Šta je novo?

Železnička Stanica Beograd Centar, Prokop - [ Železnica ]

Ја сам већ објаснио зашто је из угла корисника постојање обележавања и перона и колосека има бенефите. Нећу се понављати.

Што се имена станице тиче, небитно је. Неће неко доћи на Трг Републике да чека воз јер у називу станице стоји Центар. Станица се тако звала и 80-их и међународни пролазни возови су стајали у њој, док је још Главна постојала. Да ли је било забуна тад, не знам. Сад, када Главна не постоји, тешко да ће их бити. Промена назива станице би био само козметички детаљ (који кошта) у стилу Србија воз -> Србијавоз.
 
Корисник који не разликује значење речи перон (bahnsteig, platform) и колосек (gleis, track) јесте ретардиран.
Totalno preteruješ. Ako bi pitao 10 nasumicnih ljudi na ulici u čemu je razlika apsolutno sam ubeđen da više od polovine ne bi znalo. Po tebi je onda većina ljudi retardirana?
 
Ima dosta novih putnika na železnici i ljudi su navikli na autobuski saobraćaj. Kada bi BAS koristio železničku terminologiju imao bi dva perona i 40ak koloseka. Novi putnici su zato zbunjeni, a nisu maloumni. Čak i redovni putnici koji nisu entuzijasti sumnjam da znaju napamet broj koloseka kod Vuka nego znaju da li čekaju levo ili desno.

Ako se putnici ne bune, onda se pisanja novinara mogu zanemariti. Ako putnici imaju problem, onda im treba izaći u susret. Lično mislim da nije problem jer na ekranu piše broj koloseka, na putokazima piše broj koloseka i ideš tamo. Broj perona ne moraš ni da gledaš ako ti nije jasan, a kada odeš na BAS onda prati broj perona koji piše na karti.
 
  • Sviđa mi se
Reagovanja: bit
Ako vas teši i ja nekada na Prokopu promašim perone.
Ma ko ne promasi.

Čovek koji misli da je neko ko ne zna razliku između perona i koloseka retardiran je zaista retardiran.
Kakvi sve retardi rade u toj spskoj zeleznici dobro je da su vozovi uopste postavljeni tamo gde na karti i pise. Pa nek se muci covek gde je peron a gde kolosek, desavalo mi se par puta da degenerici postave voz na drugoj strani stanice (jos je bila glavna)
 
Totalno preteruješ. Ako bi pitao 10 nasumicnih ljudi na ulici u čemu je razlika apsolutno sam ubeđen da više od polovine ne bi znalo. Po tebi je onda većina ljudi retardirana?

Без обзира на резултате твоје анкете, плашим се да већина људи у 2024. јесте ретардирана. Но, то је већ за неку другу тему.

Kada bi BAS koristio železničku terminologiju imao bi dva perona i 40ak koloseka.

Изгледа да у свету Беобилдера аутобуси иду по шинама.
 
Заправо, у Србији углавном иду по колотрагу, па би то био неки пандан колосеку.
А не треба цепати длаку.
 
Изгледа да у свету Беобилдера аутобуси иду по шинама.

Napisao sam "železničku terminologiju", a ne "železničku infrastrukturu".

Napravio sam to poređenje jer su ljudi navikli da im autobus stoji na peronu pa se zbune jer voz ne stoji na peronu osim u slučaju neke katastrofe.
 
Da je ostala stara železnička stanica stajali bi na peronu, ovako moramo da se frljamo s pojmovi.
 
Ili jednostavno može da se napiše na kojem koloseku se voz nalazi, a da znaci pokazuju kolosek(e) koji su pristupačni sa određenog perona.
Koliko sam ja video, takve oznake su standardne u Nemačkoj i nikoga ne zbunjuju.
 
Samo što na Staroj Glavnoj kada izađeš na plato udaraš čeono na perone i lako se snađeš.
Ovde ideš na slepo od gore zbog lošeg obeležavanja.
 
Обележавање папирима, улазни и излазни хол на Прокопу и остале небулозе у режији дилетаната ИЖС, СВ јесу ретардирани.

Корисник који не разликује значење речи перон (bahnsteig, platform) и колосек (gleis, track) јесте ретардиран.
Da zamislimo da je tvoja izjava potpuno tačna, da je korisnik retardiran - je li ti draže da retardirani ne umeju da koriste železnicu ili je bolje da im se to ipak omogući?

Imaš li takav stav prema hendikepiranim osobama i u drugim sferama života? "Ko ga jеbе što ne može da uđe u autobus, nisam mu ja kriv što je u kolicima"? "Žao mi je ali imaš Daunov sindrom, ne možeš da se zaposliš i budeš angažovan član društva"?

Pošto ne vidim drugu svrhu ovog oholog komentara, osim da nam pokaže kako si ti jedan šampion i sjajan tip koji u pola dana i pola noći razlikuje peron i kolosek.

Veruj mi da postoje desetine i stotine tema na koje ne ni znaš koliko si šupalj - kao i svaki normalan čovek - želim ti samo da ti se pojavi neko jednako ohol i da te isproziva da si retardiran zato što ne vladaš materijom na njegovom nivou :)

Šatro - nesposoban si retardu, vrati se na Prokop kad naučiš teoriju. Pa LOL, mediokritet u najsirovijoj i najvulgarnijoj formi
 
1000019790.jpg
1000019793.jpg
1000019787.jpg
1000019788.jpg
 
Jel neko ima informaciju, da li su ove dve lamele na stanicnoj zgradi useljene ili je beton prazno? Jel to bio uslov da se izgradi i urade unutrašnji radovi i kancelarije?
 
Jel neko ima informaciju, da li su ove dve lamele na stanicnoj zgradi useljene ili je beton prazno? Jel to bio uslov da se izgradi i urade unutrašnji radovi i kancelarije?
Uslov je bio da se izgradi i opremi gornji stanični hol pre izgradnje ostalih (poslovnih) zgrada. Te dve poslovne zgrade su samo morale da budu izgrađene da bi mogao da se izgradi hol, ali nemaju veze sa železnicom i Železnice ne zanima kada će biti završene i useljene. Poslednji put kad sam noću prolazio, unutra je bio go beton + cevi, što nije čudno jer ako će izdavati celu zgradu jednom zakupcu, onda će je srediti unutra po njegovim zahtevima.
 
Uslov je bio da se izgradi i opremi gornji stanični hol pre izgradnje ostalih (poslovnih) zgrada. Te dve poslovne zgrade su samo morale da budu izgrađene da bi mogao da se izgradi hol, ali nemaju veze sa železnicom i Železnice ne zanima kada će biti završene i useljene. Poslednji put kad sam noću prolazio, unutra je bio go beton + cevi, što nije čudno jer ako će izdavati celu zgradu jednom zakupcu, onda će je srediti unutra po njegovim zahtevima.
Hvala na odgovoru. Mislio sam da je tu planirano da se presele železnica u jednu a u drugu infrastruktura železnice i da to budu njihove centrale.
 
Ne, one su u privatnom vlasništvu i nemaju veze sa železnicom, mada se priča da će režim da tu useli Telekom, Dunav osiguranje i druge državne firme kako bi "investitoru" kom su već poklonili 80 miliona evra dodali još i redovan prihod od rente.
 
Vrh