Šta je novo?

Železnička Stanica Beograd Centar, Prokop - [ Železnica ]

Pa nisu daleko dolasci i odlasci, samo je pitanje dobre signalizacije i usmeravanja putnika.
 
Zašto ste protiv odvajanja tokova odlaznih i dolaznih putnika? Zar to neće doprineti smanjenju gužvanja na peronima?

Такву праксу нисам видео ни на једној железничкој станици у Европи. Само сам видео на новој железничкој станици у Астани у Казахстану и решење је јако лоше - до душе код њих је још драстичније раздвајање токова путника. Буквално је улаз у станичну зграду и излаз из ње на другим крајевима станичне зграде, а зграда је доста већа од Прокопа.
 
Što sam protiv, pa zalažem se da se taj deo Beograda bolje poveže, pošto koliko sam shvatio izdvajaju baš veliki novac kroz poreze dok grad ignoriše njihove potrebe, to zaista nije fer.

P.S. Odosmo debelo u OT, ubiće nas Igor.
 
Јесте ОТ, али је Јеланча управу, ево линије попут 44 мање оптерећене од нпр. 25 и 26.
 
Такву праксу нисам видео ни на једној железничкој станици у Европи. Само сам видео на новој железничкој станици у Астани у Казахстану и решење је јако лоше - до душе код њих је још драстичније раздвајање токова путника. Буквално је улаз у станичну зграду и излаз из ње на другим крајевима станичне зграде, а зграда је доста већа од Прокопа.
Ako se dobro secam dolazni i odlazni putnici su razdvojeni i u Nju Delhiju u Indiji. Verovatno postoji jos primera ali svakako ih nema puno.
 
Je li ima šta novo koji se to lokali otvaraju na prokopu?
 
Нек буде нешто локално. Шта је са Желтуристом?
 
Pa imaće travelator, lift i obične stepenice.. neće biti guranja jer će ovi što odlaze biti na drugom kraju perona.
95% putnika ce ici na travelator, lift se ceka i nema mesta a ko je lud da ide peske.

A sta je ovo jbt?!

zeleznicka-stanica-prokop-beograd-centar-260923-09.jpg
 
Јесте ОТ, али је Јеланча управу, ево линије попут 44 мање оптерећене од нпр. 25 и 26.
Kada ti naprave da ti je gradski prevoz redak, logično je da ćeš da potražiš alternativni vid prevoza do željene lokacije.

Što sam protiv, pa zalažem se da se taj deo Beograda bolje poveže, pošto koliko sam shvatio izdvajaju baš veliki novac kroz poreze dok grad ignoriše njihove potrebe, to zaista nije fer.
Trudim se da skapiram šta u stvari hoćeš, ali mi nikako ne ide. Jedan dan ti smeta što nemaš vezu Kumodraža sa Prokopom, drugi dan ti smeta što postoji linija 34.
 
Ako se dobro secam dolazni i odlazni putnici su razdvojeni i u Nju Delhiju u Indiji. Verovatno postoji jos primera ali svakako ih nema puno.

Зато сам рекао у Европи и дао и ја пример ван Европе, чеоне станице која нема пролазне возове. Раздвајање одлазних и долазних путника на станици која је пролазна и има пролазне возове је бесмислено и таквих примера у Европи нема (не знам да ли је Њу Дели пролазна или чеона станица). Железнички путнички саобраћај у Европи и Индији је поприлично различит.
 
Biće jedan restoran domaće hrane i neki kafić, prodavnica, tako su rekli... ne očekujte tržni centar, a nema ni mesta.
 
Pa eto sad kad pregledam slike , moj utisak je da nije ružno. Moglo je to lepše, ali tu smo gde smo. Po Evropi , pa i onoj siromašnijoj, se ovakvi projekti rade malo monumentalnije, i to izgleda lepo, a ovo je onako, novo je . I nije ružno. Nisam neki stručnjak, ali recimo unutrašnjost mi ne prati spoljnu fasadu, tako da ispada da je zid okrenut ka staklenoj fasadisa leve i desne strane. Premda ekonomski tigar, niko ne radi na nekoj monumentalnosti. A paradoksalno pre ekonomskog tigra se npr napravio monumentalni most na adi, kad se visestruko manje kralo nego danas.
 
Jedino ta pozicija liftova nije baš najsrećnija, na sred srede.. bolje da su postavili liftove na mesto drugog, nesuđenog travelatora.
 
Nema mesta, inače na jednoj poziciji travelatora sam izmerio da tačno može stati još jedan oko 1.8m širine. Problem je u tome što su peroni kao kifle tako da travelatori na pojedinim pozicijama idu malo ukoso u odnosu na peron i ne ostavljaju prostora za dodavanje još jednog pored.
 
Vrh