Šta je novo?

Železnička Stanica Beograd Centar, Prokop - [ Železnica ]

Dobro, svi znamo da Danica Grujičić ume da bude strašno dosadna osoba (stručna, i lafica, ali i jako naporna) ali nisam iz ovog konteksta shvatio da je ona protiv tramvaja? Jel može linAk ka vesti?
 
Па против је Транзверзале и трамваја, а то је саобраћајница и трамвај Булевар ослобођења - Прокоп.
 
Zar je to još u razmatranju? Ja mislio praviće samo neku sklepotinu od nadvožnjaka u produžetku Deligradske...

I odakle dole će da teraju taj tramvaj? Mislim od BO do gde?
 
Gledam sad Studiju šinskih sitema iz 2012 (koja se inače učitava ko na pedale, čekam 4 zoom-a 40 minuta) i ne vidim nigde nikakvu tramvajsku vezu između KCS i Bulevara Oslobođenja. Samo krak od Prokopa ka Resavskoj.

http://mapa.urbel.com/publish/PGR_sinsk ... istema.pdf

Koliko desetina različitih planova i studija Beograd ima u jednom te istom momentu? :kafa:
 
Бендер, нажалост из личног искуства, могу ти рећи да је Даница Грујичић један поприлично тежак ид****. Бави се свиме сем пацијентима, што опет знам, нажалост, из личног искуства.
 
Nisam do sad čuo tako nešto o njoj ali verujem na reč. Pošto ne bi bio prvi put da čujem suprotstavljene priče o istoj stvari ili osobi.

No, vezano za temu, ja ne znam samo kako treba da izgleda ta transverzala jer gledam ovu studiju i ne vidim nikakav krak ucrtan ka Bulevaru Oslobođenja. Ovde u Beogradu izleda svake godine za iste lokacije dobijamo novu sezonu planova, PDRova, studija i projekata...
Gledao sam i na Gugletu, bude pogodaka za transverzalu ali samo verbalnih. Od grafike ništa vezano za nju samu.

Nije ni čudo što toliko ljudi ne učestvuje u raspravama i akcijama. Čak i oni koji bi želeli. U ovom brlogu informacija ko se snađe, svaka mu čast.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=889312#p889312:kctydrdl je napisao(la):
Bender Rodriguez » 13 Oct 2021 03:36 pm[/url]":kctydrdl]Gledam sad Studiju šinskih sitema iz 2012 (koja se inače učitava ko na pedale, čekam 4 zoom-a 40 minuta) i ne vidim nigde nikakvu tramvajsku vezu između KCS i Bulevara Oslobođenja. Samo krak od Prokopa ka Resavskoj.

http://mapa.urbel.com/publish/PGR_sinsk ... istema.pdf

Koliko desetina različitih planova i studija Beograd ima u jednom te istom momentu? :kafa:
Pa nema svrhe da gledaš studiju iz 2012, kad je ova iz 2021. upravo prošla javnu raspravu. Tupimo o njoj već nedeljama:

https://www.ekapija.com/real-estate...i-do-prokopa-umesto-prve-linije-metroa-bg-voz
 
Znači, Dana G. je moguće njakela i da ne može metro.

Pa ništa, dolaziće joj ljudi na onkologiju skejtbordom.
 
Буквално су отежали сами себи посао. Што више гледам, велика је штета што цео нови клинички центар није грађен на Новом Београду, нпр. у блоку 23, 24 или 28. Садашња локација је нехумана и недостојна, људи се паркирају једни другима на глву, посебно испред онкологије. Стари и болесни пешаче по пола километра од јавног превоза до болница. Тротоари су уски да се једва мимоиђу људи у улици Доктора Суботића.
Верујем да је Дана ушла у дил са Вучком попут градоначелника, подршка за добијање нове болнице.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=889031#p889031:26oww89k je napisao(la):
Bender Rodriguez » Uto Okt 12, 2021 6:37 pm[/url]":26oww89k]slepilo u Beogradskom urbanizmu i planiranju, i uopšte, u svim uređenjima i upravama Srbije i Jugoslavije, traje već jedan čitav vek.

