Šta je novo?

Železnice - infrastruktura

Spatio, lokomotiva pripada Rumunskom DB-u, a iznajmljena je za potrebe našeg operatera "RTL".

Ovo je "Šulcer" lokomotive napravljene u Rumuniji po Švajcarskoj licenci.
Kako se zapalila ne zna se, lokomotivi se radio KTP/mesečni pregledi redovno od strane Rumunske ekipe ovde u Zaječaru tako da je imala održavanje.
Pisao sam već gore, pruga između Bora i Majdanpeka je zbog konfiguracije terena i uspona najteža u Srbiji posle Barske i ovo nije ni prvi ni poslednji primer da se nešto zapalilo, samo što je sada bilo ekstremno.
 
Aha hvala na ispravci, ucinilo mi se da je bila GFRova lokomotiva posto imaju takve a i po ono malo boje sto se vidi mi je delovalo da je njihova.
 
Да ли су те локомотиве дорасле тој прузи?
 
Prekoračenje, zamor, godište..... Ni prva ni poslednja koja je izgorela.
 
Рецимо терета који је вукла? На готографијама можда нису сви вагони који су били у композицији?
 
Ns ranžirna. Nisam uhvatio prrvučene sa stare, muzejske primerke.
3b88cb728c0e9cac50f57c39cd4e6d3a.jpg
942c384e445fce8979f87c11acecb5d7.jpg


Sent from my MAR-AL00 using Tapatalk
 
Znači debili u Infri su sad skratili ionako prekratak i debilan interval za saobraćanje teretnih vozova ka i iz Novog Sada. Sa 5 na 4 sata.
Ma bravooooo!!! 👏👏👏
Интервал за пропуштање теретних возова није скраћен. Остао је исти као и пре увођења ова два поласка, ако се не варам од 23 часа до 4:30.
 
Интервал за пропуштање теретних возова није скраћен. Остао је исти као и пре увођења ова два поласка, ако се не варам од 23 часа до 4:30.
I dobro je što je tako ostalo.
Ali onda dolazimo do onog ključnog...
Ako između ova dva putnička voza mogu da saobraćaju kargo vozovi ovom prugom, zbog čega to nije moguće i u toku celog dana?
 
I dobro je što je tako ostalo.
Ali onda dolazimo do onog ključnog...
Ako između ova dva putnička voza mogu da saobraćaju kargo vozovi ovom prugom, zbog čega to nije moguće i u toku celog dana?
Gušći je RV dosta u toku dana, predveče se tek rastereti, tj posle 9 tek. Od novog RV biće i više polazaka pa će tek biti nemoguće.

Inače SV je tražio pored ovih vozova što su odobreni oko ponoći i vozove iz BG i NS u 1.00 ali ih je infra odbila. Popunjenost na novouvedenim polascima je dobra, a podigla se i popunjenost poslepodnevnih polazaka. Očigledno postoji potražnja. Ne bi me čudilo da u jednom trenutku imamo 24h uslugu, bar na ovom koridoru
 
Све је то смејурија од неспособног предузећа. У суседној Мађарској саобраћа 12 возова по смеру по сату на двоколосечној прузи, што путничких што теретних, без ЕТCS, а ми не можемо за ЕТCS Lev. 2 да организујемо ни 2-3 воза на сат. Дали милијарду евра за пругу да би по њој саобраћао исти или мањи број возова него пре модернизације. Потпуни дилетантизам и к...боља.
 
Gušći je RV dosta u toku dana, predveče se tek rastereti, tj posle 9 tek. Od novog RV biće i više polazaka pa će tek biti nemoguće.

