Šta je novo?

Železnička Stanica Beograd Centar, Prokop - [ Železnica ]

Мени би тролејбус/електробус од Славије преко Делиградске до Прокопа имао смисла. Па и неки кружни трамвај Славија-Делиградска-Прокоп-Ресавска-Ташмајдан-Правни-Славија такође.
 
Na ovoj slici se vidi koliko bi dobro legla pasarela u produžetku terase na Prokopu, nebitno da li bi se gradio i metro ili ne.
IMG-000000-000000.jpg
I da naprave, to bi verovatno bilo ovako nesto bedno
IMG_20230703_160344_1-1024x768.jpg

umesto bar ovog
lone_3.jpg

posto ovo sigurno necemo doziveti
2705_N87_Hero-2160x1440.jpg
 
Немам ништа против и да буде брудалније, али да буде. Да не кажем да још се направи неки пипл мувер, који би рецимо висио, или онај гумењак као на циришком аеродрому
 
Sa naprdnjacima se nikad ništa ne zna i ne može predvideti, jer su em hiroviti em nespsobni. Ali i Prokop i (novi) Klinički centar su postali Vučićeva čeda, odnosno fokus njegove pažnje i pompe. (ŽIVELA SRBIJA! natpis na i unutar KCS) Tako da iako ništa nije sigurno i izvesno - sutradan može da se kaže jedno, a preksutra da se otkaže, već viđeno x puta - mislim da nije nemoguće da kad tad plasiraju i poguraju ideju o povezivanju svoja dva čeda pasarelom.

Čak ne odbacujem ni mogućnost da tu pasarelu naprave fensi i visoko. Jer oni su ionako zadužili zemlju sa trista stvari, šta im je jedna pasarela gore dole, odnosno njima lično nije presudno da li će pasarela koštati 500.000 evra ili 10 miliona. Njima je to relativno svejedno, naspram drugih zaduženja to je malo, a njihove kupovne moći će ostati iste bez obzira na sve, nisu oni narod pa da plaćaju to. A drugo, verujem da će ići logikom da naprave novu atrakciju i vezu ova dva čeda, pa da bude veća posećenost i protok ljudi, jer to onda znači i više korišćenje voza, kafića, lokala... Paralelno sa time će sigurno i na samoj trasi oko pasarele nići još lokala ili kioska, što je isto njima u interesu. Jesu sve to male sume, ali svaki nadoknađeni dinar znači. I za njih još bitnije - posle mogu da dođu tu i slikaju se iz 100 uglova i sa 100 različitih (a istih) govora besede kako je i taj deo grada transformisan, kako ekonomija tu buja i kako je zaposleno XY novih ljudi. A oni uvek love svaki glas.

Tako da pored nas raje i samog grada, suštinski bi i naprdnjaci imali interes da to naprave i da to bude na nekom nivou. E sad naravno šta će na kraju biti, to ni oni sami ne znaju. Tako smo slušali pet puta i da most na Adi huji samo što nije, pa nabavke novih vozila, pa širenja ulica, pa XY promenjenih planova i najava za Poštu na Savskom trgu... pa ništa. Tako da ostaje da se vidi šta će na kraju biti. Ali kažem, mislim da nije nemoguće da se jednog dana odluče za gradnju.
 
Мени би тролејбус/електробус од Славије преко Делиградске до Прокопа имао смисла. Па и неки кружни трамвај Славија-Делиградска-Прокоп-Ресавска-Ташмајдан-Правни-Славија такође.
Dobra ideja, podržavam.

Gučevska i Deligradska su nešto kao Žička, svakome je jasno da je trebalo da budu proširene i spojene još pre 40 godina. Pogotovu što je autoput presekao mnoge delove grada na pola, tako da je besmisleno da od Mostara do Bubanj potoka imamo 4-5 drumskih prelazaka preko njega. Dalje, ne računajući one koji idu ciljano u bolnicu, više ljudi bi onda cirkulisalo tu pešaka, jer nije svejedno ako do lokacije na 200 metara od tvog doma ideš nizbrdo sto metara tesnom ulicom, pa pasarelom, pa opet 100 metara uzbrdo... i ako znaš da imaš most na vrhu brda kojim posle izbijaš na vrh brda prekoputa.

P.S.
Dodatak na oba moja posta:
Pored izgradnje nove GŽS, sa izgradnjom onih dodatnih poslovnih kompleksa na Prokopu, povećaće se i potreba ljudi za brzim i lakim prelaskom preko doline. Npr ako neko živi u blokovima pored Bolničkog kruga a radi negde u Prokopu (a biće dosta poslova tu), želeće da ide pešaka ili pak tim trolejbusom do Dragana Mancea.

