVC stolarijom.
Ko je smislio taj sistem numerizacije sedišta u sokolu?
Ја сам више за то да има буде већи број полазака у шпицевима (два воза на сат), као што се ради и у градском превозу. Нека убаце додатне поласке радним данима између 7:00 и 9:00 (коначно да уведу ИЦ из Новог Сада пре 09:00) и између 15:00 и 18:00. Викендом могу да убаце додатне поласке између 09:00 и 12:00 и између 17:00 и 20:00. Знам да ће многи рећи да онда нема места за БГ воз од Прокопа до Батајница, али ово је магистрална, а не локална пруга. Ако треба места за БГ воз нека коначно дограде та два колосека. Нисмо ваљда улупали силне паре од Батајнице до Новог Сада да бисмо имали један или два воза на сат по смеру.Realno za neke polaske bi prosto trebalo imati dupliranu garnituru, a to sa ukupno tri nije moguće. Dakle sigurno im treba bar još dva-tri KISS-a.
Nadam se da su dovoljno pametni da kupovinu dodatnih garnitura za liniju koja očigledno privlači putnike razmatraju što pre, pre nego što pad nivoa usluge počne da odbija putnike.
Sa ovom linijom su dobili šansu da imaju barem jednu odličnu liniju, pa da se putnici privuku na železnicu, i ne smeju je prokockati.
Kineske garniture taman nek popune vozni red do Subotice kada stignu, ali će za udarne polaske trebati veće garnitue između NS i BG.
Realno za neke polaske bi prosto trebalo imati dupliranu garnituru, a to sa ukupno tri nije moguće. Dakle sigurno im treba bar još dva-tri KISS-a.
Kruže priče da će Milšped ući na pruge Srbije kao samostalni operater.Malo novosti kod Milšpeda.
Погледај овај видео на Фејсбуку
yipSarkazam?
Zivim u CH. Ovde je red voznje definisan na frtalj sata, pola sata, sat ili dva, bez ubacivanja nekih dodatnih medju-vozova. Kad su spicevi, idu duple garniture, a garniture su od 6 vagona, ne cetiri, kao sto su nasi kupili. Osim cene, da li postoji jos neki razlog sto su se nasi odlucili za te kratei? Mozda su pravii krace perone, pa ne moze da stane garnitura od 6 vagona, ili dupla od 12?Nasi KISS-evi nemaju mogućnost sinhrona, može se doplatiti ugradnja i ažuriranje softvera, ali sa ovoliko malo jedinica nažalost ništa od toga.
-----------------------------------------------------
Malo novosti kod Milšpeda.
Погледај овај видео на Фејсбуку
Glavni problem je bio ozbiljno promašen projektovan broj putnika gde se sadašnji obim saobraćaja projektovao za 2035tu fazon. Takođe je problem u kratkom vremenu isporuke jer se nismo setili na vreme da nam trebaju vozovi.Zivim u CH. Ovde je red voznje definisan na frtalj sata, pola sata, sat ili dva, bez ubacivanja nekih dodatnih medju-vozova. Kad su spicevi, idu duple garniture, a garniture su od 6 vagona, ne cetiri, kao sto su nasi kupili. Osim cene, da li postoji jos neki razlog sto su se nasi odlucili za te kratei? Mozda su pravii krace perone, pa ne moze da stane garnitura od 6 vagona, ili dupla od 12?
Samo ne beli, to neverovatno ružno izgledaSta joj fali, moze ona tako da stoji jos 10 - 20 godina, pogotovo ako je pod zastitom drzave. Jedino sto treba je da se okace neki klime tu i tamo i da se pojedini prozori zamene belom PVC stolarijom.