Šta je novo?

Železnička Stanica Beograd Centar, Prokop - [ Železnica ]

А ко ће да плати приступне саобраћајнице, рушење околних зграда, изградњу станичног трга? Колико ће то да кошта? Колико је све коштало до сада + камата + губици?

Нема ту инсинуација. Овде се прича о изградњи нових даобраћајница около Прокопа и читавих петљи. Метро да не рачунамо.
 
Btw, od kojh para se finansira ovo sto se sada radi na Prokopu (ako se ista radi...)?
Prethodni radovi su zavrseni od kuvajtskog kredita od 40 miliona dolara.
 
Те петље ионако треба да се изграде, а некаквих екстремних расељавања, или некад планираног рушења Малешког брда зарад станичних тргова и проспеката све до аутопута тешко да ће бити. Реконструкцију ће у принципу обавити инвеститори.

Треба да се заврши све што се започне. Па после гради ново, боље.
 
Зашто би завршавао нешто што је погрешно?
 
Jer je sada kasno da se ispravljaju greske. Izgradnja novog cvora je pocela 1974. godine. Skoro 50 godina kasnije je pri kraju i ne moze se sada obustaviti.
 
Bio sam na Prokopu juce, iskreno sam iznenadjen kolika je to zapravo zgradurina. Unutra je sasvim ok obizrom da je daleko od zavrsene, mozda malo fali uputstava gde se sta nalazi, odnosno da su takva uputstva istaknuta jasnije unutar same zgrade medjutim to se sve lako sredi.
Uopste ne razumem ova hejterska upinjanja protiv (iako je to mahom samo jedan clan foruma koga Prokop boli kao cir na rektumu). Prokop je na 2.5 kilometra od savskog trga, u neposrednoj je blizini JNA i Marakane tu je takodje i sajam koji je relativno blizu kao i Hram Svetog Save ali i ona ogavna kuca cveca (na cijem bih mestu ja licno napravio nesto drugo, okretnicu za tramvaje, parking ili pak nesto jos korisnije od toga) .
Sve su to stvari koje moji prijatelji iz inostransva,ali sam siguran i drugi stranci, vole da vide kada dodju kod nas u goste. Kada se uzme u obzir da od skoro postoji misljenje, kao jedno od resenja saobracajnog pitanja,da se ima poboljsati i pojacati JAVNI PREVOZ, onda prokop deluje kao odlican deo slagalice koji treba podrzati. Ne znam, mozda sam samo mlad i neiskusan u mnogim poljima ali kompletan infrastukturni napredak u Srbiji pozdravljam i dajem podrsku.

PS: Cinjenica je da stvari kod nas ne mogu nikada da prodju bez salvi negativnih komentara a obicno bez ikakvog kontrapredloga.

Pozdrav i #neljutisecovece
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=888997#p888997:1buh4evy je napisao(la):
Tommytheslav » Uto Okt 12, 2021 4:52 pm[/url]":1buh4evy]
PS: Cinjenica je da stvari kod nas ne mogu nikada da prodju bez salvi negativnih komentara
Volim ovakva pametovanja.
Ako misliš da je to samo kod nas, obiđi malo i strani deo interneta pa se uveri i sam. Raznolikost mišljenja, pogotovu kod velikih projekata i odluka, je odlika svih društava. Samo SNS, Severnokoreanci i zatucani tupsoni uvek očekuju da se narod apsolutno slaže u svemu. Kaad se svojevremeno povela ista ova kukumavčina na temi o Slaviji (kad je rađena ona sramotna rekonstrukcija platoa koja i dalje de fakto traje), kačio sam screenshotove stranih foruma gde se ljudi isto prepiru oko građevinskih projekata i dešavanja u svojim gradovima.

Neki kažu - samo ovde ljudi imaju drugačija mišljenja o projektima i gradu.
Ja kažem - samo ovde i u SK postoje ljudi koji očekuju da svi imaju ista mišljenja o svemu.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=888983#p888983:2qagznqj je napisao(la):
lukakaludjerovic » Uto Okt 12, 2021 4:12 pm[/url]":2qagznqj]Jer je sada kasno da se ispravljaju greske. Izgradnja novog cvora je pocela 1974. godine. Skoro 50 godina kasnije je pri kraju i ne moze se sada obustaviti.


