Još veće je ludilo što stanivnici Lisičjeg Potoka i dela Dedinja imaju direktan prevoz do Prokopa, verujem da su oni veliki konzumenti javnog prevoza.
Povežeš buržuje sa stanicom, ali zato radnička klasa mora da se muči, naša logika..
Kakve veze ima ko kojoj klasi pripada ?
Tom logikom bi trebali Dedinju i Centru grada da ukinemo gradski prevoz zato što pripadaju Srednjoj i Višoj klasi ?
Ti "Buržuji" plaćaju mnogo veći porez na imovinu, veći porez na primanja od radničke klase i bilo bi glupo da zauzvrat ne dobiju ništa, naravno ne kažem da radnička klasa ne treba da ima gradski prevoz dostojan 21. veka, ali ne možeš da porediš nekog ko na mesečnom nivou plati državi porez preko 100.000 dinara i od kojih se isplaćuju penzije. Ti "Buržuji" koriste više gradski prevoz nego svoje automobile, samo trebaš da pogledaš 42. i koliko ljudi siđe na stanici Dragiše Mišovića i pređe dalje u 40,41,78 itd. da ne nabrajam sad sve linije koje staju tamo.
Takođe tim "Buržujima" niko nije poklonio to bogatsvo koje poseduju, većina tih ljudi je svojim radom i trudom došla do tog bogatstva, naravno ima i drugih koji su došli do tog bogatsva drugim putevima, ali ne želim da ih ubrajam ovde.
Neko moje tumačenje je da Prokop nema dobru gradsku vezu zato što Beograd nema dovoljno vozača, i GSP može da bira jel hoće da skine vozače sa 18-tice koja povezuje doslovno ceo grad i sa 17 pokrivaju 40/50% kretanja putnika sa i do Nbgd, nije to samo oni neće da uvedu liniju zato što im se može treba sagledati sve faktore. Kako sve više ljudi bude koristilo BGVoz tako će takt svih linija moći da se smanji i uvedu nove linije do Prokopa ili bilo koje druge ŽS. Takođe treba uzeti u obzir ljudske navike, neko ko se 20 ili 30 godina vozi sa 18. na Nbgd na posao treba mu prvo predstaviti prednosti BGVoza, šta dobija time šta gubi itd.
Naravno postoje ljudi kojima 18. staje ispred kuće/zgrade i par minuta od posla, ti ljudi neće koristiti BgVoz sigurno.
18 i 17 sam uzeo samo kao primer, ovo može da se odnosi na bilo koju liniju u Bgd.