Deluje mi da se odustalo od oblaganja rešetki nosača krova unutar hale.Zanimljiv 3d presek iz Revita.
Izvir: Kapa projekt linkedinPogledajte prilog 173998
Kladim se da bi bilo istog ovakvog komentara i da su uradili prvo ovo a ploča da zvrji praznaКад се ради наопако од самог почетка...
Па оно, била би станица приступачнија да је прво завршена страна ка аутопуту и да је одувек ту улаз а не са плоче.Kladim se da bi bilo istog ovakvog komentara i da su uradili prvo ovo a ploča da zvrji prazna
Stanična zgrada je uskoro gotova, hajde onda još ona dva koloseka i metro kasetu da uradimo pa onda i pristupne saobraćajnice ka autoputu. Biće Prokop u punom kapacitetu tamo negde 2030. godine.
Главна железничка је била најславнија станици НБГ, брз излазак са перона до најближег јавног превоза. Све остале железничке станице на територији Београда су тешко завлачење са губљењем времена.
Ovi nosači deluju jako čudno, skarabudženo i nebezbedne.Potpuno mi je nejasan ovaj nosac, mogli su samo da podupru nesto ispod stepenica?
Izgleda veoma cudno i nezavrseno bez drugog travelatora. Pitao sam majstore koji rade na postavljanju kako je zamisljeno da se krecu putnici u oba smera na sta oni nisu imali odgovor.
Fotke su od juce:
´Ne bas severna strana nece imati istu duzinu brise soleil
Deluje dosta strmo, već vidim babe koje rade salto mortale...Potpuno mi je nejasan ovaj nosac, mogli su samo da podupru nesto ispod stepenica?
Izgleda veoma cudno i nezavrseno bez drugog travelatora. Pitao sam majstore koji rade na postavljanju kako je zamisljeno da se krecu putnici u oba smera na sta oni nisu imali odgovor.
Fotke su od juce:
Konstrukcija je spojena srafovima a ispod se vide ploce za nivelisanje takodje na dva srafa. Deluje da je privremeno resenje za potrebe instalacije.
Dobro si primetio. onda ce liciti na severni portal.Ipak postavljaju preko prozora.
Konstrukcija je spojena srafovima a ispod se vide ploce za nivelisanje takodje na dva srafa. Deluje da je privremeno resenje za potrebe instalacije.
E al upravo to.
Iz Vojvode Stepe imam direktnu liniju ka Pančevačkom mostu (33), Vukovom Spomeniku (10), Karađorđevom Parku (9, 10, 14, 33), Novom Beogradu (9).
Znači direktan prevoz do svih bitnijih stanica u čvoru osim Prokopa.
Do Prokopa mogu il pešaka od Bulevara Oslobođenja do stanice ili da presedam na 36 (što nikako ne savetujem ako ste u žurbi).
Od Prokopa jedine linije koje valjaju jesu trole, ali u današnje vreme nebrige prema njima one su previše ranjive.
Još veće je ludilo što stanivnici Lisičjeg Potoka i dela Dedinja imaju direktan prevoz do Prokopa, verujem da su oni veliki konzumenti javnog prevoza.
Povežeš buržuje sa stanicom, ali zato radnička klasa mora da se muči, naša logika..
Takođe, trenutno, nema dovoljno parking prostora, te je i na takav način otežan prilaz stanici.
Mora mnogo da se radi ako žele da Prokop koliko toliko postane bitna stanica za putnike.