Šta je novo?

Železnička Stanica Beograd Centar, Prokop - [ Železnica ]

Ne za čekanje, pre tu vidim fin prostor za kafiće.. ali ajde..
 
Još veće je ludilo što stanivnici Lisičjeg Potoka i dela Dedinja imaju direktan prevoz do Prokopa, verujem da su oni veliki konzumenti javnog prevoza.
Povežeš buržuje sa stanicom, ali zato radnička klasa mora da se muči, naša logika..
Kakve veze ima ko kojoj klasi pripada ?

Tom logikom bi trebali Dedinju i Centru grada da ukinemo gradski prevoz zato što pripadaju Srednjoj i Višoj klasi ?

Ti "Buržuji" plaćaju mnogo veći porez na imovinu, veći porez na primanja od radničke klase i bilo bi glupo da zauzvrat ne dobiju ništa, naravno ne kažem da radnička klasa ne treba da ima gradski prevoz dostojan 21. veka, ali ne možeš da porediš nekog ko na mesečnom nivou plati državi porez preko 100.000 dinara i od kojih se isplaćuju penzije. Ti "Buržuji" koriste više gradski prevoz nego svoje automobile, samo trebaš da pogledaš 42. i koliko ljudi siđe na stanici Dragiše Mišovića i pređe dalje u 40,41,78 itd. da ne nabrajam sad sve linije koje staju tamo.
Takođe tim "Buržujima" niko nije poklonio to bogatsvo koje poseduju, većina tih ljudi je svojim radom i trudom došla do tog bogatstva, naravno ima i drugih koji su došli do tog bogatsva drugim putevima, ali ne želim da ih ubrajam ovde.

Neko moje tumačenje je da Prokop nema dobru gradsku vezu zato što Beograd nema dovoljno vozača, i GSP može da bira jel hoće da skine vozače sa 18-tice koja povezuje doslovno ceo grad i sa 17 pokrivaju 40/50% kretanja putnika sa i do Nbgd, nije to samo oni neće da uvedu liniju zato što im se može treba sagledati sve faktore. Kako sve više ljudi bude koristilo BGVoz tako će takt svih linija moći da se smanji i uvedu nove linije do Prokopa ili bilo koje druge ŽS. Takođe treba uzeti u obzir ljudske navike, neko ko se 20 ili 30 godina vozi sa 18. na Nbgd na posao treba mu prvo predstaviti prednosti BGVoza, šta dobija time šta gubi itd.
Naravno postoje ljudi kojima 18. staje ispred kuće/zgrade i par minuta od posla, ti ljudi neće koristiti BgVoz sigurno.
18 i 17 sam uzeo samo kao primer, ovo može da se odnosi na bilo koju liniju u Bgd.
 
Što je velika šteta, legle bi tu lepe galerije za čekanje.
Stepenice su kod ulaza i izlaza na perone.
stepenice-platforma.jpg
 
Zašto ste protiv odvajanja tokova odlaznih i dolaznih putnika? Zar to neće doprineti smanjenju gužvanja na peronima?
 
Zašto ste protiv odvajanja tokova odlaznih i dolaznih putnika? Zar to neće doprineti smanjenju gužvanja na peronima?
Zato što voz nije avion :) zamisli izađe prepun voz pa se svi pomeraju i guraju da uđu na jedan eskalator na gore umesto da se koriste svi dostupni kapaciteti za pražnjenje perona.
 
Ti "Buržuji" plaćaju mnogo veći porez na imovinu, veći porez na primanja od radničke klase i bilo bi glupo da zauzvrat ne dobiju ništa, naravno ne kažem da radnička klasa ne treba da ima gradski prevoz dostojan 21. veka, ali ne možeš da porediš nekog ko na mesečnom nivou plati državi porez preko 100.000 dinara i od kojih se isplaćuju penzije.

Pa Karađorđevići nisu plaćali račune i dosta dugo su dugovali za struju, ali im 34ka staje ispred Belog Dvora. :ROFLMAO:
Logikom plaćanja poreza pola grada bi ostalo bez prevoza, dok bi Dedinje ili već neki malo jači kraj imalo u svakoj ulici po 2 linije.
Nije problem da neko ima ili nema prevoz na Dedinju/Lisičjem Potoku itd..., problem su promašeni prioriteti u planiranju javnog prevoza sa Glavne železničke stanice, počev od nesretnog metroa preko novih linija do integracije sa postojećim linijama sa strane autoputa koje očigledno neće skoro.
 
