Šta je novo?

Železnička stanica Vukov Spomenik

Pozdrav svima.
Nakon što su radili prugu sto godina pa smanjili broj polazaka, zatim ukinuli bg voz po završetku, pa ga vratili, doduše ne opet u onom režimu od 15 minuta kao što je obećano, sada me opet ostavljaju bez prevoza do posla preko godinu dana. I to zbog menjanja stepenica.

Osećam se zaista očajno, ovim mi se produžava putovanje za nekih pola sata...
 
Nemoguce je da se za 500 dana samo zamenjuju eksalatori, tu verovatno ide i spustanje perona jer je drugacije nemoguce.
Nemoguće je da će se nesposobni paraziti u foteljama SV i IŽS setiti da treba srediti perone. Pa ta ista ekipa je prošle godine pustila barski voz da polazi iz Zemuna a ne staje na Novom Beogradu, taj debilizam je na snazi do dana današnjeg, i niko od nadležnih da se "seti" da bi novobeogradska stanica možda imala više putnika od Zemuna, Prokopa i Rakovice zajedno. Šta dalje reći o njihovim intelektualnim kapacitetima?
 
Да ли заиста неко мисли да је нешто овде немогуће на железници да се укине на више година након вишегодишњег укидања саобраћаја БГ-НС, НС-СУ, БГ-Шид, Ниш-Лесковац-Врање-Прешево, Ниш-Пирот-Димитровград итд. итд? Дакле, говорим само о главним пругама, споредне и да не спомињем. Нигде, ама баш нигде се не реконструишу пруге уз потпуно укидање саобраћаја без давања алтернативе. Осим у Србији. То што је некима сад дошло под нос са Вуковим спомеником, не значи ама баш ништа.
 
Само размишљам:

Беше, ескалатори у Вуковом споменику су руски?

Е сад, колики је промет био у Вуковом споменику у односу на нпр. једну метро станицу у Санкт Петербургу која има ескалаторе сличне дужине?

Е сад, замислите да станицу метроа у Санкт Петербургу затворе на годину и по дана због ремонта ескалатора...

...која смо ми ____________ (уписати епитет по жељи).
Иако је примедба на месту, морам да приметим да ако је овде у питању комплетна промена екскалатора са све машинском собом захват је раван првој уградњи, чак и горе, јер се стара конструкција мора избацити. У случају ремонта ескалатора у Санкпетербургу никада се не мења све већ делови поједини, па се чак ремонтује једна трака док су две увек у функцији.

У Москви је тренутно реткоснтрукција тунела зелене линије на југу, прекид је на 5 станица. Радови ће трајати до краја године. Али, за то време између станица које су затворене курсирају аутобуси, по одвојеној за њих саобраћајнон траци и то практично без предаха.
 
Da li imamo saznanja koliko ovakvi poduhvati traju u drugim zemljama? Mislim konkretno na zamenu eskalatora i ništa drugo. Jel imamo neki slučaj, da uporedimo koliko to prosečno treba da traje?

Takođe, nadam se da će neko nekako dopreti do Železnice i apelovati da iskoriste ovaj period da spuste perone dole na stanici.
 
U Minhenu su 2022 godine za zamenu pokretnih stepenicama na stanici Karlsplatz bila potrebna 2 meseca. Zamenjena su tri eskalatore dužine 56,50 metara težine skoro 100 tona, dok su to radili stanica je bila zatvorena.

72 nedelje je suludo.
 
Pa naravno, Srbija, Rusija, Ukrajin. Kriminal na sve strane, ali ovo kod nas je preterano, bulevar patrijarha Pavla isto ivako, pritom nema imovinskopravnih pitanja i problema.
Razumeo bih ovako sumanut rok da:
-se renovira cela stanica od površine do perona
-gradi se metro stanica na gornjem spratu.
-one igraonice itd postaju mini tržni centar
-dodaje se još jedan ili dva prolazna koloseka.
 
Inace na portalu pise da ce biti i BUŠENJA NA POVRŠINI, jer je to jedini nacin da se izvadi "reduktor", dok ce ostatak demontirane opreme biti transportovan sinama za Batajnicu.
Ne razumem ovo baš najbolje. 🤔
Praviće otvor negde gore na trotoaru pa će kranom izvlačiti reduktor na svetlo dana?
 
Иако је примедба на месту, морам да приметим да ако је овде у питању комплетна промена екскалатора са све машинском собом захват је раван првој уградњи, чак и горе, јер се стара конструкција мора избацити.

Што је сулудо. Зашто би комплетно мењали ескалатор који се 25 година користио у релативно малом интензитету? Кажем, упоредити колико људи пређе преко ескалатора у некој станици у Москву и овде. Управо због ремоната се праве три ескалатора, да би док се један ремонтује друга два били у функцији. Ово је обично прање пара и мучење народа. Још једна недопустива ствар која ће проћи у овој менталној вуко*ебини.
 
Ураво тако. Сервис и довођење у кондицију би трајало пар месеци и 200ак хиљада евра, а ово пишу да кошта 2 милиона. 5% од једног и од другог није исто.
А овако ће 500 дана имати прилику да нам кењају како се муче и улажу.
 
Gde vodi onaj ulaz za invalide u Ruzveltovoj? Direktno na perone ili? Kontam da ako ide do perona, mogli su njega da koriste dok rade remont pokretnih stepenica.
 
Mislim da neko u Infri koji radi PR nema pojma šta radi
Ništa čudno. Kad im je glavni PR ovo drvo ovde.
Nenad-Stanisavljevic.jpg
 
Bar da iskoriste te 72 nedelje da adaptiraju visinu perona za nove niskopodne garniture, ali ne umeju oni da rade dva posla istovremeno, nego ce opet u bliskoj buducnosti da zatvore stanicu...
 
27 godina eskaltori na terazijama oni što su zamenjeni sad postavljeni su 1974 tako nesto
Radili su od ujutro tipa od 7 do 10 naveče gaseni ali po nekim fotkama nisu originalni kad su otvoreni prolazi.Mi nemamo novinare da postave par običnih prostih pitanja
 
 
Vrh