Може. Треба само елиминисати Прокоп као станицу и вратити Главну, као и Београд Дунав.

Не знам да ли си приметио, али онај ко је замислио Прокоп и чвор је одустао од завршетка истог. Цео систем је радио без Прокопа као главне станице и може да ради.

Када неко нападне Београд Центар, он не напада цео чвор. Проблем је само у инсистрирању да Прокоп буде главна станица и да се у њега убаци још милијарду евра.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=888997#p888997:1yjoy107 je napisao(la):
Tommytheslav » Uto Okt 12, 2021 4:52 pm[/url]":1yjoy107]Bio sam na Prokopu juce, iskreno sam iznenadjen kolika je to zapravo zgradurina. Unutra je sasvim ok obizrom da je daleko od zavrsene, mozda malo fali uputstava gde se sta nalazi, odnosno da su takva uputstva istaknuta jasnije unutar same zgrade medjutim to se sve lako sredi.
Uopste ne razumem ova hejterska upinjanja protiv (iako je to mahom samo jedan clan foruma koga Prokop boli kao cir na rektumu). Prokop je na 2.5 kilometra od savskog trga, u neposrednoj je blizini JNA i Marakane tu je takodje i sajam koji je relativno blizu kao i Hram Svetog Save ali i ona ogavna kuca cveca (na cijem bih mestu ja licno napravio nesto drugo, okretnicu za tramvaje, parking ili pak nesto jos korisnije od toga) .
Sve su to stvari koje moji prijatelji iz inostransva,ali sam siguran i drugi stranci, vole da vide kada dodju kod nas u goste. Kada se uzme u obzir da od skoro postoji misljenje, kao jedno od resenja saobracajnog pitanja,da se ima poboljsati i pojacati JAVNI PREVOZ, onda prokop deluje kao odlican deo slagalice koji treba podrzati. Ne znam, mozda sam samo mlad i neiskusan u mnogim poljima ali kompletan infrastukturni napredak u Srbiji pozdravljam i dajem podrsku.

PS: Cinjenica je da stvari kod nas ne mogu nikada da prodju bez salvi negativnih komentara a obicno bez ikakvog kontrapredloga.

Pozdrav i #neljutisecovece

Другачија перцепција је дозвољена и могућа, али постоје границе преко који се нешто сматра ненормалним.

Свако коме је Прокоп одличан, желим да исти користи и да одустане од друмског и ваздушног саобраћаја.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=889004#p889004:19qcgy9l je napisao(la):
overdrive » Uto Okt 12, 2021 5:32 pm[/url]":19qcgy9l]Проблем је само у инсистрирању да Прокоп буде главна станица и да се у њега убаци још милијарду евра.

Којих милијарду евра? Хајде престани да измишљаш.
 
Члан форума Wlabmz је написао да би људи користили Земун кад би било возова. Ја сам на ту станицу долазио и кад је било, ако мислимо на исти период. Могу вам рећи да ни тада није било људи, осим неколицине који су чекали Беовоз.

И тада су били 612 и 45, на истом стајалишту, а возова је било више.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=889009#p889009:djjxwgon je napisao(la):
WLABmz » Uto Okt 12, 2021 5:38 pm[/url]":djjxwgon]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=889004#p889004:djjxwgon je napisao(la):
overdrive » Uto Okt 12, 2021 5:32 pm[/url]":djjxwgon]Проблем је само у инсистрирању да Прокоп буде главна станица и да се у њега убаци још милијарду евра.

Којих милијарду евра? Хајде престани да измишљаш.

Добро, колико ће да кошта изградња станичне зграде, изградња преосталих колосека, опремање станице у целости, изградња станичног трга, изградња петљи, изградња паркинга, експропријација, довођење трамваја кроз неку од улица итд?

Колико ће да кошта спровођење метроа кроз Прокоп?
 
Изградњу метроа не можеш сврстати у коштање Прокопа, јер би онда морао иградњу метроа сврстати у цену било ког објекта који се гради у Београду.

Станична зграда, опремање, паркинг ће коштати 0, пошто то гради Railway City. Све што треба да се плати су 2 колосека и железнички вестибил испод од стране железнице и станични трг и експропријација за њега од стране града. Не знам о каквој петљи говориш. Излаз на аутопут већ постоји.

