Šta je novo?

Železnička Stanica Beograd Centar, Prokop - [ Železnica ]

Докле год Нови Београд буде боља алтернатива већем делу Београђана и преко Саве, Прокоп неће остварити пун потенцијал, без обзира на естетику.
Treba mi u minut isto vreme kolima da dodjem do bivse Glavne zeleznicke stanice i Prokopa, iako je Prokop ceo kilometar blizi vazdusnom linijom.

Treba mi 11 minuta manje da dodjem do Zeleznike stanice Novi Beograd nego do Prokopa, iako je samo 200 metara bliza vazdusnom linijom.
 
Ja se izvinjavam što mračim i ne mogu da vidim sve lepote o kojima neki pišu ovde, ali kad sam shvatio da nas je ova zgradica koštala 80 miliona evra, pao mi je mrak na oči.
 
Makar imaš zgradicu, neki su do sada potrošili više od pola od te sume pa nisu napravili ništa i još će naplaćivati staničnu uslugu što IŽS ne radi...

Lepo je da smo konačno dočekali staničnu zgradu na Prokopu, još samo da se provuče gradski prevoz tuda i biće dobro.
 
Da mi daš 200 hiljada da ti napravim kuću, ja ti napravim šupu i kažem "pa bar imaš šupu", ne verujem da bi tako reagovao. Ovde je hroničan problem što ljudi ne kapiraju da se stvari rade sa njihovim parama. Aman, pola plate ode na poreze, a ljudi i dalje kažu "Vučić/Tadić/Kurta/Murta" napravio. Nije, mi smo investitor, naše su pare, oni samo rade "project management" za nas i to na našu veliku štetu.
 
Ma, i ova kleptomanska bratija na vlasti je mogla da napravi staničnu zgradu iz državnih sredstava, ali mislim da ovde nije problem zgrada, već ploča.

Ne vidim kako bi iko tu ušao pod nekim komercijalnim uslovima, najjednostavnije rešenje bilo je "poklanjanje" kroz ovakav aranžman sa Grujom.
 
Ovo je više "ja ti dam moj plac i kuću da tu izgradiš zgradu ali da meni ostaviš stan", gde je stan ova stanična zgrada.

Sve i da je država sama izgradila staničnu zgradu, šta sa ostatkom ploče? Opet bi to išlo nekom privatnom partneru pod specijalnim uslovima, kako je to napisao i @Homer Jay pre mene.

Od koga je i dobro je.
 
Ma, i ova kleptomanska bratija na vlasti je mogla da napravi staničnu zgradu iz državnih sredstava, ali mislim da ovde nije problem zgrada, već ploča.

Ne vidim kako bi iko tu ušao pod nekim komercijalnim uslovima, najjednostavnije rešenje bilo je "poklanjanje" kroz ovakav aranžman sa Grujom.
Nemam nista protiv ovog misljena, samo da dodam, DB je 1990 posedovala 3500 stanicnih zgrada (to razumeva stanicnih holova), ostalo im je 700, ostale su prodate. Cak je hol Hamburg HBF dat privatniku, znaci zeleznici pripadajau samo koloseci u jednom znatnom cvoru, ai hala sa svoih 150 lokala izdaje privatni vlasnik. Drugih primera mozemo da navedemo, ali ovako to funkcionise, nekad bas na stetu, nekad se ipak samo tako dobije bolje resenje. Sta bi bilo da je drzava gradila Prokop, mozda jos uvek nista.
 
Čitam poslednjih 5 stranica, pokušavam da nađem post da su neku ozbiljniju liniju GSP usmerili na taj prelepi konačno-otvoreni Prokop, i... ništa! Ozbiljna linija znači, linija na svakih 15 minuta ili češće i do kraja kompaktno gusto naseljenog područja Beograda.

Za Ikeu su smislili autobus 70, s kraja na kraj, za buvljak u Rakovici bar autobus 94, a za Prokop?
Hvala vučkovoj družini za kratku i jezgrovitu kritiku.
I mi se trudimo da budemo kratki, da postavimo bar minimum konkretnih predloga, pa možda nekom greškom neko nešto i uradi sa strane vlasti.

Ne kažem da je idealno dodati 46, 51, 70 i 96 ispred Prokopa, verovatno ima i drugih koncepcija, ali ako bi imali to, sa dosta unapređenim vozom makar ka NS i SU, može da bude dovoljno ljudi za isplative restorane i slično.
 
Po ko zna koji put, pokazalo se da se ovde trči pred rudu i prosipaju stranice i stranice žuči i hejtovanja od kojeg mi je bilo muka i da ulazim na ovu temu.

Odrastite više, nezrela dečurlijo..

Odrasli nisu jos, ali shvataju neke stvari. Ja na primer primecujem veliku razliku u odnosu na pre nekoliko godina. Tada je na svaku najavu da ce nesto biti napravljeno, vecina komentara bila tipa idu izbori, jos jedno predizborno obecanje ili bice od svega toga samo maketa. Sada vise takvih komentara nema. Shvatili su valjda da kada neko nesto obeca (pogodite ko), onda tako i bude.
 
Сам зграда и конструкција делују јако лепо али овај ентеријер плаче за зеленилом, са оволико стакла, простора и сунца може да се направи чудо по том питању
 
Eto ti, misterija rešena... šatl tramvaj Sajam - Prokop , 900 metara, polazak na svaka tri minuta.
 
space-shuttle-raumfaehre-raumfahrt-iss-space-x-columbia-100~_v-img__16__9__l_-1dc0e8f74459dd04...jpg
 
- Ako me pitate, mi smo se spremili za razna pitanja. Imaćemo šafl voz koji će najverovatnije ići prema sajmu. Želimo to da napravimo na najmoderniji način. Kada već pričamo o spajanju sa metroom, to znači portopuno drugačiju zemlju 2028. godine - istakao je predsednik.
Pa sad, ko bi da dekodira...
 
Drugi izvor:
"Imaćemo voz koji ide prema Sajmu i koji ćemo da ukrstimo sa drugim linijama. Spajanje sa metrom znaci potpuno drugačiju zemlju. Problem je parking prostor koji moramo da rešavamo", ukazao je on.
Rekao bih da ovo nema veze s Prokopom, nego da se odnosi na reaktivaciju dela starog čvora.
 
vazno, ova ozbiljna ekselencija sa naucarima koja intenzivno posmatra vucica je pierre cochard. u pitanu je franc projekt metro
Rz_k9kpTURBXy8zZjU5NmE5YjU3ZGQ3ZGIzZmVmYTlhMWExZTE1NGEzMC5qcGeRkwLNBLAA3gABoTAF (1).jpg
 
Vrh