Postoji. Na eskalatorima nije odrađen remont, koji je trebao da se dogodi pre mnogo godina, pa nema smisla dodavati radne sate na rezervnom eskalatoru zbog gužvi koje su kratkotrajne.Je л постоји неки добар разлог зашто се не користе средње покретне степенице ?
Раније је на овој теми неко написао да их је видео да се користе, па вљд значи да су сигурне, а јако би ми ваљало да ујутро и око 5 да раде јер се створи толика гужва при дну да ни ови који силазе не могу лепо да оду до перона, а то посебно када долази воз са Карађорђевог парка.
Под добар разлог мислим на нешто боље од, "ма брате, де ћу сад да устајем и да окренем онај прекидач".
Većina lokala je u zakupu Srbija voza, a ovih par preostalih nema smisla davati u zakup jer će stajalište morati da bude zatvoreno par meseci tokom rekonstrukcije eskalatora.Ja nisam za to da se ruski eskalatori skidaju, jer su izdržljivi, ali aktuelno stanje je jednostavno neprihvatljivo, verujem da oko toga možemo da se složimo.
E, sad, ponavljaću se kao Katon sa Ceterum censeo Carthaginem esse delendam:
Svakako treba lokale dati u zakup, tako će se i prostor učiniti atraktivnijim i deo para će se vratiti.
Da ki je dodeljen ugovor? Nisam čuo nikakvu vest. Da li znaš kojoj firmi?Postoji. Na eskalatorima nije odrađen remont, koji je trebao da se dogodi pre mnogo godina, pa nema smisla dodavati radne sate na rezervnom eskalatoru zbog gužvi koje su kratkotrajne.
Pretprošle godine je bio raspisan tender za remont, koji je poništen, i umesto njega se prošle godine pojavio tender za rekonstrukciju. Ovo su javno dostupne informacije sa portala za javne nabavke.
Pretpostavka je da je tender oboren jer su učestvovale ruske firme, koje nisu bile prihvatljive, jer se u to vreme spremala specijalna vojna operacija. Umesto toga je dodeljen ugovor za rekonstrukciju, odnosno rušenje postojećih i izgradnju novih eskalatora.
Nisam ni mislio da se daju u zakup tokom rekonstrukcije, već posle.Većina lokala je u zakupu Srbija voza, a ovih par preostalih nema smisla davati u zakup jer će stajalište morati da bude zatvoreno par meseci tokom rekonstrukcije eskalatora.
Prilikom prošle rekonstrukcije eskalatora vadjen je jedan po jedan remontovan i vracan dok su druga dva bila u funkcijiVećina lokala je u zakupu Srbija voza, a ovih par preostalih nema smisla davati u zakup jer će stajalište morati da bude zatvoreno par meseci tokom rekonstrukcije eskalatora.
То je новији телефон тзв. телекомуникациони пулт домаћег произвођача Темакс (Temax). Заменио је старе Сименсове пултеве. У суштини је то телефон као и сваки друг с тим што се помоћу бројних тастера остварује директна веза тј. нема потребе да се одређени корисник позива бирањем броја. Тога ни нема када се зове суседна станица, него постоје одређени водови на које се укључује притиском одређеног тастера. Постоје разни водови попут ОВ - главна линија, МЗ - међустанична, ЧВ - чуварска, ГВ - грађевинска, ЦД - диспечерска, ЦДУ - енергетски диспечер и др. Путем овог телефона се дају и звоновни сигнални знаци за објаву вожње воза. Постоји и опција бирања корисника путем позивног броја пре чега се мора изабрати на којој линији се позива, ЖАТ или ПТТ.Нзм је ли тачна тема нити да ли је ово покрива уопште, али ево неког "посебног телефона" за отправнике доле у станици.
Ако неко зна колико су стари и чему тачно све опције нека каже.
Na stranu funkcionalnost, ali mogao sam da se kladim u dobre pare po izgledu da je ovo neki relikt 80ihТо je новији телефон тзв. телекомуникациони пулт домаћег произвођача Темакс (Temax). Заменио је старе Сименсове пултеве. У суштини је то телефон као и сваки друг с тим што се помоћу бројних тастера остварује директна веза тј. нема потребе да се одређени корисник позива бирањем броја. Тога ни нема када се зове суседна станица, него постоје одређени водови на које се укључује притиском одређеног тастера. Постоје разни водови попут ОВ - главна линија, МЗ - међустанична, ЧВ - чуварска, ГВ - грађевинска, ЦД - диспечерска, ЦДУ - енергетски диспечер и др. Путем овог телефона се дају и звоновни сигнални знаци за објаву вожње воза. Постоји и опција бирања корисника путем позивног броја пре чега се мора изабрати на којој линији се позива, ЖАТ или ПТТ.
Телекомуникациони пулт
Na portalu javnih nabavki kaže sledeće:Da ki je dodeljen ugovor? Nisam čuo nikakvu vest. Da li znaš kojoj firmi?
Seku se sva tri, ugrađuju novi. Rekoh da je tender za remont poništen, verovatno zbog Rusa.Prilikom prošle rekonstrukcije eskalatora vadjen je jedan po jedan remontovan i vracan dok su druga dva bila u funkciji
Mene tu više nervira odsustvo održavanja i čišćenja
Posle rekonstrukcije će biti dati u zakup ako bude zainteresovanih. Srbija voz zapravo koristi sve svoje lokale. Imaju blagajnu i kancelariju na vestibilu i 2 ili 3 kancelarije na galeriji. Ne znam tačno čemu služe, ali ima par ženica i jedan lik koji rade tamo. Mislim da je u pitanju stanična blagajna, a na jednom lokalu su okačene informacije oko reži karte i FIP propusnice.Nisam ni mislio da se daju u zakup tokom rekonstrukcije, već posle.
A Srbija voz te lokale koje ima u zakupu ne koristi.
Mislim da je to za bržu vožnju urbana legenda, jer su motori napajani direktno sa mreže i nemaju mogućnost podešavanja brzine, a reduktori su teški, kabasti, i ne verujem da su menjani.Eskalatori su, inače, u početku vozili znatno brže nego sada.
Znamo li, koliko se van Rusije uopšte proizvode ovako veliki eskalatori, s obzirom da se metroi van Istočnog lagera nisu tako projektovali?
Ako ne iskoordinišu spuštanje perona onda nek se nose.To se i ja pitam. Vrlo verovatno će spuštati perone.