Savršen dokaz zašto je bolje investirati u materijalno skuplje rešenje umesto da se žuri sa jeftinim i brzim rešenjima.Prosto mi je neverovatno koliko je enterijer i njegovi materijali otporan na zub vremena i loše održavanje. Možda i najkvalitetnije odrađen posao na železnici od raspada SFRJ a onda i JŽ.
Apsolutno.Savršen dokaz zašto je bolje investirati u materijalno skuplje rešenje umesto da se žuri sa jeftinim i brzim rešenjima.
Svaki put mi ovo padne na pamet kada prodjem tuda. Ne znam da li je od tada ijedan javni objekat uradjen tako kvalitetno.Prosto mi je neverovatno koliko je enterijer i njegovi materijali otporan na zub vremena i loše održavanje. Možda i najkvalitetnije odrađen posao na železnici od raspada SFRJ a onda i JŽ.
Ni sam ne volim "rekla-kazala" priče, ali ovo je iz prve ruke od ljudi koji prate projekat iznutra (evo, mala ekskluziva):
Problem sa rekonstrukcijom eskalatora i svega što nije urađeno je geopolitičke prirode (sami nagađajte koje).
Trenutno je u proceduri javna nabavka i iz fondova EU će se bukvalno raditi sve što nije urađeno, što će reći:
-Veliki eskalatori,
-Svi (preostali) ulazno-izlazni portali i eskalatori. Citiram izvor: "Sve se skida".
Nemam informacije za liftove i semafore za dolaske/polaske, niti kada će ovo tačno doći na realizaciju, ali rekao bih da su u pitanju meseci.