Šta je novo?

Železnička Stanica Beograd Centar, Prokop - [ Železnica ]

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=849926#p849926:1qvx3jb1 je napisao(la):
Дошљак » Pet Maj 14, 2021 11:02 pm[/url]":1qvx3jb1]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=849913#p849913:1qvx3jb1 je napisao(la):
Прле » Пет Мај 14, 2021 9:47 pm[/url]":1qvx3jb1]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=849378#p849378:1qvx3jb1 je napisao(la):
KartmenBG » Чет Мај 13, 2021 5:02 pm[/url]":1qvx3jb1]Jel ima negde primer u Evropi gde je u okviru zeleznicke stanice napravljena gondola koja sluzi kao feed sa neke centralne gradske lokacije?

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=849383#p849383:1qvx3jb1 je napisao(la):
Дошљак » Чет Мај 13, 2021 5:08 pm[/url]":1qvx3jb1]
Има, градић Восваген у Норвешкој, са 6500 становнка.

800px-thumbnail.jpg

Ја већ даним размишљам о овоме. Можда би оваква жичара спасла тврђаву од "украса", а Прокоп повезала са неким прступачнијим хабом?
Можда ако би жичара ишла од Прокопа дуж аутопута до Аутокоманде или Мостара. Али замисли сад неког ко је допутовао из Пријепоља или Лесковца возом, како се са торбама чека да се укрца у гондолу, типа њих 200 што је дошло са возом из Лесковца, а гондола прима 20 путника. И после преседају на Мостару на метео спуштајући се двадесетак метара испод земље.

nema potrebe za tim jer je planirana stanica Sajam gde mogu da iz BG voza presednu na sajmu na autobuse i buduci metro. Najveci problem jeste sto Prokop nije povezan sa starim centrom grada a moze vrlo lako i efikasno gondolom preko slavije i to je odlicna tacka jer tu mogu da presednu i na metro buduci i na trolejbuse i tramvaje i autobuse i mini buseve za aerodrom. tako da investicijom od 10 miliona evra resis najveci problem Centralne stanice a to je povezanost sa centrom i to na vrlo elegantan i automatizovan sistem koji je nezavistan od saobracajnih guzvi i sa sistemom koji moze da pravi pare i od zatvorenog sistema gde nema sverca i od turistickog momenta gde se vidi kompletna panorama grada.
 
zabave radi voleo bih da nam kartmen detaljnije analizira trasu gondole, pozicije stanica i nacin na koji bi putnici namernici kako na prokopu tako i na slaviji pristupali i ukrcavali se u jednu takvu prakticnu, efikasnu i nadasve jeftinu varijantu gradskog javnog prevoza, da li bi to bilo merdevinama, teleportom, odskokom sa trampoline ili na neki novi, inovativni nacin..
 
Niti su potrebne milijarde, niti su potrebne bilo kakve žičare / gondole. I čisto da se zna, te milijarde su tu ne zbog Prokopa, nego zbog onoga ko je zamislio ceo ovaj projekat metroa. Čak iako metro ne bude kačio Prokop, već išao pravolinijski trasom ukinute železnice preko ukinute Glavne železničke stanice, koštaće isto toliko milijardi.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=849997#p849997:2jyysjjd je napisao(la):
KartmenBG » Суб Мај 15, 2021 10:55 am[/url]":2jyysjjd]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=849926#p849926:2jyysjjd je napisao(la):
Дошљак » Pet Maj 14, 2021 11:02 pm[/url]":2jyysjjd]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=849913#p849913:2jyysjjd je napisao(la):
Прле » Пет Мај 14, 2021 9:47 pm[/url]":2jyysjjd]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=849378#p849378:2jyysjjd je napisao(la):
KartmenBG » Чет Мај 13, 2021 5:02 pm[/url]":2jyysjjd]Jel ima negde primer u Evropi gde je u okviru zeleznicke stanice napravljena gondola koja sluzi kao feed sa neke centralne gradske lokacije?

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=849383#p849383:2jyysjjd je napisao(la):
Дошљак » Чет Мај 13, 2021 5:08 pm[/url]":2jyysjjd]
Има, градић Восваген у Норвешкој, са 6500 становнка.

800px-thumbnail.jpg

Ја већ даним размишљам о овоме. Можда би оваква жичара спасла тврђаву од "украса", а Прокоп повезала са неким прступачнијим хабом?
Можда ако би жичара ишла од Прокопа дуж аутопута до Аутокоманде или Мостара. Али замисли сад неког ко је допутовао из Пријепоља или Лесковца возом, како се са торбама чека да се укрца у гондолу, типа њих 200 што је дошло са возом из Лесковца, а гондола прима 20 путника. И после преседају на Мостару на метео спуштајући се двадесетак метара испод земље.

nema potrebe za tim jer je planirana stanica Sajam gde mogu da iz BG voza presednu na sajmu na autobuse i buduci metro. Najveci problem jeste sto Prokop nije povezan sa starim centrom grada a moze vrlo lako i efikasno gondolom preko slavije i to je odlicna tacka jer tu mogu da presednu i na metro buduci i na trolejbuse i tramvaje i autobuse i mini buseve za aerodrom. tako da investicijom od 10 miliona evra resis najveci problem Centralne stanice a to je povezanost sa centrom i to na vrlo elegantan i automatizovan sistem koji je nezavistan od saobracajnih guzvi i sa sistemom koji moze da pravi pare i od zatvorenog sistema gde nema sverca i od turistickog momenta gde se vidi kompletna panorama grada.
Замисли сад путника из Ужица са два кофера који на Прокопу преседа на БГ воз да би сишао за минут на Сајму лифтом на бус или метро. Или замисли Гондолу која треба да пређе преко телекомуникационог солитера на Славији.
 
