Šta je novo?

Železnice - infrastruktura

To je problem više do popustljivosti određenih konduktera, ali sam ja viđao više puta da naplaćuju kaznu od 2000 din za onoga ko nema kartu u Sokolu (doduše nisam video da neko ima kartu za drugi voz pa mu se naplati kazna). Provera karata na vratima nije moguća jer konduktera ima dvoje, a vrata ima 8, onaj ko želi da uđe bez važeće karte će ući bez važeće karte.
Što se tiče termina i nemogućnosti kupovine karata, sistem je privremeno tako rešen da oni ostavljaju x (ja mislim oko 20ak) mesta za pretplatne karte. Ovo će se uskoro rešiti jer će u aplikaciji postojati opcija samo rezervacija sedišta za one koji poseduju pretplatne karte, pa će se ljudi terati da kupuju rezervacije.
To znači da ću ja morati da plaćam rezervaciju 100 i nešto dinara svaki dan puta 2 iako imam mesečnu kartu, kao i oni sa godišnjim? Glupost! To je još 6500 minimalno mesečno.
 
Što se stanice tiče, u NS izadješ skoro u centru

Па...зависи како се гледа. Од ж.ст. у НС до Трга Слободе има 2 км пешке, од Прокопа до Трга Републике има 3,4 км пешке. С обзиром да је НС око 5 пута мањи град од БГ, не би се могло рећи да је нека велика разлика.

okretnica autobusa je odmah ispred sa nekoliko linija dok je u Beogradu kao pustinja, nema parkinga, a nisam nešto primetio ni autobuse, verovatno se još radi na tome.

Ово за ГСП свакако стоји. Београд ће добити железнички трг аналоган Новом Саду тек када се изгради доњи станични трг повезан са аутопутем.
 
To znači da ću ja morati da plaćam rezervaciju 100 i nešto dinara svaki dan puta 2 iako imam mesečnu kartu, kao i oni sa godišnjim? Glupost! To je još 6500 minimalno mesečno.
Tako je teoretski i sad samo se ne primenjuje. Možda za putnike sa pretplatnim kartama bude besplatno (ali moraju i zloupotrebe da se spreče). Videćemo
 
Tako je teoretski i sad samo se ne primenjuje. Možda za putnike sa pretplatnim kartama bude besplatno (ali moraju i zloupotrebe da se spreče). Videćemo
Nadam se da neće jer bi stvarno bilo glupo. Hvala na informaciji u svakom slučaju. Što se tiče zloupotrebe na "neki način" su to sprečili time što ako si dvaputa očitao istu kartu kod konduktere počne da pišti i treperi crveno na njihovom uređaju. Meni se desilo jer mi je isti kondukter očitao kartu i dolasku i u povratku.
 
Па...зависи како се гледа. Од ж.ст. у НС до Трга Слободе има 2 км пешке, од Прокопа до Трга Републике има 3,4 км пешке. С обзиром да је НС око 5 пута мањи град од БГ, не би се могло рећи да је нека велика разлика.
Razlika je u tome što u NS izadješ u živo mesto, autobusi, lokali, blizina centra, ljudi... kao stara železnička kod nas. 2km peške i 3,4km je velika razlika. Na prokopu kad izadješ imaš ništa, bar je tako trenutno.
 
Nadam se da neće jer bi stvarno bilo glupo. Hvala na informaciji u svakom slučaju. Što se tiče zloupotrebe na "neki način" su to sprečili time što ako si dvaputa očitao istu kartu kod konduktere počne da pišti i treperi crveno na njihovom uređaju. Meni se desilo jer mi je isti kondukter očitao kartu i dolasku i u povratku.
Mislim u smislu da se ograniči kupovina rezervacije ida ne dođemo u situaciju da neko sa mesečnom planira sutra da putuje za NS recimo i reserviše mesto u svakom vozu (jer je besplatno)
 
Rezervacija treba biti moguća samo jednom dok se ne iskoristi. Kada se karta očita poništi se rezeervacija, dok se ne pročita nije moguće rezervisati drugo mesto.
 
Rezervacija treba biti moguća samo jednom dok se ne iskoristi. Kada se karta očita poništi se rezeervacija, dok se ne pročita nije moguće rezervisati drugo mesto.
Šta ako idem za vikend sa porodicom za Užice recimo i rezervisao sam karte nedelju dana unapred, a idem svaki dan do NS. Isto tako ako idem svaki dan do NS želim da budem u mogućnosti da rezervišem kartu za svaki polazak kojim idem i vraćam se sa posla za celu nedelju recimo. Mora neko rešenje svakako, ali isto sigurno postoji. Možda 2 po danu besplatno a nakon toga se plaća nešto simbolično?
 
