Taчно, овде се ради о широкој мостовској конструкцији, док је на Прокопу сечена обична плоча. Ваљда су одабрали делове перона где испод немају попречне бетонске греде.Zanimljivo je što, bar po snimcima, deluje da neko nije skapirao kako izgleda konstrukcija perona, odnosno da nije obična spratna ploča, već gredna konstrukcija gde su grede normalne na pravac pruge. U prevodu, da bi se ugradio lift mora potpuno da se preseče peron (i ivica ka pruzi i ova nova ograda), a ne samo da se iseče rupa dimenzija lifta. Prokop je tu bio mnogo jednostavniji, baš me zanima šta će ovde da urade.
Zanimljivo je što, bar po snimcima, deluje da neko nije skapirao kako izgleda konstrukcija perona, odnosno da nije obična spratna ploča, već gredna konstrukcija gde su grede normalne na pravac pruge. U prevodu, da bi se ugradio lift mora potpuno da se preseče peron (i ivica ka pruzi i ova nova ograda), a ne samo da se iseče rupa dimenzija lifta. Prokop je tu bio mnogo jednostavniji, baš me zanima šta će ovde da urade.
Са доње стране (https://www.google.com/maps/@44.806...4!1sIxU2sZXq3BKG9HAjUREuVQ!2e0!7i13312!8i6656) се види да је у питању монтажна ТТ плоча. Њена ребра, тј. попречне греде преносе оптерећење са перона по дужини ребра (управно на колосек) до главних подужних носача, који се налазе испод колосека, а изнад стубова, тј. до главног подужног и ивичног подужног носача за крајња поља. Ребра свакако морају да се уклањају заједно са плочом, битно је да не погоде место где су попречни носачи изнад стубова и попречни носачи са кружним отворима.Taчно, овде се ради о широкој мостовској конструкцији, док је на Прокопу сечена обична плоча. Ваљда су одабрали делове перона где испод немају попречне бетонске греде.