Svakako bi pasarela i/ili most mnogo značili i pomogli da taj kraj tu živne. Samo naravno onda mora da se uvede red i na strani gde je KCS. A tamo bukvalno svaki kvadrat vodi svoju politiku i sve je propalo i zapušteno do maksimuma. I saobraćajno je debilno rešeno za sad.
 
Poslednja izmena:
Мени би тролејбус/електробус од Славије преко Делиградске до Прокопа имао смисла. Па и неки кружни трамвај Славија-Делиградска-Прокоп-Ресавска-Ташмајдан-Правни-Славија такође.

чини ми се да сам својевремено дао предлог за једну такву електро линију на овој теми
 
Електро може и одмах Ресавском, на ону нову саобраћајницу и подвожњак испод аутопута.
 
Poslednja izmena:
До тада би од подвожњака могао Малешком на Гучевску, па Манцеову.
 
Podvožnjak bude neprohodan svaki put kad padne iole jak pljusak.

Drugo, ulice iznad podvožnjaka ka Prokopu su katastrofalne i tesne, do te mere da dva autobusa ne mogu da se mimoiđu.
Treće, isti je slučaj i sa prilazima na strani Kliničkog centra.

Nije poenta sve rešavati nadvožnjacima i gore-dole vožnjama ili pešačenjima. U ovom slučaju i za ovu lokaciju, treba napraviti krštene prelaske u nivou. Inače će Prokop uvek vizuelno delovati daleko.
 
Vidim na ovoj Vučićevoj prezentaciji da će u ovaj poslovni kompleks na Prokopu da idu Beogradska berza, Komisija za hartije od vrednosti i Centralni registar HOV, a pominju se i Telekom i Dunav osiguranje.

Fino je država gazda Gruji obezbedila zakupce 🙁
Запослени у Телекому причају како Телеком "плаћа" изградњу зграде на Прокопу, што нема смисла, али има смисла очекивати пресељење ту јер закуп Поштиног простора истиче ускоро, а заузимају солидан део главне поште у Таковској.
 
20240211_194031_copy_1302x2312.jpg


Pošto u dolaznom hodniku niko nije razmišljao o označavanju stepenica, dobili smo ovo.

Da zanemarimo ljude poput mene koji uvek silaze na perone ovde kako bi izbegli pešačenje (jer vozovi staju posle dolaznih stepenica, ka Rakovici), kako nisu razmišljali o hitnim službama ili situaciji da je hodnik za dolaske zatvoren iz bilo kog razloga i da mora ovaj da se koristi?
Na kraju, umesto da stave table sa brojevima, dobili smo ovo polurešenje.
 
Primarno im je bilo da je dolazni peron i nisu razmišljali o ostalom... Penjes se sa koloseka na kojem već jesi... a ostali koji bi dole, u fazonu plati kartu idi na odlazni i biće ti sve jasno a vi koji idete mimo pravila, tamo gde ne treba - snalazite se.

Mislim da im je to bila kriva logika kojom su se vodili...

Ideja je bila i da postoji kontrola ulaska na perone i očitavanje karata pre ulaska te da se nikako dolaznim ne spuštamo dole...
 
Pogledajte prilog 189009

Pošto u dolaznom hodniku niko nije razmišljao o označavanju stepenica, dobili smo ovo.

Da zanemarimo ljude poput mene koji uvek silaze na perone ovde kako bi izbegli pešačenje (jer vozovi staju posle dolaznih stepenica, ka Rakovici), kako nisu razmišljali o hitnim službama ili situaciji da je hodnik za dolaske zatvoren iz bilo kog razloga i da mora ovaj da se koristi?
Na kraju, umesto da stave table sa brojevima, dobili smo ovo polurešenje.
74965439-12470995-image-a-2_1693584093744.jpg
 
Pogledajte prilog 189009

Pošto u dolaznom hodniku niko nije razmišljao o označavanju stepenica, dobili smo ovo.

Da zanemarimo ljude poput mene koji uvek silaze na perone ovde kako bi izbegli pešačenje (jer vozovi staju posle dolaznih stepenica, ka Rakovici), kako nisu razmišljali o hitnim službama ili situaciji da je hodnik za dolaske zatvoren iz bilo kog razloga i da mora ovaj da se koristi?
Na kraju, umesto da stave table sa brojevima, dobili smo ovo polurešenje.
Mora gazda Mića da zalepi plaketu.
 
Могли су макар да направе чекаоницу за породице са децом, као што је БАС планирао пројектом за нову станицу на НБГ.
 
Боље клупе него метална шипка, ваљда.
 
Vrh