Све то ће коштати неупоредиво мање него што би коштала поновна изградња Београд Главне са припадајућим депоом, изградњом двоколосечног моста преко Саве на месту старог, изградњу двоколосечне пруге од Главне до Распутнице Г и Новог Београда, као и од Београд Спољне око Калемегдана до Панчевачког моста и рушењем гланц нових објеката које предлажеш.

Но, све ово ме јако замара. Кад комуницирам са тобом имам утисак као да причам са 12-годишњим дететом. Једноставно силујеш овај форум.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=889014#p889014:18bs2t78 je napisao(la):
WLABmz » Uto Okt 12, 2021 5:57 pm[/url]":18bs2t78]Изградњу метроа не можеш сврстати у коштање Прокопа, јер би онда морао иградњу метроа сврстати у цену било ког објекта који се гради у Београду.

Станична зграда, опремање, паркинг ће коштати 0, пошто то гради Railway City. Све што треба да се плати су 2 колосека и железнички вестибил испод од стране железнице и станични трг и експропријација за њега од стране града. Не знам о каквој петљи говориш. Излаз на аутопут већ постоји.

Све то ће коштати неупоредиво мање него што би коштала поновна изградња Београд Главне са припадајућим депоом, изградњом двоколосечног моста преко Саве на месту старог, изградњу двоколосечне пруге од Главне до Распутнице Г и Новог Београда, као и од Београд Спољне око Калемегдана до Панчевачког моста и рушењем гланц нових објеката које предлажеш.

Но, све ово ме јако замара. Кад комуницирам са тобом имам утисак као да причам са 12-годишњим дететом. Једноставно силујеш овај форум.

Како изградња метроа не може да се урачуна? Мораће станица ваљда да се прилагоди путем ескалатора, степеништа, осветљења, ПП заштите, путоказа или ће људи из Прокопа у метро да улазе низ блато па на шине?

Ко плаћа станични трг и ескпропријацију? Је л то долази џабе?

Чини ти се да би довођење станице Београд у ред било скупо. Не питаш се ни колико је коштало њено гашење.

Нема овде силовања већ иде аргументована расправа, барем са моје стране. У туђе име не желим да говорим.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=888999#p888999:2cgfgbwd je napisao(la):
Bender Rodriguez » Uto Okt 12, 2021 5:13 pm[/url]":2cgfgbwd]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=888997#p888997:2cgfgbwd je napisao(la):
Tommytheslav » Uto Okt 12, 2021 4:52 pm[/url]":2cgfgbwd]
PS: Cinjenica je da stvari kod nas ne mogu nikada da prodju bez salvi negativnih komentara
Volim ovakva pametovanja.
Ako misliš da je to samo kod nas, obiđi malo i strani deo interneta pa se uveri i sam. Raznolikost mišljenja, pogotovu kod velikih projekata i odluka, je odlika svih društava. Samo SNS, Severnokoreanci i zatucani tupsoni uvek očekuju da se narod apsolutno slaže u svemu. Kaad se svojevremeno povela ista ova kukumavčina na temi o Slaviji (kad je rađena ona sramotna rekonstrukcija platoa koja i dalje de fakto traje), kačio sam screenshotove stranih foruma gde se ljudi isto prepiru oko građevinskih projekata i dešavanja u svojim gradovima.


Jedno je raznolikost misljenja i argumentovano prepiranje koje moze doprineti eventualnom unapredjenju ideje ili projekta a nesto sasvim drugo je politikom inspirisano misljenje bez ikakvog kontrapredloga ili ideje. Bez obzira sa koje politicke strane dolazi, podjednako je retardirano.

Hvala na savetu za strane gradjevinske forume, cim uhvatim toliko slobodnog vremena sigurno cu baciti oko. Mada svakako verujem da si u pravu po tom pitanju.


PS:
Hvala ti za ovo "Volim ovakva pametovanja" i ja volim da pametujem :kk:
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=889004#p889004:1bd7rs8z je napisao(la):
overdrive » Uto Okt 12, 2021 5:32 pm[/url]":1bd7rs8z]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=888983#p888983:1bd7rs8z je napisao(la):
lukakaludjerovic » Uto Okt 12, 2021 4:12 pm[/url]":1bd7rs8z]Jer je sada kasno da se ispravljaju greske. Izgradnja novog cvora je pocela 1974. godine. Skoro 50 godina kasnije je pri kraju i ne moze se sada obustaviti.


