Šta je novo?

Železnička Stanica Beograd Centar, Prokop - [ Železnica ]

Izgleda da će vozovi za Vršac saobraćati od Novog Beograda sa stajanjem u Prokopu, K. Parku, Vukovom Spomeniku i P. Mostu, a vozovi za Zrenjanin iz Ovče...
 
Što se tiče Zrenjanina: koliko će biti ubrzanje kad se završi sređivanje pruge?
 
Ubrzanje ka Zrenjaninu ćemo znati verovatno tek kad završe radove. Nadam se da će tad doći vozovi do Beograda. Vozovi za Vršac polaze iz Novog Beograda da ne bi zauzimali koloseke u Prokopu. Obrt na Novom Beogradu će biti oko 30 minuta. Neki polasci će se pomerati do 15 minuta gore-dole u odnosu na sad.
 
сада ће Панчевци бити веома срећни. имаће директан воз до центра
 
Vozovi za Vršac će ipak polaziti sa Prokopa - za putnike. Ali će reži (bez putnika) ići da stoje na Novom Beogradu da ne bi zauzimali koloseke i da ne bi "kvarili vazduh" na Prokopu. Pitam se zašto nije omogućeno da putnici ulaze i izlaze na Novom Beogradu.
 
Sta!? Voz ide sa NBG ali bez putnika? :bash: A ja taman htio pohvaliti odluku da jedna linija ide sa NBG.

E moj vagon, nema tu sta da bude nejasno. Hoce da navuku maksimalan broj putnika na Prokop ne bi li mu digli cijenu. Nema tu interesa za putnike.
 
Ваљда ће у будућности и ти возови ка Банату сви полазити из Земуна.
 
DhA9xQ6WAAIhato.jpg:large
 
Sabrali su 1 i 1, kad već nisu sposobni da saberu 2 i 2...

Do Topčidera i autobusom
J. D. | 30. jun 2018. 22:15
Do novog međunarodnog koloseka ka Jadranu biće uvedene nove linije javnog gradskog prevoza. U planu je da se uvede i tramvaj 3L ali i autobuska linija 38, koja će spajati stanicu Topčider sa Prokopom

PUTNICI koji se ubuduće upute u pravcu Crne Gore, međunarodnom železničkom prugom, do stanice Topčider odakle kreće voz ka Jadranu, na raspolaganju će imati i dve nove linije gradskog prevoza. Osim tramvaja 3, koji saobraća do novog peronskog koloseka, u planu je da se uvede i tramvaj 3L ali i autobuska linija 38, koja će spajati stanicu Topčider sa Prokopom. Ipak, još nije poznata trasa kojom će nove linije saobraćati, kao i u kojem vremenskom razmaku će se vožnje odvijati.

Međutim, na tramvajskom stajalištu na Topčideru radnici vredno rade na proširenju postojeće tramvajske stanice. U planu je da ovo ujedno postane i okretnica nove autobuske linije. Prema rečima Andreje Mladenovića, pomoćnika gradonačelnika, biće izgrađena i nova taksi stanica, kao i dodatna parking-mesta.
- Prostor će biti u potpunosti uređen, biće napravljeni novi pešački prelazi, ali i postavljeni ležeći policajci - istakao je Mladenović.

Ovom odlukom rešiće se muke mnogi građani koji krenu sa koferima u Crnu Goru. Jer do sada, putnici koji su javnim gradskim prevozom stizali do Topčidera na raspolaganju su imali samo jednu opciju, a to je trmvajska linija 3. Međutim, ovo šinsko vozilo saobraća od kružnog toka Bogoslovija do Topčidera i omogućava mnoga presedanja. "Trojka" prolazi pored Slavije, ide Nemanjinom, Savskom, pored Mostarske petlje i Mosta na Adi. Slede Topčider, Košutnjak i preko Rakovice, poslednja stanica je u Kneževcu.

