W
WLABmz
Guest
@Smederevac
Измишљаш топлу воду. Мењао би систем који се користи у великој већини земаља. Испадоше сви глупи, само ти паметан. Разглабано је ово на форуму већ небројено пута.
Дакле, обично један перон има излаз на два колосека, а не обрнуто, како си ти навео. Ти би очигледно да промениш значење речи перон. Не може један перон да постане два перона као што си ти илустровао.
Такође, коришћење термина перон и колосек паралелно има и своје користи. Код преседања рецимо воз којим стижеш стиже на колосек 2, перон 2, а воз на који преседаш полази са колосека 3, перон 2, знаш да не мораш да мењаш перон и идеш потходником/натходником, него само у пар корака пређеш у други воз са друге стране перона. Такође, у неким случајевима се прво објави перон доласка воза, без колосека, јер из саобраћајних разлога се још увек не зна на који ће од два колосека на једном перону воз доћи, те путници могу да знају на који перон да иду, а после кад објаве и колосек, свеједно им је да ли ће лево или десно.
Измишљаш топлу воду. Мењао би систем који се користи у великој већини земаља. Испадоше сви глупи, само ти паметан. Разглабано је ово на форуму већ небројено пута.
Дакле, обично један перон има излаз на два колосека, а не обрнуто, како си ти навео. Ти би очигледно да промениш значење речи перон. Не може један перон да постане два перона као што си ти илустровао.
Такође, коришћење термина перон и колосек паралелно има и своје користи. Код преседања рецимо воз којим стижеш стиже на колосек 2, перон 2, а воз на који преседаш полази са колосека 3, перон 2, знаш да не мораш да мењаш перон и идеш потходником/натходником, него само у пар корака пређеш у други воз са друге стране перона. Такође, у неким случајевима се прво објави перон доласка воза, без колосека, јер из саобраћајних разлога се још увек не зна на који ће од два колосека на једном перону воз доћи, те путници могу да знају на који перон да иду, а после кад објаве и колосек, свеједно им је да ли ће лево или десно.