Може. Треба само елиминисати Прокоп као станицу и вратити Главну, као и Београд Дунав.

Не знам да ли си приметио, али онај ко је замислио Прокоп и чвор је одустао од завршетка истог. Цео систем је радио без Прокопа као главне станице и може да ради.

Када неко нападне Београд Центар, он не напада цео чвор. Проблем је само у инсистрирању да Прокоп буде главна станица и да се у њега убаци још милијарду евра.

Taj koji je zamislio Prokop nije odustao od njega, vec drzava nije htela/mogla da finansira zavrsetak ploce i zgrade Prokopa. Sada drzava ne mora dinar jedan da da za zavrsetak zgrade jer je gradi privatnik. Sam cvor je zavrsen sa zeleznicke strane. Zgrada na Prokopu se ne moze svrstati u zeleznicki cvor.

Nemoguce je eliminasi Prokop i vratiti tvoje dve utopijske stanice. Ceo sistem bi se urusio i sve sto je u njega ulozeno. To je jako puno novca. Not gonna happen. :notok:

Provlacenje metroa kroz Prokop nije trosak povezan sa Prokopom, vec samim metroom. Cena izgradnje svih metro stanica je uracunata u troskove oko metroa, pa samim tim i metro stanice Prokop. Izgradnja stanicnog trga i saobrajcnije ka autoputu ce kostati 100 puta manje nego sto bi kostalo da se ponovo izgradi stara glavna stanica i pruga uklopi sa novim sistemom.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=889015#p889015:209zoxfi je napisao(la):
overdrive » Uto Okt 12, 2021 6:05 pm[/url]":209zoxfi]
Како изградња метроа не може да се урачуна? Мораће станица ваљда да се прилагоди путем ескалатора, степеништа, осветљења, ПП заштите, путоказа или ће људи из Прокопа у метро да улазе низ блато па на шине?

Касета за метро већ постоји у Прокопу о одавно је изграђена. Не треба ништа да се прилагођава. И опет, да је остала Београд Главна да функционише, опет би тај метро морао до ње доћи, а она би морала да се "прилагођава", како ти кажеш, много скупље него Прокоп. Тако да тај твој аргумент да рачунаш цену изградњу метроа много више иде у корист Прокопу него Главној.

overdrive":209zoxfi je napisao(la):
Чини ти се да би довођење станице Београд у ред било скупо.

Да ли ти живиш у реалности или паралелном универзуму? Која станица Београд да се доведе у ред? Та станица не постоји више од 3 године. Нема шта да се доводи у ред, већ да се у потпуности све поново изгради осим станичне зграде. Читав железнички систем, чвор.

overdrive":209zoxfi je napisao(la):
Ко плаћа станични трг и ескпропријацију? Је л то долази џабе?

Град. Али и то је много јефтиније него поновна изградња старог чвора. Друго, Прокоп може да функционише и без њега иако би било много боље да се изгради.
 
Tommytheslav":322vaj9e je napisao(la):
Jedno je raznolikost misljenja i argumentovano prepiranje koje moze doprineti eventualnom unapredjenju ideje ili projekta a nesto sasvim drugo je politikom inspirisano misljenje bez ikakvog kontrapredloga ili ideje. Bez obzira sa koje politicke strane dolazi, podjednako je retardirano.

Hvala na savetu za strane gradjevinske forume, cim uhvatim toliko slobodnog vremena sigurno cu baciti oko. Mada svakako verujem da si u pravu po tom pitanju.

PS:
Hvala ti za ovo "Volim ovakva pametovanja" i ja volim da pametujem :kk:
Dobro a šta ovde deluje politički inspirisano? Meni bi delovalo politički da ima prepucavanja, ili zamerki, na relaciji opozicija - vlast. Ali nisam video to ovde. Ovde se govori o jednom promašenom projektu koji se prostire kroz 50 godina, i obuhvata(o) je mnoge države, uređenja, nadležnosti i samim tim - i stranke.

