Šta je novo?

Železnička Stanica Beograd Centar, Prokop - [ Železnica ]

Кад је тешко наместити дисплеје уз називе перона и на њима вртети дестинације ка којима иду возови који ту тренутно стоје.

Eh displeji, to je već nauka, ja bih bio srećan da postoji tabla iznad svakog "tunela" za silazak na peron i da na njoj piše Peron 7, Kolosek 1,2, itd.

Pre ulaza u hodnik koji vodi na perone ispod, postoje dva displeja sa dolascima i odlascima, ali ti brojevi ništa ne znače posle..
 
Danas:
Automati za čekiranje karata ne rade. Slobodan prolaz imali kartu ili ne. Gde god ima staklo - prljavo je a ponegde i išarano sprejom. Na parkingu ispred nema mesta, opušci i đubre na sve strane. Ceo zid prekoputa stanice išaran grafitima.
1a99a166951e9a9d1260bfea3c57afea.jpg
9300bd9b7200232f450c79983562faf5.jpg
0c4bf1090ae591463cb36b75031a30b8.jpg
f01c42c30ffd055119e97a7476052bc8.jpg
e3822103e2a26947679d442bde7b0b9a.jpg
05c2a3ce2c0249b9aa2ddbbbc36797ef.jpg


Sent from my SM-S906B using Tapatalk
 
Usled cega su napravili te hodnike od hola do peronskih eskalatora ?
Da li je imalo veze sa stabilnosti zgrade pa su tu morali zidovi?
Trenutno resenje sa hodnicima je bas neprakticno...a i neprijatno bez prozora, posebno u trenutnom stanju belih zidova gde nema ni ekrana, natpisa, zeleznickih slika, promotivnih postera ...

Kod tokova putnika na stanici su trebali da se ugledaju na Utrecht Centraal ciji hol se takodje prostire normalno na koloseke ispod...na obe strane hola izmedju pekara/prodavnica se nalaze eskalatori koji direktno vode od i do perona, bez ikakvih neefikasnih hodnika, uskih grla... ceo koncept zeleznice u Holandiji je da se na voz gleda kao na tramvaj, autobus...brzo, efikasno, masovno. Nema tu nikakvog vazduhoplovnog glamura (ako ga i tamo ima danas)...

 
ceo koncept zeleznice u Holandiji je da se na voz gleda kao na tramvaj, autobus...brzo, efikasno, masovno. Nema tu nikakvog vazduhoplovnog glamura

Ово је поента. Није само у Холандији, него у већини развијеног света. Код нас праве коња од магарца. Уместо да се поједностави улаз/излаз путника са перона, они праве заврзламе, лавиринте, будалаштине...Чему то?
 
Usled cega su napravili te hodnike od hola do peronskih eskalatora ?
Da li je imalo veze sa stabilnosti zgrade pa su tu morali zidovi?
Trenutno resenje sa hodnicima je bas neprakticno...a i neprijatno bez prozora, posebno u trenutnom stanju belih zidova gde nema ni ekrana, natpisa, zeleznickih slika, promotivnih postera ...

Kod tokova putnika na stanici su trebali da se ugledaju na Utrecht Centraal ciji hol se takodje prostire normalno na koloseke ispod...na obe strane hola izmedju pekara/prodavnica se nalaze eskalatori koji direktno vode od i do perona, bez ikakvih neefikasnih hodnika, uskih grla... ceo koncept zeleznice u Holandiji je da se na voz gleda kao na tramvaj, autobus...brzo, efikasno, masovno. Nema tu nikakvog vazduhoplovnog glamura (ako ga i tamo ima danas)...


Cela stanica u Utrehtu je izmislila Beograd Centar, pored nje naša stanica izgleda kao našminkana štala, imao sam čast da je obiđem celu, ne mogu uopše da je poredim sa Centrom.
 
Кад је тешко наместити дисплеје уз називе перона и на њима вртети дестинације ка којима иду возови који ту тренутно стоје.

ипак причамо о Инфраструктури. њима је основна хигијена у рангу астрофизике. шта тек рећи за ово
 
Ako cita neko od nadleznih ovo, evo jednog konstruktivnog predloga, koji nije tesko izvesti.
Vozove treba integrisati u GOOGLE MAPS na isti nacin kao sto je prosle nedelje uradjeno sa gradskim prevozom u beogradu: sva vozila se vide uzivo na mapi i pise za koliko minuta stize na odredjenu stanicu, koliko minuta kasni ili ranije dolazi itd. Funkcionise besprekorno!!
Znam da je prekomplikovano za njih ali samo treba da pozajme ljude koji su to vec uradili za Grad Beograd.
 
Ako cita neko od nadleznih ovo, evo jednog konstruktivnog predloga, koji nije tesko izvesti.
Vozove treba integrisati u GOOGLE MAPS na isti nacin kao sto je prosle nedelje uradjeno sa gradskim prevozom u beogradu: sva vozila se vide uzivo na mapi i pise za koliko minuta stize na odredjenu stanicu, koliko minuta kasni ili ranije dolazi itd. Funkcionise besprekorno!!
Znam da je prekomplikovano za njih ali samo treba da pozajme ljude koji su to vec uradili za Grad Beograd.
Za razliku od GSB, vozovi nemaju GPS, a iako ga imaju on služi za najavljivanje stanica. Položaj voza na pruzi se utvrđuje drugim metodama.
Tako da, ništa od toga.
Na stranici https://mapper.zeljeznice.net/ su ranije bili prikazani i vozovi SV i to vrlo precizno.
 
Da kažemo relativno precizno, s obzirom da je informacije crpeo sa SV-a, a SV od Infrastrukture.
Infrastruktura je dobijala te informacije preko Železničkog Informavionog sistema čije informacije unosi službenik u posednutim službenim mestima.

Dobre vesti su te što novi tableti i informacioni sistemi unutar SV-a će imati mogućnost direktnog GPS praćenja, nažalost implememtiranje je malo usporilo..
 
Za razliku od GSB, vozovi nemaju GPS, a iako ga imaju on služi za najavljivanje stanica. Položaj voza na pruzi se utvrđuje drugim metodama.
Tako da, ništa od toga.
Na stranici https://mapper.zeljeznice.net/ su ranije bili prikazani i vozovi SV i to vrlo precizno.
Pa nisu imali ni gsp autobusi dok im nisu ugradili. Pritom je to danas dosta jeftino.
 
Nije komunikacija sa gmapsom sa GPSom direktno nego nekim XML fajlom ili APIem iz GSPa

Poslano sa mog M2007J3SG koristeći Tapatalk
 
Na osnovu cega mapiraju kod nas?

Edit: Pitam bezveze, lepo pise na sajtu
 
Vrh