Ljudi, jbm mu miša, to što ćaci vode državu ne mora da znači da i mi treba da se ponašamo kao ćaci i da nas mrzi da pogledamo dokumentaciju dostupnu na jedan klik (nekoliko postova iznad sam postavio link), već donosimo zaključke na osnovu pretpostavki.
Dakle, nema nikakvog kruženja i 200m pešačenja od zgrade do perona i nazad. Zgrada se bukvalno naslanja na perone, a u njenom produžetku se gradi vestibil celom dužinom ispod perona (zato je ona ulica iza NCR-a ukopana, da bi zgrada prešla preko nje), i tu će biti stepenište, liftovi, čekaonice, lokali, klonje i sve ostalo što jednoj železničkoj stanici treba!
Takođe će biti omogućen ulaz iz pravca Antifašističke borbe (da nam se Došljak više ne sekira) i postojeće stepenište, iako van vestibila, takođe ostaje u funkciji.
Dva brzinska screenshota da shvatite o čemu se radi:
Kude se sve prostire stanica (od Milutina Milankovića, ispod perona, pa do aneksa BAS-a)
Vestibil (deo železničke zgrade ispod perona - u donjem delu slike se nadovezuje stanična zgrada, a u gornjem se vidi prolaz ka BAS-u):
Dakle, nema nikakvog kruženja i 200m pešačenja od zgrade do perona i nazad. Zgrada se bukvalno naslanja na perone, a u njenom produžetku se gradi vestibil celom dužinom ispod perona (zato je ona ulica iza NCR-a ukopana, da bi zgrada prešla preko nje), i tu će biti stepenište, liftovi, čekaonice, lokali, klonje i sve ostalo što jednoj železničkoj stanici treba!
Takođe će biti omogućen ulaz iz pravca Antifašističke borbe (da nam se Došljak više ne sekira) i postojeće stepenište, iako van vestibila, takođe ostaje u funkciji.
Dva brzinska screenshota da shvatite o čemu se radi:
Kude se sve prostire stanica (od Milutina Milankovića, ispod perona, pa do aneksa BAS-a)
Vestibil (deo železničke zgrade ispod perona - u donjem delu slike se nadovezuje stanična zgrada, a u gornjem se vidi prolaz ka BAS-u):