Били би разваљени после две недеље и никад више поправљени. Али то није оправдање ако их не буде било.
 
Oni uvek mogu da se dodaju, u Danskoj sam vidjao ormariće za prtljag koji izgledaju kao poštini paketomati.
 
Zato što voz nije avion :) zamisli izađe prepun voz pa se svi pomeraju i guraju da uđu na jedan eskalator na gore umesto da se koriste svi dostupni kapaciteti za pražnjenje perona.
Pa imaće travelator, lift i obične stepenice.. neće biti guranja jer će ovi što odlaze biti na drugom kraju perona.
 
Без увреде икоме али виши слојеви се гнушају јавног превоза, њима је то као јавни тоалет. И средња класа гледа ако може да буде самостална и да има свој ауто. Поготову што је данас већина средње класе по периферији где уопште не може да се ослони на јавни превоз.
 
Pa Karađorđevići nisu plaćali račune i dosta dugo su dugovali za struju, ali im 34ka staje ispred Belog Dvora. :ROFLMAO:
Kakve veze imaju Karađorđevići sa običnim narodom koji živi na Dedinju?

Praviš paralele bez ikakve veze ili logike, porediš kraljevsku porodicu i običan narod.

Ceo dvorski kompleks je u vlasništvu države, a ne kraljevske porodice Karađorđević.
 
@Igor hoce li biti nekih radova na samim kolosecima? Neko uskladjivanje, sredjivanje, krecenje..
 
Без увреде икоме али виши слојеви се гнушају јавног превоза, њима је то као јавни тоалет. И средња класа гледа ако може да буде самостална и да има свој ауто. Поготову што је данас већина средње класе по периферији где уопште не може да се ослони на јавни превоз.
Slažem se s tobom, u poslednje vreme dosta dece ljudi koji žive u "Elitnijim" delovima grada koristi gradski prevoz, išao sam sa dosta njih na fakultet i srednju školu pa mi je poznato i sve više mi deluje da se i to menja, više mi deluje da sve više koriste gradski prevoz, naravno postoje izuzeci, ali to je priča za drugi put.
Za periferiju se skroz slažem pogotovo ako žive MML, ili Ostružnica na primer, možda će se i to promeniti kada uvedu BGVoz do Obrenovca ko će ga znati.
 
Без увреде икоме али виши слојеви се гнушају јавног превоза, њима је то као јавни тоалет. И средња класа гледа ако може да буде самостална и да има свој ауто. Поготову што је данас већина средње класе по периферији где уопште не може да се ослони на јавни превоз.

Pa o tome i pričamo, "običan narod na Dedinju" ne koristi prevoz u tom kraju ili ne frekventno kao drugi delovi grada, uostalom dobar deo Dedinja javni prevoz zaobilazi što proiziliazi iz one Američke teze da javni prevoz navlači siromašne.

Sa druge strane, gustina naseljenosti na Dedinju (opština Savski Venac) je dooosta manja u odnosu, na primer, optšinu Zvezdara.
 
Nemam neki info ali mi se ne čini da će se bilo šta krupnije raditi osim uklapanja oko liftova i pokretnih traka.
 
Ево нпр. окретнице са маркетима или трафикама се сматрају за места где се окупљају пијанице, скитнице, просјаци, џепароши и остали непријатан свет. Отуд је Весић гледао да почисти све окретнице из круга двојке.
 
Sve okretnice premestiti na Dedinju, jer ljudi tamo plaćaju najveći porez te zaslužuju da imaju najviše javnog prevoza.
 
Meni je to skroz ok pogotovo ako se pozicija odlaska i dolaska vozova na kolosecima uskladi sa tim.

Позиција доласка и одласка возова се не усклађује, нити ће се усклађивати из техничко-саобраћајних разлога. Таква пракса не постоји нигде у свету. Такође, имамо и пролазне возове у које путници улазе и из њих излазе. Тамо где воз дође, одатле и полази. Уосталом, имамо дуже возове као што је барски, а имали смо у прошлости, а можда којим чудом и у будућности возове који су дугачки колико и цео перон. Не постоје техничке могућности раздвајања долазних и полазних возова, а о пролазним да не причамо.
 
Vrh