[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=888914#p888914:pojv7cxj je napisao(la):
Пантограф » 12 Okt 2021 13:02[/url]"
ojv7cxj]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=888897#p888897:pojv7cxj je napisao(la):
solecar » 12 Oct 2021 11:36 am[/url]"
ojv7cxj]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=888886#p888886:pojv7cxj je napisao(la):
Пантограф » 12 Okt 2021 12:26[/url]"
ojv7cxj]Све, све, али стварно не могу да схватим да неко напише да 40 и 41 стају на Прокопу. 45 и Земун - ОК, ајде. Али пут од Прокопа до троле, узбрдо, са торбама... Бемумиша, који вам је?
То само показује колико смо као народ далеко од ма какве интелектуалне зрелости. Не знам за ентитет који је толико спреман да се држи принципа "ако се чињенице не слажу с мојим мишљењем, утолико горе по чињенице".
Размислите, људи, једноставно је - шта ће вам то? Ако такве принципе и резоне примењујете на реалан живот, тешко ћете имати успеха. Умијте се хладном водом, пробудите се. Већ је школа требаоло да вас научи супротном, али, наравно, она код нас понајмање служи сврси, јер су на врху пирамиде типови попут Славена Тице. Зато морате сами да изађете из зачараног круга.
Zašto onda ti primenjuješ "ako se činjenice ne slažu s mojim mišljenjem, utoliko gore po činjenice"?
Важи ако ја то примењујем. Само ти немој, молим те. Јер, ја уопште немам разлога да се с вама младим момцима надгорњавам ни по том, ни по којем другом питању. Дакле, немам ја ништа од тога што ћу некога да убедим да 41 не стаје на Прокопу, али је за ваше добро да никога не убеђујете у супротно. Ово је чисто добронамерно, јер је овде утицај средине такав да се лако застрани - и постане војник власти која каже: "Па да, имате 41 до Прокопа, шта бисте више". И онда се власт, наравно, не потруди да уведе још неки превоз, а и с метроом учини како нико на свету не би.
Чувајте се, људи, и размишљајте логички, никако инаџијски. Јер то није баш светла улица: ево овде код мене у фирми нпр. имамо укупно двоје антиваксера - обоје изразито гојазни, са коморбитетима (придруженим обољењима). Ако од става о троли на Прокопу не може да се рикне, они конкретно са таквим ставом могу, тако да... треба добро поразмислити о резонима.
Da odgovorim (pojasnim) u vezi nekih stvari, sad kada imam slobodnog vremena.
Bliže sam tvojih godina, no to i nije toliko bitno. Nego, pošto si se deklarisao kao ekspert za logiku, objasni mi sledeće.
Kada napišem da pored Prokopa prolaze 34, 36 i 38A, od kojih jedna ima nekoliko polazaka u toku celog dana, a druge dve prosek na 30min. , dobijem odgovor kako imam i trole 40 i 41. Kada napišem da imam 34, 36 i 38A, kao i 40 i 41, onda dobijem odgovor kako nije dobro ubeđivati sebe da 40 i 41 prolaze pored Prokopa ili da nije tačno da idu pored Prokopa.
Ne znam koliko si ispratio, ali ja se već duže godina bakćem sa Gradom vezano za spuštanje trolejbusa do samog ulaza u Prokop, izgradnje kontaktne mreže duž cele ulice Dragana Mancea, jer bi to bio još jedan terminus koji bi se mogao koristiti u vanrednim okolnostima, a nemali broj puta se pokazalo kako bi to bilo korisno, u raznoraznim situacijama. Takođe se bakćem i oko uvođenja / preusmerenja neke linije sa normalnim taktom, preko Prokopa. Šta god drugi mislili i koliko god nipodaštavali urađeno, za razliku od njih koji ni toliko nisu uradili, uspeo sam da izdejstvujem da se linija 34 pojača, kao i da se uvede stajalište
Ortopedski zavod „Rudo“ za 34, 36 i 38A u smeru ka Prokopu, ali i da linija 36 saobraća duže uveče, kao i ranije ujutru (iako sam pisao da se 48N sprovede pored Prokopa na Banjicu, trasom linije 41, pa dalje ka Miljakovcu, pošto 100% deli trasu sa 47N).
Takođe, dešavalo se i da kada sam pisao za stanice BG: voza i o njihovoj iskorišćenosti, kako je analiza pokazala da one stanice koje imaju lošu vezu sa gradskim prevozom, imaju mizeran broj putnika u odnosu na one koje su odlično povezane (izuzetak od pravila Batajnica), opet je bilo onih koji su pričali kako to nema veze sa time nego sa lokacijom tih stanica.
Pa onda, kada su neki govorili da je Prokop usred ničega, pitao sam ako je to tako, gde onda ja to živim? Drugo, isto tako se raspravljalo i oko toga kako čim izađeš iz Karađorđevog parka, odmah ugledaš civilizaciju, ali kada na to spomenem analogiju sa Prokopom, što vidiš parking restorana i restoran, kao i deo Autokomande, a ako se okreneš, vidiš par stambenih zgrada i Veterinarski fakultet, mnogima nije pravo što to izjednačavam, isto kao i što me neki ubeđuju da nije tačno da bi Karađorđev park bio jako slabo iskorišćen čak i da ima dve linije sa prosečnim taktom na 30 minuta, dok bi Prokop bio slabo iskorišćen sve i da ima sve one linije koje opslužuju trenutno Karađorđev park.
Takođe, kada god se pomene preusmerenje neke linije na Prokop, odmah se dignu i kuka i motika i krenu da objašnjavaju kako narod ne želi da kruži. Pa onda kada pitam zašto se niko ne buni zbog skraćenja linija do TC Galerija (ti se izuzimaš jer to radiš), dobijem odgovor da to ne može nikako da se poredi sa Prokopom, jer su ovo linije gde im se menja trasa pri kraju i kako će uostalom po sređivanju Savske ulice sve linije da saobraćaju u oba smera do Savskog trga. Na pitanje kako se zna da građani koji koriste linije duž Savske ulice, vole da kruže od TC Galerija Vilsonovim bulevarom do Savskog trga, a onda nazad Savskom ulicom do istog tog tržnog centra, da bi tek onda krenuli da voze ka perifernim terminusima, a građani koji bi se vozili preko Prokopa, ne bi uopšte voleli da kruže preko istog, ne dobih odgovor.