Ne znam doduše šta se sve pisalo u zadnje dve strane, njih nisam ispratio, ali evo da kažem za svaki slučaj da što se mojih pisanija tiče, ona su bila kritika prvenstveno na račun onih koji su pre 50 godina izglasali ovu varijantu Železničkog Čvoooora™ kako ja volim da ga zovem iz sprdnje. Skupu, nepraktičnu, nebezbednu i politički nametnutu tadašnjim KPJ i JNA vrhom koji su hteli tunel ispod Topčidera. Ljudi sa foruma koji me znaju, znaju da pohvalim šta valja, a kritikujem šta ne valja. Bez obzira na političku pozadinu i autore. Da o SFRJ imam ''nit smrdi nit miriše'' stav i da sam nekoliko puta pisao na forumu da slepilo u Beogradskom urbanizmu i planiranju, i uopšte, u svim uređenjima i upravama Srbije i Jugoslavije, traje već jedan čitav vek. Ne 9, ne 30, ne 70 godina. Te da ne delim ljude i projekte po političkim linijama, nego da li su nešto uradili za pohvalu ili za kritiku.

Prokop je za mene prosto jedan projekat i zgrada koju nikad neću moći ni da volim ni da poštujem. I uvek će mi bosti oči njene mane i nedostaci. Kao što neki ljudi nikad nisu mogli da zavole npr Dobrovićev Generalštab. Ili pak novi Trg Republike. I to je, opet, normalna pojava u svakom društvu. A konkretno, da ponovim odgovor na Soletovo pitanje od pre 10ak strana - jedini razlog što sam se ponovo uključivao u ovu raspravu je samo zato što su pojedinci (naravno, ne mislim na Soleta) u svojoj opsesiji Prokopom nedavno otišli korak dalje, te počeli da prekrajaju i istoriju i sećanje kolektiva, i da ljude rođene ovde uče šta je centar grada i gde ljudi streme kad dođu u Beograd. Inače sve drugo što sam imao da kažem o Prokopu, rekao sam ranije. Ovo je bilo uključivanje samo da se zaustavi guranje javnog mnjenja u nove neistine i izmišljotine, pošto sam se toga nagledao i naslušao u zadnjih 9 godina i umoran sam od toga. A što se tiče stvari koje su vezane za lični ukus, procenu, preference, korišćenje... naravno da je u redu da tu ostanu podeljena i raznolika mišljenja.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=889027#p889027:yqpre8gx je napisao(la):
lukakaludjerovic » Uto Okt 12, 2021 6:31 pm[/url]":yqpre8gx]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=889004#p889004:yqpre8gx je napisao(la):
overdrive » Uto Okt 12, 2021 5:32 pm[/url]":yqpre8gx]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=888983#p888983:yqpre8gx je napisao(la):
lukakaludjerovic » Uto Okt 12, 2021 4:12 pm[/url]":yqpre8gx]Jer je sada kasno da se ispravljaju greske. Izgradnja novog cvora je pocela 1974. godine. Skoro 50 godina kasnije je pri kraju i ne moze se sada obustaviti.


Може. Треба само елиминисати Прокоп као станицу и вратити Главну, као и Београд Дунав.

Не знам да ли си приметио, али онај ко је замислио Прокоп и чвор је одустао од завршетка истог. Цео систем је радио без Прокопа као главне станице и може да ради.

Када неко нападне Београд Центар, он не напада цео чвор. Проблем је само у инсистрирању да Прокоп буде главна станица и да се у њега убаци још милијарду евра.

Taj koji je zamislio Prokop nije odustao od njega, vec drzava nije htela/mogla da finansira zavrsetak ploce i zgrade Prokopa. Sada drzava ne mora dinar jedan da da za zavrsetak zgrade jer je gradi privatnik. Sam cvor je zavrsen sa zeleznicke strane. Zgrada na Prokopu se ne moze svrstati u zeleznicki cvor.

Nemoguce je eliminasi Prokop i vratiti tvoje dve utopijske stanice. Ceo sistem bi se urusio i sve sto je u njega ulozeno. To je jako puno novca. Not gonna happen. :notok:

Provlacenje metroa kroz Prokop nije trosak povezan sa Prokopom, vec samim metroom. Cena izgradnje svih metro stanica je uracunata u troskove oko metroa, pa samim tim i metro stanice Prokop. Izgradnja stanicnog trga i saobrajcnije ka autoputu ce kostati 100 puta manje nego sto bi kostalo da se ponovo izgradi stara glavna stanica i pruga uklopi sa novim sistemom.

