Нема од тога ништа. Станице на прузи Београд Центар - Нови Сад су без обезбеђења, а чекаонице се закључавају у време када благајна не ради. И сада, када има супер воз, редован, брз и удобан, путници треба да га чекају напољу на ветру и хладноћи без могућности коришћења тоалета, аутомата за карте и аутомата за пиће јер је све то закључано у чекаоници!Ajmo sada obrnuta priča kako treba: Tamo gde su pruge u normalnom stanju, obezbedite čiste i uredne stanice, obezbedite vozove korisne ljudima da se stvori kritična masa korisnika, bez nepotrebnih procedura dajte oglas i licitaciju, i biznis će sam doći.
Ono što je zanimljivo da je ona projektovala i planiranu stanicu Slavija (Makenzijeva) na uglu sa Katanićevom a koja nikada nije izgrađena, te je umesto nje napravljeno privremeno stajalište Karađorđev park.
Postavio sam danas i plan tog stajališta. Oduvek je trebalo biti kod Makenzijeve zbog ukrštanja sa metroom i trolejbusima.
Metro
Ја сам за лрт на стубовима, испод фидер трамвај. После 30 година експлоатације конвертовати лрт у метро а трамвај у лрт. Ефикасност по беобилдуforum.beobuild.rs
Stanicu su zapravo projektovali Zoran Bojović i Mirjana Lukić. Prijatelj mi je dostavio ove crteže, on trenutno radi na digitalizaciji arhive arhitekte Bojovića. Bilo bi dobro da nađemo planove Energoprojekta i za Prokop.Pogledajte prilog 152515Pogledajte prilog 152516
Uz dužno poštovanje ali mislim da je promašaj razmisljati o proširenju garaže na komercijalni prostor. Apsolutno nema opravdanja da komercijalni prostor na onajkvoj lokaciji u samom centru grada, na frekventnoj liniji javnog prevoza ne funkcioniše.
A opet, očigledno da ne funkcioniše kao što vrlo slabo funkcioniše u bilo kom podzemnom prolazu (npr. zatvorena IDEA kod samo piva, i dalje prazan lokal). Mislim da nije samo do nadležnih, rešilo bi to tržište do sada, nego prosto nema toliko potražnje. Neće ljudi ispod zemlje. Preko su podzemni prolazi frekventne lokacije isključivo zbog postojanja metro linija koje dovode ogroman promet. Igraonice su prilično niskofrekventna delatnost koja može da funkcioniše bilo gde, npr na nekom od gornjih spratova poluprazne Lola zgrade prekoputa. Sa druge strane podzemni garažni prostor je izuzetno tražen, komentar sam napisao kad sam pročitao da planiraju garažu ispod parka u Vlajkovićevoj. Preskup poduhvat a ovde stoji neiskorišćen prostor.Uz dužno poštovanje ali mislim da je promašaj razmisljati o proširenju garaže na komercijalni prostor. Apsolutno nema opravdanja da komercijalni prostor na onajkvoj lokaciji u samom centru grada, na frekventnoj liniji javnog prevoza ne funkcioniše.
jeste ona prljava picerija ispod Albanije, sa najboljim picama osamdesetihTaj "komercijalni" prostor ide ruku pod ruku sa podzemnim prolazima po Beogradu. Prljavo, zapisano, i za ozbiljno izbegavanje. Ja zaista ne znam da li je nesto zazivelo ovde sto se nalazi ispod zemlje (kako god zvucalo )