RED VOŽNjE

RADNIM danima tramvajska linija broj 3 saobraća u razmaku od 10 minuta, dok su vikendom polasci na 13 minuta. Sa terminusa Kneževac prvi jutarnji tramvaj kreće u 4.00, dok poslednje vozilo ka gradu polazi u 23.55, a vikendom u 23.40. Prvo jutarnje vozilo sa početne stanice Omladinski stadion je u 4.55, a poslednje u 23.15.
http://www.novosti.rs/vesti/beograd.74. ... -autobusom

Kad smo kod taksi-stanica: šta ih košta da naprave jednu gore na ploči? Mislim, bukvalno treba da nafarbaju jedno 10-15 mesta i postave jednog komunalca da čuva od divljaka...
 
Dobro i jel su gasenjem Glavne sad stigli putnici na Prokop ili je i dalje prazan?
 
Polako spat dok ga pronadju gradske sluzbe stave putokaze do iste
 
Kafe-bar još ne radi:

ab9e6f3da48da689fadc3cdd682260eac36db5f602af2cc11befe295a4a68dd0


U Soluncu je bilo standardno malo putnika kao i sa glavne:

4a0d48f1d9ec5a27b8d24e1401332386af825a3dbd0d93f1134ffe93f0097e3a



U nekom trenutku je došla neka poveća grupa azijata. Na stanici većinom stranci, kao što je i bilo na glavnoj. Naši se ne zadržavaju duže uglavnom. U tom trenutku osim voza za Solun ništa nije odlazilo. Došao je voz iz Subotice i onda naravno svi preko koloseka. To je ta kultura...Žale se kako mora okolo naokolo. Pa svugde mora kroz podzemni prolaz i svugde je to pomalo okolo naokolo. Svakako treba napraviti liftove i rampe za invalide koje postoje na pojedinim peronima ali i ne na silasku sa ploče.

Inače, okačen je i tačan papirni red vožnje, za razliku od sajta Srbija Voza. Recimo, vozovi za HR, SLO polaze u 10.33 i 21.22, a ne u 10.20 i 21.13 kako stoji na sajtu. Dok je na onim ekranima pokraj koloseka sve ispravno (možda bi trebalo dodati naziv grada na engleskom ili lokalnom - Thessaloniki i Wien umesto Solun i Beč), na onim ekranima u podzemnom prolazu ima nedostataka. Piše recimo polazak voza 335 za Niš (umesto Solun) ili dolazak voza 1490 iz Resnka (umesto iz Sofije).

Sve u svemu čini se da je ovako bez vozova za Bar trenutni kapacitet stanice Beograd Centar sasvim dovoljan. Trebalo bi najpre liftove uraditi, taj kafe-bar, kiosk-prodavnicu i automate za grickalice-osveženje i automate za karte kad se razvije sistem, kako bi se sprečili redovi na jedine dve blagajne.
 
Ima reporaza na portalu N1 u tom trenutku stanica deluje puna lepo deluje, ambulanta radi ima zamerki ali je meni lepo .
 
Zna li se kada kreće eksproprijacija i rušenje za severni prilaz Prokopu sa autoputa? Mislim da je to neophodno uraditi što pre da bi se stanica videla barem sa autoputa pa možda ljudi dobiju i neki osećaj gde se taj Prokop uopšte nalazi.
Inače google prikazuje veći broj putnika danas nego inače radnim danima na Prokopu.
Untitled.png
 
Isto šta bi valjalo odraditi je podeliti koloseke na sektore. To je jako korisno kada na istom koloseku stoje dva ili više vozova ili u sastavu voza imaju kursna kola. Na taj način putnik će lakše znati na koju stranu koloseka treba da se uputu kako bi najkraćim putem došao do svog voza ili vagona.
 
Sutra možda u popodnevnom špicu skoknem do Prokopa, da vidim kakvo je stanje.
 
Kad Prokop bude imao preko 50000 putnika dnevno (toliko je Glavna imala) onda cemo moci da kazemo da je ovaj potez prebacivanja Glavne zeleznicke stanice na Prokop opravdan.
 
Zapravo... To je odlična ideja. Kako nema potrebe za nekom megalomanskom staničnom zgradom, na ploči "pozadi" može da se napravi neki komercijalni sadržaj, a tu već sada mogu da se realizuju peroni i nadstrešnice.
VEEESIĆU, ČITAŠ LI!?
 
Vrh