Dobro, pticama su ovi uglovi ruzni, za nas koje se krecu na zemlji mozda i nisu. Treba napomenuti, da Wien HBF nije prosao konkurs, nije arhitektonsko dostignuce, samo inzenjersko (po pisanje arhitektonske kritike u Austriji). Prokop je ipak i jedno i drugo.Pored zaobilazanja konkursa, pored toga sto je javni objekat, drzavni projekat, javna nabavka.. pored svega... Arhitektura je dobro zamisljena. Moze se reci i blizu samog vrha srpske arhitekture poslednjih godina.
MEDJUTIM ne mogu da smislim ko je smislio da perca okrene pod nekim uglom te ona bukvalno nestaju i to iz strateskih uglova. Evo primera
Pogledajte prilog 177079Pogledajte prilog 177078
Monitori su minijaturni i zahtevaju da se priđe blizu kako bi se bilo šta videlo, a pošto su postavljeni iznad ulaza i izlaza putnici će samo praviti gužvu kako bi se dodatno informisali.
Pogledajte prilog 177082
Jel to oni misle da celu stvar reše pojačanjem 34 i 36?Počelo je cenjkanje političara, ne idemo ništa ispod trola i prve linije metroa na Prokopu!
"„S obzirom na to da je naš cilj da imamo visoko kapacitativni prilaz i linije javnog prevoza ovoj ovde tački- Prokopu i u skladu sa tim naša je odluka da se i linije gradskog prevoza pojačaju na ovoj deonici. Umesto prve koja je bila početna za Soko voz, sada će biti tri, koje će ići pre svega ka Autokomandi, ka Slaviji i ka Bolnici Dragiša Mišović“, rekao je Čučković."
Ima nade sto su na galeriji.Informacioni deo na zeleznickoj stanici je izuzetno bitna stvar. Kada zurim na voz treba mi lako dostupna informacija na kom peronu se on nalazi. Ukoliko moram da trcim levo desno da nadjem sitan ekran na kome se naizmenicno okrecu dolasci i odlasci, to nije dobro. Informacije treba da bude dostupne i citljive iz svake pozicije u holu.
Informacione table koje su projektovane:
Informacione table koje su postavljene:
Mislim da ovo treba da se resi na mnogo bolji nacin.
Izmenjen je projekat pa se galerija ne vidi iz svih uglova. Trebalo bi napraviti bolje resenje za informacione table.Ima nade sto su na galeriji.
I što je najbitnije, imali smo gomilu GSP linija koje su do nje vodile ili pored prolazile.A ja da kažem da smo nekada imali pravu Glavnu železničku stanicu, i to u centru grada, sa sve bircuzom, klozetom i čekaonicom. Pa onda uđeš ko gospodin u voz, a voz ima vagone i kupeje.
Pa kad krene voz, ti izađeš iz kupeja u hodnik, zapališ cigar...
koje greške konkretno? Sve greške koje sam primetio su minimalne i mogu se ispraviti relativno lako.Кампања у пуном јеку, а станица није ни завршена. Поред свега тога, већ има пуно грешака у старту. Ово ме је подсетило на отварање КЦС-а у Фебруару прошле године. Најсавременији КЦС икада, у рангу са светским што је смејурија, а зграду нису довршили. Докле ће да се праве овакве грешке и докле ће народ да се пеца на ова помпезна отварања?
Isto sam i ja pominjao ranije, mislim da su sve restorane i kafiće mogli u startu tu da postave, a donji deo da ostave otvoreniji i sa običnim prodavnicama.Bas je primetna neiskoricenost prostora iznad lokala za cekaonice, dodatne kafice....sigurno je do investitora...nemoguce da ijedan arhitekta ovako nesto propusti.
Fino je da su betonski portali na kojima su celicni V stubovi ostali u natur betonu.