Zašto ste protiv odvajanja tokova odlaznih i dolaznih putnika? Zar to neće doprineti smanjenju gužvanja na peronima?
Ne kapiram šta imaš protiv tih ljudi, jedino mi ljubomora pada na pamet, ali okej.Sve okretnice premestiti na Dedinju, jer ljudi tamo plaćaju najveći porez te zaslužuju da imaju najviše javnog prevoza.
Ako se dobro secam dolazni i odlazni putnici su razdvojeni i u Nju Delhiju u Indiji. Verovatno postoji jos primera ali svakako ih nema puno.Такву праксу нисам видео ни на једној железничкој станици у Европи. Само сам видео на новој железничкој станици у Астани у Казахстану и решење је јако лоше - до душе код њих је још драстичније раздвајање токова путника. Буквално је улаз у станичну зграду и излаз из ње на другим крајевима станичне зграде, а зграда је доста већа од Прокопа.
Ma svi svetski fast food brendovi...Hoce li biti Louis Vuitton ili ce biti samo H&M?
Ocekujem i kvalitetan court food.
95% putnika ce ici na travelator, lift se ceka i nema mesta a ko je lud da ide peske.Pa imaće travelator, lift i obične stepenice.. neće biti guranja jer će ovi što odlaze biti na drugom kraju perona.
Kada ti naprave da ti je gradski prevoz redak, logično je da ćeš da potražiš alternativni vid prevoza do željene lokacije.Јесте ОТ, али је Јеланча управу, ево линије попут 44 мање оптерећене од нпр. 25 и 26.
Trudim se da skapiram šta u stvari hoćeš, ali mi nikako ne ide. Jedan dan ti smeta što nemaš vezu Kumodraža sa Prokopom, drugi dan ti smeta što postoji linija 34.Što sam protiv, pa zalažem se da se taj deo Beograda bolje poveže, pošto koliko sam shvatio izdvajaju baš veliki novac kroz poreze dok grad ignoriše njihove potrebe, to zaista nije fer.
Ako se dobro secam dolazni i odlazni putnici su razdvojeni i u Nju Delhiju u Indiji. Verovatno postoji jos primera ali svakako ih nema puno.
Само да не буду аеродромске цене...Biće jedan restoran domaće hrane i neki kafić, prodavnica, tako su rekli... ne očekujte tržni centar, a nema ni mesta.
Pa eto sad kad pregledam slike , moj utisak je da nije ružno. Moglo je to lepše, ali tu smo gde smo. Po Evropi , pa i onoj siromašnijoj, se ovakvi projekti rade malo monumentalnije, i to izgleda lepo, a ovo je onako, novo je . I nije ružno. Nisam neki stručnjak, ali recimo unutrašnjost mi ne prati spoljnu fasadu, tako da ispada da je zid okrenut ka staklenoj fasadisa leve i desne strane. Premda ekonomski tigar, niko ne radi na nekoj monumentalnosti. A paradoksalno pre ekonomskog tigra se npr napravio monumentalni most na adi, kad se visestruko manje kralo nego danas.Lepo je.
Isto to imaš i na ANT.Jesu mogli biti ruzniji? Ili je dizajn iz 70ih? Mada mozda i ide uz tarabu na fasadi
Jesu mogli biti ruzniji? Ili je dizajn iz 70ih? Mada mozda i ide uz tarabu na fasadi