Будалаштина је да Прокоп нема Метро линију број 1... све даље води у бесмислену дискусију
 
Kad smo kod te famozne linije 1 kroz Prokop i KCS... Jel igde ikad objavljivano (u javnosti) ili kačeno ovde na forumu rešenje za metro stanicu u krugu Kliničkog centra? Jel iko uopšte ima predstavu gde bi bila metro stanica u KCS i kako bi ona izgledala?
 
Делија је својевремено качио студију из 70их година. Капирам да се негде може пронаћи међу страницама. Заиста би штета била да је то нестало, а ако ме сећање добро служи, он је те планове добио од Јовина лично.
 
Iz 70ih??? Pa to je bilo pre pola veka. Tad još ni Poliklinika i Magnetna rezonanca nisu postojali.
 
Има стручнијих људи овде, али ако се добро сећам, план је и даље испред свих касније представљених планова.
 
Izgleda da cu pre doci do informacije gde je zakopan Draza Mihajlovic nego do informacije gde i kako je trebalo da se smesti jedna obicna metro stanica ispod KCS. :mrgreen:
 
U PGR-u šinskih sistema je razmatrana i varijanta preko Prokopa i KCS-a

pgrsinsisistemimetroprokop.jpg
 
Бендере пречешљај тему о метроу, верујем да ћеш наћи брдо лепих планова. Мени су у сећању планови метро станица код скупштине и код Вука. :kk:
 
Zato ja govorim po 50 puta, i ovde i na drugim temama, da od sadašnjice pa do završetka kompletne linije (bilo koje), može da se desi 10 promena.
Ljudi ovde misle da su PDR i dokumenta Božja reč. A niti je to nešto što stoji uklesano u kamenu, niti živimo u Singapuru pa kad neko kaže ''e biće tako i tako'' onda ima da bude tako i tako. Ovo je Srbija, gde se sve manja i improvizuje u letu. A i sam Beograd je prepun iznenađenja. Što veštačkog, što prirodnog porekla.

@Došljak
Uhhh, ala ima da se lista... Ništa, dobro, uzeću jednom pa ću da vrtim. Hvala sa savetu.
 
Нема на чему, и ја сам бројне теме па и ову често листао од самог почетка у доколици :)
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=850069#p850069:1c83l3xr je napisao(la):
Igor » 15 May 2021 03:30 pm[/url]":1c83l3xr]U PGR-u šinskih sistema je razmatrana i varijanta preko Prokopa i KCS-a

pgrsinsisistemimetroprokop.jpg
PGR šinskih sistema i plan metroa formalno još nisu usvojeni od strane skupštine grada, još uvek je ova Prokop-KCS varijanta u igri. A nema bolje prilike nego ove da se utiče na to da prva metro linija prođe kroz Prokop i KCS. Prilika je sada ili nikada. Delajte sada ili zauvek ćutite.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=850091#p850091:szz2j635 je napisao(la):
vucko » Суб Мај 15, 2021 4:44 pm[/url]":szz2j635]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=850069#p850069:szz2j635 je napisao(la):
Igor » 15 May 2021 03:30 pm[/url]":szz2j635]U PGR-u šinskih sistema je razmatrana i varijanta preko Prokopa i KCS-a

pgrsinsisistemimetroprokop.jpg
PGR šinskih sistema i plan metroa formalno još nisu usvojeni od strane skupštine grada, još uvek je ova Prokop-KCS varijanta u igri. A nema bolje prilike nego ove da se utiče na to da prva metro linija prođe kroz Prokop i KCS. Prilika je sada ili nikada. Delajte sada ili zauvek ćutite.
Требало би ово потенцирати код градоначелника који је ипак лекар и радио је у релативном кругу КЦС, верујем да је упознат са мукама у доласку пацијената, њихових пратњи и запослених.
 
Ono sto ovde zabrnjava je sto su kasete u Prokopu negde na 93 m a povrsinski nivo u Savskom amfitearu je 70 m. Ako su planirale negde da bude metro na 62 m onda imamo pad od 20 m. Glavobolja na toj distanci ali zanimljivo za sve koje vole rolerkostere.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=850069#p850069:3kdvi18t je napisao(la):
Igor » 15 May 2021 03:30 pm[/url]":3kdvi18t]U PGR-u šinskih sistema je razmatrana i varijanta preko Prokopa i KCS-a

meni se cini da je to stavljeno reda radi i da nema nikakve sanse da metro sa sajma skrece na prokop pa da dalje preko stanice ispod kc-a ide dole ka savskom trgu. kuda bi i pod kojim nagibima isla trasa, tom delu, takve prve linije mitroa, to ako je i moguce kosta ko pola neke sledece linije

znaci nije samo pitanje prokopa i kc-a, trasa prve linije je jako pogresna u vecem delu i kao takva ne valja u celini i celosti, preskupe nabudzevine da bi se steta umanjila nece doprineti velikom boljitku
 
Оса треба да буде Баново брдо (надвожњак преко долине Топчидерског потока)- Прокоп (надвожњак преко долине Мокролушког потока/аутопута)- КЦС - Славија - Теразије - Трг. И ова скретања Сајам - Прокоп - КЦС - Савски трг су бесмислена. Савски трг је изгубио значај као преседачко чвориште. Сајам ће изгубити са изградњом метроа.
 
Danas sam bio na Prokopu, tuga je na sta ono lici...prokop je postao spomenik sistematskom ubistvu železnice. Ja, jedan taksista i jedan putnik...prazni vozovi...eskalatora ni za lek...pustoš...


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Kaд је железница постала апстрактан појам за већину грађана.
 
Vrh