Nisam upucen da li mesecna vazi za sve destinacije ili samo za one kupljene? Jer put u uzice i mesecna za ns ne bi trebalo da bude isto. Treba postojati neki sistem evidentiranja karti i destinacija.
 
Boki je replicirao na predlog da se uvede sistem samo jedne rezervacije odnosno da se ne može uzeti nova dok se ne iskoristi stara.

Potrebno je za pretplatne karte uvesti jednu besplatnu rezervaciju po danu po smeru, a druga da se plaća.
 
Tako nesto sam i mislio. Po preplatnoj karti jedna rezervacija do ponistavanja. Tako da ako neko ima mesecnu za ns bg onda za tu destinaciju jedna rezervacija, a ako kupuje dodatnu kartu za drugu destinaciju onda nova rezervacija.
 
RTL je imao vanredni događaj u selu Krivelj, izgoreo im je Šulcer, nema povređenih.
Pruga između Bora i Majdanpeka je jedna od najtežih na teritoriji bivše SFRJ sa konstantnim usponima i padovima od barem 15 promila, ovo je jedna od mnogobrojnih žrtvi koje je pruga progutala u svojoj istoriji dugoj 50 godina.
Čekamo fotografije sa lica mesta.
 
Tako nesto sam i mislio. Po preplatnoj karti jedna rezervacija do ponistavanja. Tako da ako neko ima mesecnu za ns bg onda za tu destinaciju jedna rezervacija, a ako kupuje dodatnu kartu za drugu destinaciju onda nova rezervacija.
Da, samo je bitno da bude jedna po pretplatnoj po danu. Npr. ja idem cele nedelje Sokolom u 17:00 i želim unapred da uzmem od ponedeljka do petka za svaki dan rezervaciju. To je ok, i tako treba da funkcioniše.
 
Ilegalni prelaz za pešake u Inđiji

 
Ja vidim da odmah pored postoji nadvoznjak preko pruge. Sto ga ne koriste biciklisti?
 
Bicikli i ne trebaju da se krecu troatoarom nego ulicom, u principu treba samo da se postavi osvetljenje na tom nadvoznjaku da bi nocu bio bezbedan.
Ali ovaj prilog je snimljen danju, ljudi vise vole da guraju biciklu preko sina nego da idu preko mosta.
 
Jer je izusetno opasan, nema trotoara. Posebno noću se niko ni ne usuđuje da pređe tu.

Прелазак преко пруге где возови шибају 200 км/ч не да је зилион пута опаснији од кретања бициклом по путу, него је самоубиствен. Неки људи су потпуно ирационални.
 
Прелазак преко пруге где возови шибају 200 км/ч не да је зилион пута опаснији од кретања бициклом по путу, него је самоубиствен. Неки људи су потпуно ирационални.
Jeste, samo što se ovde vozovi kreću 80 km/h, a ne 200 km/h, ne saobraćaju putnički vozovi (za sad), a teretnih ima 8 po danu u oba smera.
Po zakonu bi mogao da se postavi prelaz u nivou na tom mestu
 
Tu vozovi ne prolaze sa 200 km/h, jer su to koloseci koji spajaja Inđiju sa Šidskom prugom.
Imao sam isto mišljenje da je to potpuno pogrešno, međutim postoji pozadinska priča.
Nadvožnjak nije projektovan za bicikliste, a i ni za pešake nije potpuno bezbedan, vlasti iz Inđije sa Goranom Vesićem su obećale specijalni prelaz preko pruge za tu grupu ljudi, ali više se o tome ne priča, ljudi gotovo i da nemaju alternativu osim da prolaze prugu na takav način, nažalost.
Sada sam i ja vratio film kada sam išao busom od Sremskih Karlovaca do Bg-a i ni meni ne bi palo da hodam magistralnim putem da bih prošao prugu nadvožnjakom.
Ovo je greška lokalnih vlasti, jer nisu mislili na svoje stanovništvo.


P.S. Vidim i Boki je obrazložio već dosta.🙂
 
Аха, нисам обратио пажњу на ком месту је прелаз. Свакако пропуст у пројектовању.
 
Аха, нисам обратио пажњу на ком месту је прелаз. Свакако пропуст у пројектовању.
Jeste, po meni bi bilo okej da se izgradi prelaz u nivou s obzirom da je tako nešto dozvoljeno. Ovo bi bilo jeftino rešenje, ali i adekvatno jer na ovom mestu nije planiran obiman niti putnički niti teretni saobraćaj
 
Lokomotiva koja je juče izgorela kod Krivelja.

Foto: Milan Kičevsko

FB_IMG_1687953965184.jpg

FB_IMG_1687953956842.jpg
 
Vrh