mvbg1
Advanced
- Učlanjen(a)
- 14.10.2011.
- Poruke
- 3.719
- Pohvaljen
- 10.939
Pa ti si šou. Maliciozan šou.Neka si se prepoznao, to je OK.
A mene ćeš teško da iznerviraš.
Pa ti si šou. Maliciozan šou.Neka si se prepoznao, to je OK.
A mene ćeš teško da iznerviraš.
Hvala na brojkama, ali one upravo i pokazuju da ima gomila ljudi koja prelazi granicu. Trećina je ogroman komad zarade.@johnny_s
Једини јавни податак о саобраћају северно од Новог Сада је ПГДС из 2022, али може грубо да послужи и за железнички саобраћај. После Новог Сада ПГДС је преко 18818, а пред ГП Хоргош свега 6620. Дакле, свега трећина прелази границу, а 2/3 је домаћи саобраћај. Слично је и ако се погледају подаци за путничка возила и аутобусе, који су нам овде битнији.
Evo još jednog dokaza koliko ti ustvari pojma nemaš o železnici.@Nikola NS
Jeste, bio je nedovoljan i to je trebalo uraditi.
Nego, ovo što ćemo da radimo za Zrenjanin i Kikindu, hoćemo li i to da denivelišemo, pošto je, valjda, denivelacija '21. vek' (šta su ljudi videli u toj promeni prve brojke na kalendaru, najmanje je jasno). Pa za Bor i Majdanpek, hoće li tamo biti pružnih prelaza? Da li će u Vražogrncu biti denivelisana petlja??
Ili je važno da se ima jedna i po pruga za kurčenje, umesto cela mreža?
Kakve veze ima što je 'deo panevropskog koridora'? Nikakve - kao što nam Mađari demonstriraju u praksi. Šta nas briga za to, kad Evropu nije briga?
Srbi misle na Evropu, a onda se, kao, gnušaju što treba da uđu u EU.
Sve ovo što si naveo su pruge koje nisu Magistralne pruge, nego regionalne i na njima je mnogo manji promet ljudi i robe, takođe ne možeš da porediš te pruge sa BGD - SU, zato što te pruge i ako se budu radile za 120 neće moći da povrate novac koji je uložen u njih, a da bi te pruge uopšte mogao da radiš i održavaš posle moraš da imaš profit na drugim prugama na primer BGD - NS, što od putničkog što od teretnog saobraćaja.Nego, ovo što ćemo da radimo za Zrenjanin i Kikindu, hoćemo li i to da denivelišemo, pošto je, valjda, denivelacija '21. vek' (šta su ljudi videli u toj promeni prve brojke na kalendaru, najmanje je jasno). Pa za Bor i Majdanpek, hoće li tamo biti pružnih prelaza? Da li će u Vražogrncu biti denivelisana petlja??
Ili je važno da se ima jedna i po pruga za kurčenje, umesto cela mreža?
Železnička periferija???. Srbija, kao železnička periferija (vokoje*******ina), treba da gleda śta rade mnogo pametnije srednjoevropske zemlje.
predrasud da zemlja poput Srbije nije sposobna da izgradi efikasni sistem brzih pruga zbog svoje velicine/ekomske moci/ osecaja retardirane zaostale zemljeJa ne bih. Srbija je mala zemlja i ne može da ima pruge 'kao Francuska, Španija, Italija'... jer je to smešno. Upravo je o tome reč, o tom kurchenju. Srbija, kao železnička periferija (vukoje*******ina), treba da gleda śta rade mnogo pametnije srednjoevropske zemlje.
Ništa onda, lopatu i kramp u ruke pa da demontiraš levi kolosek do NS pa ga prebaci na Zaječar - PrahovoJa ne bih. Srbija je mala zemlja i ne može da ima pruge 'kao Francuska, Španija, Italija'... jer je to smešno. Upravo je o tome reč, o tom kurchenju. Srbija, kao železnička periferija (vukoje*******ina), treba da gleda śta rade mnogo pametnije srednjoevropske zemlje.
Ne, Srbija je železnički mejnstrim i sila, a Beograd železnička metropola kontinenta.Železnička periferija???
Jesmo, upravo železnički Avganistan Evrope.Onda imaš pesimistički pogled na svoju otadžbinu. Ipak nismo toliki železnički afganistan.