@Meyraf Da je projektovana stanica metroa na Prokopu na prvoj liniji, rešene pristupne saobraćajnice sa autoputa i trole do Prokopa kao i normalnu pešačku komunikaciju od Prokopa do KCS-a bio bi za ovakvu gradnju. Ovako ćemo samo dobiti novo naselje od skoro 10.000 ljudi koji će svi koristiti automobile i samo zagušiti već zagušene saobraćajnice a pogotovu na Mostar i na Gazelu na koju izlazi. Niko ne razmišlja o javnom prevozu i načinu transporta ljudi koji će tu živeti i raditi već se samo utrkuju koji investitor blizak vlasti će više kvadrata da "nakuca". A ljudi nek idu pešačko-biciklističkom stazom od ničega do ničega.
@vucko, ја не мислим да се ми много разликујемо у виђењу ствари. Разликујемо се у томе како то виђење преточити у политичку поруку, а ја мислим да твоја порука (и ова и претходна) више замагљују праве проблеме него што их осветљавају.
Наравно да треба да се гради на простору БИП, да се проширује плоча на Прокопу - град је исцепкан, незавршен и неповезан. Оваквом градњом се делимично решава тај проблем.
Наравно да треба да се гради уз Газелу, Мостар и аутопут - инфраструктура се најбоље капитализује тако што се користи, што се доведе до људи, или што се људи доведу до ње. Не може око главне градске артерије да буде ливада и склепотине.
Наравно да треба да се гради уз Прокоп, нарочито на ту страну. Не може главна ж. станица (а она је ту где је, прош'о воз) да буде у бестрагији довека.
Проблеми су то што локација није повезана са градским превозом, и што град нема више уздужних и попречних магистралних праваца и чворишта велике пропусне моћи, попут аутопута и мостарске петље. Порука треба да се фокусира на то, и да позива на решавање тих проблема, а не да позива (имплицитно) на спречавање градње аргументима који се косе са здравим разумом.
Садашња власт се сасвим успешно бори са свим политичким алтернативама управо покличем - ови ће све зауставити. Од тога ВРадовић пада у фрас, али то отуђује и обичан свет, јер смисао није у заустављању и конзистентном негирању, већ у конструктивном и прецизном указивању на истинске проблеме, и на начин како да се они реше.
Да закључим - уместо да коментар на План за БИП буде "напуцаће још квадрата", коментар треба да буде "одличан план који истовремено доказује оправданост наше иницијативе да се метро доведе до Прокопа", јер ће у блиској будућности опслуживати још више људи".