Doduse za KCS imam donekle razumevanja jer se on ipak kontinualno razvijao na tom mestu pa ajd kao, kad su poceli da prave Polikliniku, iako tesno, bilo im je glupo da sele KCS iz centra i sa tog mesta okruzenog klinikama.

Mada iz ove perspektive sada, vidi se da bi ipak bilo bolje da je izmesten.
 
Ma može i da ostane, sve može, samo kad ljudi nisu suludi i iracionalni. Ono, kad profesor-doktori ne shvataju da njima i pacijentima treba i javni prevoz, onda jbg.
 
То је зато што им не граде апартмене поред. Сами да схвате - тешко
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=888914#p888914:pojv7cxj je napisao(la):
Пантограф » 12 Okt 2021 13:02[/url]":pojv7cxj]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=888897#p888897:pojv7cxj je napisao(la):
solecar » 12 Oct 2021 11:36 am[/url]":pojv7cxj]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=888886#p888886:pojv7cxj je napisao(la):
Пантограф » 12 Okt 2021 12:26[/url]":pojv7cxj]Све, све, али стварно не могу да схватим да неко напише да 40 и 41 стају на Прокопу. 45 и Земун - ОК, ајде. Али пут од Прокопа до троле, узбрдо, са торбама... Бемумиша, који вам је?

То само показује колико смо као народ далеко од ма какве интелектуалне зрелости. Не знам за ентитет који је толико спреман да се држи принципа "ако се чињенице не слажу с мојим мишљењем, утолико горе по чињенице".

Размислите, људи, једноставно је - шта ће вам то? Ако такве принципе и резоне примењујете на реалан живот, тешко ћете имати успеха. Умијте се хладном водом, пробудите се. Већ је школа требаоло да вас научи супротном, али, наравно, она код нас понајмање служи сврси, јер су на врху пирамиде типови попут Славена Тице. Зато морате сами да изађете из зачараног круга.
Zašto onda ti primenjuješ "ako se činjenice ne slažu s mojim mišljenjem, utoliko gore po činjenice"?
Важи ако ја то примењујем. Само ти немој, молим те. Јер, ја уопште немам разлога да се с вама младим момцима надгорњавам ни по том, ни по којем другом питању. Дакле, немам ја ништа од тога што ћу некога да убедим да 41 не стаје на Прокопу, али је за ваше добро да никога не убеђујете у супротно. Ово је чисто добронамерно, јер је овде утицај средине такав да се лако застрани - и постане војник власти која каже: "Па да, имате 41 до Прокопа, шта бисте више". И онда се власт, наравно, не потруди да уведе још неки превоз, а и с метроом учини како нико на свету не би.

Чувајте се, људи, и размишљајте логички, никако инаџијски. Јер то није баш светла улица: ево овде код мене у фирми нпр. имамо укупно двоје антиваксера - обоје изразито гојазни, са коморбитетима (придруженим обољењима). Ако од става о троли на Прокопу не може да се рикне, они конкретно са таквим ставом могу, тако да... треба добро поразмислити о резонима.
Da odgovorim (pojasnim) u vezi nekih stvari, sad kada imam slobodnog vremena.

Bliže sam tvojih godina, no to i nije toliko bitno. Nego, pošto si se deklarisao kao ekspert za logiku, objasni mi sledeće.

Kada napišem da pored Prokopa prolaze 34, 36 i 38A, od kojih jedna ima nekoliko polazaka u toku celog dana, a druge dve prosek na 30min. , dobijem odgovor kako imam i trole 40 i 41. Kada napišem da imam 34, 36 i 38A, kao i 40 i 41, onda dobijem odgovor kako nije dobro ubeđivati sebe da 40 i 41 prolaze pored Prokopa ili da nije tačno da idu pored Prokopa.

