Šta je novo?

Železnička Stanica Beograd Centar, Prokop - [ Železnica ]

Kada već maštamo, mislim da bi tu najbolje legao klasični sat i ništa više ;)
Bildschirmfoto 2023-09-17 um 11.34.53.png
 
U St. Galenu imaju takozvani binarni sat na fasadi stanice, dosta zanimljiva fora za turiste. Doduše, ne bih želeo ovako nešto za BG, iako bih umeo da pročitam vreme :D


Binary large-scale electronic clock to indicate the time of day on 3 lines in hours, minutes, seconds on the face of the main railway station in St. Gallen, Switzerland. Time indicated is 9 o'clock 25 minutes 46 seconds:
Pogledajte prilog 173445

Kao bu**** sam sedeo ispred te stanice u pokušaju da shvatim nešto što se shvatiti ne može.
IMG_7767.JPG
 
Skroz zanimljiv fazon. Da... 12:03:25

Ipak, moj glas za klasiku by Steva.
 
Dali su 324.000 CHF za sat koji niko odmah iz prve ne može da pročita.

To je Švajcarska, imaju novca, a i cilj je da malo nauče narod na razmišljanje.
Ostao sam nedorečen, na staroj staničnoj zgradi odmah pored, postoje manji "obični" satovi tako da ko hoće može da pogleda vreme i bez mozganja.
Mislim, meni se ovo sranje ne sviđa, jer deluje kao neka jeftina nadogradnja starijoj zgradi, ali dobro..

Sat po strani, ali Prokop bi mogao svašta da nauči od stanice u St. Gallen-u što se tiče funkcionalnosti i povezanosti sa javnim prevozom i nadam se da ćemo neka slična rešenja videti i u primeni.
 
Uskoro nece biti nista bolje ni s klasikom
I to zato što današnji roditelji, čak i kada imaju interakciju sa decom, pa bilo to i tokom vožnje gradskim prevozom, svode je na guranje mobilnih telefona u ruke. Čak sam čuo neke roditelje da govore da jedino tako mogu da ih smire. A pozitivno sam se iznenadio kada sam video majku koja se vozi sa malim detetom i objašnjava mu kuda prolaze, a ono s pažnjom prati njeno izlaganje.

Nama je sasvim dovoljan i ovaj klasičan sa kazaljkama, efekat je isti kao i kod ovog sa krugovima i kvadratima.​
 
Pa cirilica je iz 9 veka, sta si ocekivao. Ako hoces nesto novo, izumi sam.
Ти си из 21 века али ниси у стању да разумеш смисао поруке. Није ствар у ћирилици већ у превазиђеном, застарелом фонту.
 
I to zato što današnji roditelji, čak i kada imaju interakciju sa decom, pa bilo to i tokom vožnje gradskim prevozom, svode je na guranje mobilnih telefona u ruke. Čak sam čuo neke roditelje da govore da jedino tako mogu da ih smire. A pozitivno sam se iznenadio kada sam video majku koja se vozi sa malim detetom i objašnjava mu kuda prolaze, a ono s pažnjom prati njeno izlaganje.

Nama je sasvim dovoljan i ovaj klasičan sa kazaljkama, efekat je isti kao i kod ovog sa krugovima i kvadratima.​
За неколико сати ухватили неколико детета ок око ~7 година да не знају да гледају на сат. Угл деца то и науче око седме године, али оно што не науче је да причају са телевизијском камером на 1м од фаце. Ја у трећем разреду када сам имао мали интервју за ртс сам погрешио име мајке ( за сат врв не бих ни знао шта је), а ево сад сам одбрану дипломског далеко од тога да будем инжињер.