Inače SV je tražio pored ovih vozova što su odobreni oko ponoći i vozove iz BG i NS u 1.00 ali ih je infra odbila. Popunjenost na novouvedenim polascima je dobra, a podigla se i popunjenost poslepodnevnih polazaka. Očigledno postoji potražnja. Ne bi me čudilo da u jednom trenutku imamo 24h uslugu, bar na ovom koridoru
Boki, pokaži mi primer bilo gde u svetu da je teretni saobraćaj zabranjen na mešovitoj dvokolosečnoj pruzi.
Ne mislim na HS pruge.
Itekako je moguće organizovati saobraćaj svih vozova 24/7 samo kad bi se htelo.
Boki pa mi pričamo o DVOKOLOSEČNOJ APB pruzi sa mogućnošću OBOSTRANOG saobraćaja. Šta dalje treba da napišem.
Ali NE, sve je podređeno putničkom saobraćaju da se ne desi ono što sam ranije pisao. Da kojim slučajem ebeni soko ne zakasni 3 minuta.
E to je pravi razlog. Ebena TRI minuta?!!!
 
Da kojim slučajem ebeni soko ne zakasni 3 minuta.
E to je pravi razlog.
Види, роде, па ова власт живи само од рејтинга. А и они који тај рејтинг руше исто су концентрисани на то а и популус који гута је такође на то окренут (васпитан све ове године). А то што нам је већина пруга у ауту, што се све излива и преврће, што то исто време ашов није закопа у обилазницу око београда, то не тангира никога. Нека оде неки опозициони талбоид (не могу другачије да назовем) и нека напише анализу у каквом смо чабру, или ово што ти пишеш. Па нико неће размети и неће ни читати више од 25% текста.
 
Види, роде, па ова власт живи само од рејтинга. А и они који тај рејтинг руше исто су концентрисани на то а и популус који гута је такође на то окренут (васпитан све ове године). А то што нам је већина пруга у ауту, што се све излива и преврће, што то исто време ашов није закопа у обилазницу око београда, то не тангира никога. Нека оде неки опозициони талбоид (не могу другачије да назовем) и нека напише анализу у каквом смо чабру, или ово што ти пишеш. Па нико неће размети и неће ни читати више од 25% текста.
Sve jasno i razumemo se.
 
Samo Stadler KISS i Flirt imaju ETCS lvl 2 ugrađene, koliko znam mi nemamo ni jednu lokomotivu u našim firmama da ima ETCS(ne računam Vectrone u ovo pošto većina njih stoji u Makišu i menja ogradu), privatnici takođe.

Totalno podržavam što je Cargo ograničen na određeno vreme u toku dana, Vmax im je 80 km/h što je duplo manje od Flirta, nemaju ETCS. Ako želite da nam se desi Grčki scenario onda slobodno pustite vozove bez ETCS na prugu preko dana.

Kada se nabave lokomotive sa ETCS nije nikakav problem pustiti ih u prozorima između putničkih vozova makar išli od stanice do stanice i čekali ukrštanje, ako cargo već nema novca za nove Vectron-e mogu kupiti Dragon 2 iz Poljske koji se odlično pokazao, jeftiniji su, Vmax = 120 km/h, hibridne lokomotive(dizel + struja) za unutrašnji saobraćaj nama ne treba više.

Naravno da putnički saobraćaj ima prioritet kada 300 ljudi plati kartu očekuje da stigne po redu vožnje, možda ti ljudi imaju sastanak, možda imaju razgovor za posao, možda putuju negde dalje itd.

Ljudi koji su platili kartu skuplje da bi stigli pre i brže sigurno neće biti srećni kada im kažu "razlog vašeg kašnjenja je teretni voz", a još ako zakasne negde zbog toga i to ih košta mnogo više od te karte koju su platili za voz čisto sumnjam da će koristiti voz kao prevozno sredstvo ubuduće.

Takođe razumite da su ovo sve novi sistemi koji su digitalizovani, a prosek godina radnika na železnici je preko 40. godina. Potrebno je vreme dok se ti ljudi naviknu na nove sisteme, potrebno je naći nove radnike u koje vredi uložiti novac za njihovu obuku, manje od 20% učenika iz Železničke škole se zaposli na železnici. Veći je problem ko će raditi na tim prugama za desetak godina, a ne zašto cargo ne može da ide preko dana.
 
Vrh