Ne znam koliko si ispratio, ali ja se već duže godina bakćem sa Gradom vezano za spuštanje trolejbusa do samog ulaza u Prokop, izgradnje kontaktne mreže duž cele ulice Dragana Mancea, jer bi to bio još jedan terminus koji bi se mogao koristiti u vanrednim okolnostima, a nemali broj puta se pokazalo kako bi to bilo korisno, u raznoraznim situacijama. Takođe se bakćem i oko uvođenja / preusmerenja neke linije sa normalnim taktom, preko Prokopa. Šta god drugi mislili i koliko god nipodaštavali urađeno, za razliku od njih koji ni toliko nisu uradili, uspeo sam da izdejstvujem da se linija 34 pojača, kao i da se uvede stajalište Ortopedski zavod „Rudo“ za 34, 36 i 38A u smeru ka Prokopu, ali i da linija 36 saobraća duže uveče, kao i ranije ujutru (iako sam pisao da se 48N sprovede pored Prokopa na Banjicu, trasom linije 41, pa dalje ka Miljakovcu, pošto 100% deli trasu sa 47N).

Takođe, dešavalo se i da kada sam pisao za stanice BG: voza i o njihovoj iskorišćenosti, kako je analiza pokazala da one stanice koje imaju lošu vezu sa gradskim prevozom, imaju mizeran broj putnika u odnosu na one koje su odlično povezane (izuzetak od pravila Batajnica), opet je bilo onih koji su pričali kako to nema veze sa time nego sa lokacijom tih stanica.

Pa onda, kada su neki govorili da je Prokop usred ničega, pitao sam ako je to tako, gde onda ja to živim? Drugo, isto tako se raspravljalo i oko toga kako čim izađeš iz Karađorđevog parka, odmah ugledaš civilizaciju, ali kada na to spomenem analogiju sa Prokopom, što vidiš parking restorana i restoran, kao i deo Autokomande, a ako se okreneš, vidiš par stambenih zgrada i Veterinarski fakultet, mnogima nije pravo što to izjednačavam, isto kao i što me neki ubeđuju da nije tačno da bi Karađorđev park bio jako slabo iskorišćen čak i da ima dve linije sa prosečnim taktom na 30 minuta, dok bi Prokop bio slabo iskorišćen sve i da ima sve one linije koje opslužuju trenutno Karađorđev park.

Takođe, kada god se pomene preusmerenje neke linije na Prokop, odmah se dignu i kuka i motika i krenu da objašnjavaju kako narod ne želi da kruži. Pa onda kada pitam zašto se niko ne buni zbog skraćenja linija do TC Galerija (ti se izuzimaš jer to radiš), dobijem odgovor da to ne može nikako da se poredi sa Prokopom, jer su ovo linije gde im se menja trasa pri kraju i kako će uostalom po sređivanju Savske ulice sve linije da saobraćaju u oba smera do Savskog trga. Na pitanje kako se zna da građani koji koriste linije duž Savske ulice, vole da kruže od TC Galerija Vilsonovim bulevarom do Savskog trga, a onda nazad Savskom ulicom do istog tog tržnog centra, da bi tek onda krenuli da voze ka perifernim terminusima, a građani koji bi se vozili preko Prokopa, ne bi uopšte voleli da kruže preko istog, ne dobih odgovor.
 
Sole, to što ti negde živiš, nema nikakve veze - živi tu i moj drug Coa, relativno sam čest u zgradi gde je Maxi - za zahteve glavne železničke stanice, Prokop jeste 'usred ničega'. To je sasvim dobar opis njegove lokacije.

Što se linija GSP-a tiče, spuštanje 40 i 41 ne rešava ništa, zbog odlika železnice - veliki kapacitet, tj. broj putnika, gde trole koje pune dolaze sa Banjice ne mogu ič da pomognu - dovođenje tramvaja je dobra ideja, kao i uvođenje okretnice za autobuse/trolejbuse upravo na Prokopu. Ali jedna okretnica je već otišla kod Gazele/Galerije Belgrade, jerbo je to vrhovni prioritet, pa ćemo videti kad će doći druga i koje će to (nove) linije biti. Nisam baš optimista... A morala bi da bude tu okretnica, to je jedini spas.
 
Ево неких идеја које се могу одмах сутра применити:

1) С обзиром да је укинута ж.ст. Топчидер, линија 38А и 38Л би се могле стопити у једну линију 38 која би саобраћала Погон Космај - Мостар - Прокоп - Гучевска и која би имала мало бољи такт од тренутне комбинације 38А и 38Л.