Може све што сам навео. Тако је радило. Све је ствар воље.

Провлачење метроа је трошак и станице Београд Центар, али нема потребе за причом. Јасно је оном ко жели да разуме.
 
Bez brige neće biti metroa na Prokopu tako na neće biti dodatnog troška.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=888952#p888952:37i8a9py je napisao(la):
overdrive » 12 Okt 2021 14:59[/url]":37i8a9py]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=888927#p888927:37i8a9py je napisao(la):
mihajloboric87 » Uto Okt 12, 2021 2:01 pm[/url]":37i8a9py]Zato što isto odgovara nekome,kao što nekom drugom odgovara da izađe na Karađorđevom parku...
Не одговара скоро никоме. Не разумем зашто давати милијарде за станицу коју користи занемарљив број путника.
Pa gotovo nikome ne odgovara ovakav metro koji planiraju, pa im to ne smeta da spucaju milijarde u isti. Na stranu to što ih ne ugrožava prihvaćeni krak ka Ibarskoj magistrali.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=889028#p889028:1eppsge3 je napisao(la):
WLABmz » Uto Okt 12, 2021 6:33 pm[/url]":1eppsge3]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=889015#p889015:1eppsge3 je napisao(la):
overdrive » Uto Okt 12, 2021 6:05 pm[/url]":1eppsge3]
Како изградња метроа не може да се урачуна? Мораће станица ваљда да се прилагоди путем ескалатора, степеништа, осветљења, ПП заштите, путоказа или ће људи из Прокопа у метро да улазе низ блато па на шине?

Касета за метро већ постоји у Прокопу о одавно је изграђена. Не треба ништа да се прилагођава. И опет, да је остала Београд Главна да функционише, опет би тај метро морао до ње доћи, а она би морала да се "прилагођава", како ти кажеш, много скупље него Прокоп. Тако да тај твој аргумент да рачунаш цену изградњу метроа много више иде у корист Прокопу него Главној.

overdrive":1eppsge3 je napisao(la):
Чини ти се да би довођење станице Београд у ред било скупо.

Да ли ти живиш у реалности или паралелном универзуму? Која станица Београд да се доведе у ред? Та станица не постоји више од 3 године. Нема шта да се доводи у ред, већ да се у потпуности све поново изгради осим станичне зграде. Читав железнички систем, чвор.

overdrive":1eppsge3 je napisao(la):
Ко плаћа станични трг и ескпропријацију? Је л то долази џабе?

Град. Али и то је много јефтиније него поновна изградња старог чвора. Друго, Прокоп може да функционише и без њега иако би било много боље да се изгради.

Има касета. Добро. Значи нема потребе да се уграђуји ескалатори са перона и да се зида степениште ка метроу, а што је све предвиђено и што су остављене рупе за то повезивање? То нам није потребно, а и ако буде требало, неће ништа коштати.

Чвор не мора да се гради од нуле. Само пруга и колосеци на станици и онај део око Калемегдана. То не кошта милијарде. Добро, за мост преко Саве би требало нешто више новца, али нема ту милијарде.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=889081#p889081:3vziccjz je napisao(la):
solecar » Uto Okt 12, 2021 9:32 pm[/url]":3vziccjz]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=888952#p888952:3vziccjz je napisao(la):
overdrive » 12 Okt 2021 14:59[/url]":3vziccjz]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=888927#p888927:3vziccjz je napisao(la):
mihajloboric87 » Uto Okt 12, 2021 2:01 pm[/url]":3vziccjz]Zato što isto odgovara nekome,kao što nekom drugom odgovara da izađe na Karađorđevom parku...
Не одговара скоро никоме. Не разумем зашто давати милијарде за станицу коју користи занемарљив број путника.
Pa gotovo nikome ne odgovara ovakav metro koji planiraju, pa im to ne smeta da spucaju milijarde u isti. Na stranu to što ih ne ugrožava prihvaćeni krak ka Ibarskoj magistrali.

Ко каже да ће да се гради крак ка Ибарској? Ено га крак железнице ка Карабурми, стоји 20+ година.
 
Kažu oni koji su vodili današnju sednicu.
Sa druge strane, ko kaže da će se graditi uopšte ovaj metro plan? Eno ih tol'ki planovi metroa koji stoje 40+ godina.
 
Vrh