Мора мало да смањимо предвиђања пропасти.
То би било као да је закључак да ће Србија пропасти јер нико не зна да користи никакав рачунар јер неки од нас нису одма провалили овај бинарни сат,
 
Meni je najveća mana piješački pristup do Prokopa iz centra grada. Do sada sam do prokopa odnosno kroz prokop išao beovozom ili smo ga obilazili autom ali nikad piješice. Meni bi bilo puno lakše piješice ići do stanice Novi Beograd. Bez obzira što je put puno duži ali sam put puno logičniji i vrlo lako se snaći i ne postoje barijere poput velikih petlji ili autoputa. Sam put do stanice Novog Beograda je zbog kvalitetnijeg urbanizma i sa pravilnim i logični postavljenim bulevarima i ulicama.

Pozicija prokopa ja gledam kao nekakvu "crnu rupu" Beograda. Kao nekakvu točku do koje je teško doći sa bilo koje pozicije a opet se nalazi skoro pa u središtu beogradske anglomeracije. Ideja iz 70tih da do nove željezničke stanice vodi metro a da se nije proradilo na kvalitenom uličnom potezu koji bi vodio do centra grada čini lošijim. Ne samo da nema nekakvog uličnog poteza nego je ta lokacija ugušena petljom koja više po obliku odgovara za periferne lokacije gdje se križaju dva autoputa koji nisu primereniji za pješačku kumunikaciju.
 
Да су станицу померили пар стотина метара ближе булевару Војводе Путника, да може директно са њега да се приступи у станичну зграду па на перона, ситуација би била мало боља, макар би јавни превоз био ближи и мање би се пентрало пешице до њега.
 
Šteta za Topcidersko Brdo što će postati centar kriminala i prostitucije. Nikad mi nije bilo jasno zašto se oko stanice okupljaju kockari, džeparoši, alkoholičari, prostitutke, imigranti.
Secam se kako sam odbio jeftin stan u Karađorđevoj jer nisam želeo da mi deca odrastaju u takvom kraju.
 
Промет људи, паркић погодан за неке работе, јефтини станчићи и хотели исто погодни за неке работе, коцкарнице, биртије, секси шопови и сл. садржаји. То је као у Амстердаму што има тога зато што је лука и што је ту велики проток људи. Мада тај протоку Карађорђевој и парку испред ЕКОф више генерише БАС. Са Прокопа ће већина гледати да одмах уђе у неки аутобус на линији 36. Ретко ко би баш волео да иде пешака ка Кнеза Милоша због подземних пролаза којима се долази на надвожњак преко Мостара, ипак је то четири већа степеништа и то након успона од плоче станице до булевара.
 

Odlican snimak belog bombardera gde je moguce prilicno dobro videti prvi put malo bolje I sam enterijer buduce stanice. Prvi utisak da je ostao samo jedan red ovih nosecih stubova I da su ova cetiri servisna prostora oduzela poprilicno ukupnog prostora. Naravno verovatno ce biti drugaciji utisak kad se za ravno mesec dana udje u zavrsenu stanicu..
Ps. I ja sam pristalica da se negde na sredini ove frontalne staklene povrsina instalira veliki sati zbog estetike I zbog potrebe... @Steva je dao odlican primer.
20230920_020604.jpg
 
Koliko sam primetio, one eskalatore su stavili skoro pa na sredinu otvora tako da od dupliranje istih u budućnosti nema izgleda ništa. I dalje ne mogu da verujem da se izabrali one rešenje za pridržavanje eskalatora.
 

Odlican snimak belog bombardera gde je moguce prilicno dobro videti prvi put malo bolje I sam enterijer buduce stanice. Prvi utisak da je ostao samo jedan red ovih nosecih stubova I da su ova cetiri servisna prostora oduzela poprilicno ukupnog prostora. Naravno verovatno ce biti drugaciji utisak kad se za ravno mesec dana udje u zavrsenu stanicu..
Ps. I ja sam pristalica da se negde na sredini ove frontalne staklene povrsina instalira veliki sati zbog estetike I zbog potrebe... @Steva je dao odlican primer.
Pogledajte prilog 173715

У сваком случају изгледа боље од нове зграде аеродрома.
 
Vrh