2) Линије 34 и 36 немају потребе да залазе у Гучевску. Могу скретати директно из Драгана Манцеа лево ка Прокопу, као и обрнуто од Прокопа скретати директно десно са Прокопа у Драгана Манцеа. Ово применити на све будуће транзитне линије које на овај начин буду стајале код Прокопа.

Мало касније од сутра:

3) Изградити контактну тролејбуску мрежу од окретнице Гучевска кроз Драгана Манцеа до Булевара КАК, као и од Драгана Манцеа новом саобраћајницом поред Прокопа до Булевара КАК. Са нове саобраћајнице код Прокопа би требало омогућити скретање тролејбуса и лево и десно у Драгана Манцеа. Исто и у обрнутом смеру.

4) Преусмерити 40 и 41 преко Прокопа по истом принципу као што сам предложио за линије 34 и 36. Увести нову тролејбуску линију 41Л Гучевска - Прокоп - Студентски трг.
 
Pa bolje onda predlozi pojacavanje 41, kakav 41L sa identicnom trasom kao 41 od Studentskog do Prokopa...
 
Ево још један предлог, линију 43 продужити и преусмерити на Теразије, Трг Николе Пашића и БКА до Кнеза Милоша и Војвода Путника да иде као 44 до Ортопедског, али после да скрене до Прокопа где би окретала.
 
Znaci da kruzi okolo naokolo umesto da preko Takovske i Kneza Milosa bude direktna i brza veza severnog dela Beograda sa Prokopom?


Neki predlozi ovde ko da su inspirisani saobracajem sa Malte. Tamo isto tako vole da prave spagete od linija.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=890114#p890114:2tb5t1yw je napisao(la):
Пантограф » 16 Okt 2021 14:05[/url]":2tb5t1yw]Sole, to što ti negde živiš, nema nikakve veze - živi tu i moj drug Coa, relativno sam čest u zgradi gde je Maxi - za zahteve glavne železničke stanice, Prokop jeste 'usred ničega'. To je sasvim dobar opis njegove lokacije.

Što se linija GSP-a tiče, spuštanje 40 i 41 ne rešava ništa, zbog odlika železnice - veliki kapacitet, tj. broj putnika, gde trole koje pune dolaze sa Banjice ne mogu ič da pomognu - dovođenje tramvaja je dobra ideja, kao i uvođenje okretnice za autobuse/trolejbuse upravo na Prokopu. Ali jedna okretnica je već otišla kod Gazele/Galerije Belgrade, jerbo je to vrhovni prioritet, pa ćemo videti kad će doći druga i koje će to (nove) linije biti. Nisam baš optimista... A morala bi da bude tu okretnica, to je jedini spas.
Ne valja spuštanje prepunih trola do glavnog ulaza u Prokop, ali zato valja dovođenje prepunih tramvaja do Prokopa.
Sad barem znam da mogu i ovu zamenu teza da uvrstim u spisak zašto je Prokop najveći promašaj u istoriji Srbije i zašto zbog njega trpe svi u državi. ;)
 
Ne valja zato sto bi tramvaju to bila krajnja destinacija, dok u slucaju trola - i do nedavno 17,18 i 70 - vi hocete da cupate postojece funkcionalne linije da bi se u zivotu odrzavao megalomanski behemot koji je neko posadio na lose mesto pa je sada odluceno da je duznost nas novih narastaja da ga koristimo i odrzavamo na silu.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=890136#p890136:3mbvfxfp je napisao(la):
spatiotecte » Sub Okt 16, 2021 2:38 pm[/url]":3mbvfxfp]Špageta linija je jedan od specijaliteta Beobuilda Bendere.
Vala bas. I to i menjanje ideja i stavova svakog godisnjeg doba.
Al ne po onom principu "ok, korigujemo i ispravljamo". Nego jedne zime aktuelno jedno, na prolece drugo, na leto trece... i onda tako dok se ne obrne pun krug i ne vrati na istu tacku XD
 
Vrh