[Fragment] IIIMAGINE at Calatrava's Liège-Guillemins railway station
[Fragment] IIIMAGINE at Calatrava's Liège-Guillemins railway station
Cisti se i kod nas, ali se ne kaznjava. Pogledaj mostar pa to se prekreci jednom mesecno. Podzemni na nbg isto. Cak se i stakla menjaju na mesecnom nivou.Nalepnica grafita i djubreta ima čak i u zemljama 10 puta bogatijih i uređenijih od naše. Razlika je jedino u tome što se kod njih to čisti i sređuje a kod nas ne. Sto puta prežvakana priča, održavanje, održavanje i održavanje.
Danas čiste, brišu stakla, kao što Džoni reče završni radovi... Jedino pipira i flomastera nikako da se otarase...
Inače je za Ovču kolosek 4 a peron 5.. Obrnuto od napisanog, al nema veze... Snađu se svi pre ili kasnije gde treba ići..
Pogledajte prilog 173043Pogledajte prilog 173044Pogledajte prilog 173045
Руком написан текст на ћирилици?! Ово мора да залије!
Čemu komplikacija sa "kolosek 4 peron 5"? Zašto nije samo "peron 5"?
Nigde u životu nisam ovo video. Treba samo lepo da se ispiše "peron 1 2 3... 10", i na svakom peronu da se postavi tabla sa brojem, u pothodniku putokazi tipa "<- peroni 1-5" i "peroni 6-10 ->" i kraj priče. Bukvalno šta me briga kojim kolosekom ide moj voz?
Imaju li imalo mozga ovi ljudi
Čemu komplikacija sa "kolosek 4 peron 5"? Zašto nije samo "peron 5"?
Nigde u životu nisam ovo video. Treba samo lepo da se ispiše "peron 1 2 3... 10", i na svakom peronu da se postavi tabla sa brojem, u pothodniku putokazi tipa "<- peroni 1-5" i "peroni 6-10 ->" i kraj priče. Bukvalno šta me briga kojim kolosekom ide moj voz?
Imaju li imalo mozga ovi ljudi
Mislim da taj srednji peron na NBG nije zamisljen za putnike već da je za teretno opsluživanje vozova.А још да доживимо да се користи и шпанско решење као што је и пројектована станица, односно да се они "међуперони" користе да се директно пређе из једног воза у други. Стане Соко из НС, отвори врата на обе стране, на једну страну иду што излазе на НБГ, а на другу они који прелазе у БГ воз који стоји на колосеку поред. Ову величанственост сам доживео само једном 2012. кад су наместили да се директно пређе из путничког за Главну у БГ воз за Панчевачки мост и никад више после тога. Сачекаће то 4 колосека и проћиће доста година, али живим за тренутак да то доживим опет.
Izgleda da ne znam, tvoja poruka sugeriše da ja termine koristim suprotno od onoga kako se zapravo koriste.Да ли ти уопште знаш шта је перон, а шта је колосек? Са једног перона се може ући у воз на два колосека. Ако ти информација каже само број перона како ћеш онда знати са које стране перона је воз који чекаш?
Pa ne mora, ali zašto bih ja kao putnik morao da lomim glavu oko toga? Ono što meni treba je da znam na kojoj platformi/peronu/koloseku ja čekam svoj voz! Dakle, voz za Svilajnac staje u 12.44 na peronu/koloseku 5, ja potražim putokaze sa brojem 5 i lepo stanem gde treba i sačekam voz? Šta mene briga kako je projektovana stanica, da li kolosek ima 1 ili 700 perona.Svaki kolosek ne mora da ima 2 perona
@Smederevac pa na nemačkom Gleis znači kolosek
Evo primera Nirnberga, stanica ima mislim 24 koloseka, tako je i u pothodnicima obeleženo - osim koloseka 15 i 16 koji postoje ali nemaju svoj peron.
Rusi imaju isti sistem, peron = платформа, kolosek = путь.Pa ne mora, ali zašto bih ja kao putnik morao da lomim glavu oko toga? Ono što meni treba je da znam na kojoj platformi/peronu/koloseku ja čekam svoj voz! Dakle, voz za Svilajnac staje u 12.44 na peronu/koloseku 5, ja potražim putokaze sa brojem 5 i lepo stanem gde treba i sačekam voz? Šta mene briga kako je projektovana stanica, da li kolosek ima 1 ili 700 perona.
OK, onda smo došli do zaključka kako se šta prevodi na srpski, ali to ne pobija moj osnovni problem sa ovom numeracijom - zašto su mesta na kojima putnici čekaju svoj voz numerisana u dve ravni (kolosek 4 peron 5)? Sve može da se objasni jednom rečju, bila ona kolosek ili peron.
Svaka im čast, ali niko ne može da me ubedi da ovo nije nepotrebno zakomplikovano.
Naprotiv, to nije broj perona već upravo koloseka. U većini slučajeva se peroni uopšte ne navode, već samo kuda ići na kakav broj koloseka. Broj koloseka se po pravilu poklapa sa tehničkim brojem koloseka (kolosek po projektu i poslovnom redu stanice). Tako da u Amsterdam Centraal imamo manevarsko-tranzitne međukoloseke koji putnici uopšte ne koriste, i ni jedna putnička oznaka ne ukazuje na njih. To su koloseci 3, 6, 9 i 12 bez perona. Zato su svi koloseci osim slepog prvog podeljeni na sekcije "a" i "b", a negde na sredini se nalaze kolosečne veze sa tranzitnim međukolosekom. Tako voz iz pravca Zaandama ka Amstedam Amstel može da stane na 4a, a da ga naredni voz obiđe/pretekne preko tranzitno-manevarskog međukoloseka 3 i stane na 4b. Putniku ništa tu nije bitno osim da nađe 4b ako mu treba baš taj voz. Kada postoje dva broja, jedno broj perona, drugo koloseka, to samo zbunjuje putnike.