Кад је тешко наместити дисплеје уз називе перона и на њима вртети дестинације ка којима иду возови који ту тренутно стоје.
ceo koncept zeleznice u Holandiji je da se na voz gleda kao na tramvaj, autobus...brzo, efikasno, masovno. Nema tu nikakvog vazduhoplovnog glamura
Vertikalno zelenilo, puzavice i lozice.Могли су да ставе брисолеје на те зидове које шарају графитима.
Usled cega su napravili te hodnike od hola do peronskih eskalatora ?
Da li je imalo veze sa stabilnosti zgrade pa su tu morali zidovi?
Trenutno resenje sa hodnicima je bas neprakticno...a i neprijatno bez prozora, posebno u trenutnom stanju belih zidova gde nema ni ekrana, natpisa, zeleznickih slika, promotivnih postera ...
Kod tokova putnika na stanici su trebali da se ugledaju na Utrecht Centraal ciji hol se takodje prostire normalno na koloseke ispod...na obe strane hola izmedju pekara/prodavnica se nalaze eskalatori koji direktno vode od i do perona, bez ikakvih neefikasnih hodnika, uskih grla... ceo koncept zeleznice u Holandiji je da se na voz gleda kao na tramvaj, autobus...brzo, efikasno, masovno. Nema tu nikakvog vazduhoplovnog glamura (ako ga i tamo ima danas)...
Utrecht Central Station / Benthem Crouwel Architects
Completed in 2016 in Utrecht, The Netherlands. Images by Jannes Linders, Your Captain Luchtfotografie . The largest and busiest train station in the Netherlands is officially open. Utrecht Central Station was once built for approximately 35 million...www.archdaily.com
Кад је тешко наместити дисплеје уз називе перона и на њима вртети дестинације ка којима иду возови који ту тренутно стоје.
Za razliku od GSB, vozovi nemaju GPS, a iako ga imaju on služi za najavljivanje stanica. Položaj voza na pruzi se utvrđuje drugim metodama.Ako cita neko od nadleznih ovo, evo jednog konstruktivnog predloga, koji nije tesko izvesti.
Vozove treba integrisati u GOOGLE MAPS na isti nacin kao sto je prosle nedelje uradjeno sa gradskim prevozom u beogradu: sva vozila se vide uzivo na mapi i pise za koliko minuta stize na odredjenu stanicu, koliko minuta kasni ili ranije dolazi itd. Funkcionise besprekorno!!
Znam da je prekomplikovano za njih ali samo treba da pozajme ljude koji su to vec uradili za Grad Beograd.
Zbog cega uopste postoje automati za cekiranje karata? Ako karta moze da se kupi online ili cak u vozu, nema nikakve potrebe da se ogranici ulaz na peron.Automati za čekiranje karata ne rade. Slobodan prolaz imali kartu ili ne.
Pa nisu imali ni gsp autobusi dok im nisu ugradili. Pritom je to danas dosta jeftino.Za razliku od GSB, vozovi nemaju GPS, a iako ga imaju on služi za najavljivanje stanica. Položaj voza na pruzi se utvrđuje drugim metodama.
Tako da, ništa od toga.
Na stranici https://mapper.zeljeznice.net/ su ranije bili prikazani i vozovi SV i to vrlo precizno.
Pa plaketu, zato sam i poslao...Izvini, šta gledamo osim Gazda Mićine plakete?
Kakva neverovatna neradnicka gamad, pa mogu neku ljudsku tablu da naprave i postave....trunka proaktivnosti....kad vec stanica ima los tok ljudi...Rotirali su odlaske i dolaske i ovako rešili...