Šta je novo?

Železnička stanica Novi Beograd

Занимљиво да се и даље користе ове старе табле из доба СФРЈ. Плус привезано жицом уместо да су зашрафили за стуб.
Pogledajte prilog 164088
Verovatno im niko nije rekao da mogu i šrafovi kroz te rupe. ;)

При том знак шаље погрешну поруку. Требало би да је на оваквој станици свако прелажење преко шина забрањено, а не само испред воза.
I kako bi to tačno sprečilo pretrčavanje, osim što bi tako železnica skinula odgovornost sa sebe ukoliko se neki incident desi?
 
Фале рупе и на стубу за који су привезали знак жицом.
 
I kako bi to tačno sprečilo pretrčavanje, osim što bi tako železnica skinula odgovornost sa sebe ukoliko se neki incident desi?
Ја и не очекујем од железнице да глуми полицију. Претрчавање треба да спрече - мама и тата, школа, полиција, суд (тим редом), а железница бар треба да постави (како треба) недвосмислене знакове и тиме понесе свој део одговорности.
 
Kada se postavi znak i nakon toga se desi neka nesreća, kako železnica snosi odgovornost?
 
Kada se postavi znak i nakon toga se desi neka nesreća, kako železnica snosi odgovornost?
Свака несрећа је случај за себе, и зато је, кад већ дође до несреће, то питање за суд. Пре него што дође до несреће, одговорност железнице је да управља ризицима, а то укључује и упозоравање трећих лица на природу ризика и исправно понашање (на смислен и ефикасан начин). С друге стране, одговорност трећих лица је да се понашају одговорно, у складу са безбедносним инструкцијама онога ко је задужен за управљање ризицима.

Сличну дилему имаш у свакој активности која укључује контакт са трећим лицима - дошао човек у тржни центар и убила га струја; да ли га је убила зато што је додирнуо у пролазу огољене жице, или је гурао прст у штекер, а главу у саксију? Сваки учесник носи свој део одговорности.
 
Generalno je glup znak, suprotno od trčati bi bilo stajati ispred voza, a to bi tek bilo katastrofa. Naše želez
Za pocetak ne bi bilo loše postaviti na deceniju i koju ogradu između perona dok se generacija ne navikne da je prelazak pruge apsolutni no-go.

Neke stvari, kao ograda izmedju perona bi trebalo da budu sastavni deo infrastrukture, barem prema mom mišljenju. Zakoni često nisu dovoljni, jer postoje nekada i grupe ljudi koji jednostavno nisu u stanju da rasudjuju kako treba, pa jednostavno im svašta pada na pamet. Niti je reč o nekom posebnom trošku, niti o nekakvom ponižavanju gradjana, jednostavno bezbednost ispred svega. Ono što vidim kao glavni problem jeste neodržavanje i loša infrastruktura. Jednom sam bio na stanici (čini mi se Stara Pazova), pothodnik je bio potopljen pa smo svi pretrčavali šine, zato možda staviti pre ogradu sa mogućnošću otvaranja u slučaju da se desi nešto slično, ali svakako se slažem da bi to bilo neophodno uraditi, naročito posle snimka gde je neka osoba pretrčala sa sve kolicima za kupovinu stajalište Tošin bunar ispred sokola, verujem da takva osoba zaista nema svest o tome šta radi.
 
Između koloseka bi u stanicama morale da se stavljaju žičane ograde jer dosta ljudi i na brzoj pruzi pretrčava preko umesto da ihu u podhodnik. Kao što stavljaju na nekim bulevarima tako treba i između koloseka.
 
Mislim da neko ko pretrčava brzu prugu treba da bude hitno primljen u Lazu. Ne šalim se, mislim da smo izgubili iz vida da tu pre svega mora da postoji psihički/psihijatrijski problem. Nakon svih objava, najava i hvalisanja, cela Srbija zna da po toj pruzi ide brzi voz. Ako i pored toga odlučiš da je pretrčiš, ili si mentalno poremećen i opasan po sebe (i možda druge) ili si izuzetno mentalno zaostao i potreban ti je konstantan nadzor.
Umesto ograda, treba da stave patrole kod kritičnih tačaka i hitnu pomoć, pa čim vide nekoga da ide ka pruzi - hospitalizacija.
 
Brza pruga nije svo vreme u funkciji. Dnevno prođe samo ispod 10 brzih vozova i ostalih na sat, dva. Zavisi, Po meni je upola normalno da neko pretrčava šine da dođe na drugu stranu dok ne vidi voz da nailazi ali zato tu treba da stoji panel žičana ograda koja će ga demoralisati i preusmeriti da ide u podhodnik.
 
Ma ne moze silazak sa perona one visine i pretčavanje preko šina i penjanje na peron nikako da bude normalno. Ali za ogradu ste u pravu, duž cele dužine perona + još produžena sa obe strane da bude duža od samih perona, da se ni prelazak tamo ne isplati. I to ne može niska ograda, već ono metar i po ili više.
 
A gde je tu lična odgovornost za sopstveni goli život? Gde je tu zdrav razum? Šta ako se desi neka katastrofa, neki požar pa sve te ogradetine zasmetaju evakuaciji?
 
Brza pruga nije svo vreme u funkciji. Dnevno prođe samo ispod 10 brzih vozova i ostalih na sat, dva. Zavisi, Po meni je upola normalno da neko pretrčava šine da dođe na drugu stranu dok ne vidi voz da nailazi ali zato tu treba da stoji panel žičana ograda koja će ga demoralisati i preusmeriti da ide u podhodnik.
Koliko treba vremena da se pretči pruga?
Ako si brz za dvokolosečnu treba minimum 10 sekundi.
Za tih 10 sekundi voz koji ide 200km/h pređe 555m.

Pretrčavanje pruge treba sankcionisati mnogo gore nego prelazak ulice na crvenom ili van prelaza.
 
Ograde postoje u stanicama gde voz ide 200 km/h Pazove,Inđija...
 
Ograde postoje u stanicama gde voz ide 200 km/h Pazove,Inđija...
Никакве ограде између колосека не постоје на било ком месту на брзој прузи. Једина ограда која постоји није између колосека, већ на ивици перона у станици Нова Пазова, зато што је перон на самим пролазним колосецима за 200 км/ч.
 
Најјаче ми је кад беобилдери утрипују да је добро неко решење које се с разлогом не примењује нигде...
 
rer-luxembourg-station-wikipedia-commons-700-2x1.jpg

Pariz, RER B.
 

То није брза пруга. Нити је брза пруга у Тошином бунару. А лично сам видео на ексЈУ просторима да ограда ове, па чак и веће висине не спречава ни бабу са коферима у свом науму да баш преко колосека из воза нађе пречицу до места у које се упутила.
 
Најјаче ми је кад беобилдери утрипују да је добро неко решење које се с разлогом не примењује нигде...
Meni je još jače kada utripuju da su političari koji govore da se ovakva rešenj (nebitno koja su u pitanju, pišem generalno) ne primenjuju nigde u svetu. ;)
 
То није брза пруга. Нити је брза пруга у Тошином бунару. А лично сам видео на ексЈУ просторима да ограда ове, па чак и веће висине не спречава ни бабу са коферима у свом науму да баш преко колосека из воза нађе пречицу до места у које се упутила.
Није брза, нормално. А за такве бабе, лека нема.
 
Vrh