Šta je novo?

Železnička Stanica Beograd Centar, Prokop - [ Železnica ]

Izvor.Infrastruktura zeleznice Srbije
FB_IMG_1678966227085.jpg
FB_IMG_1678966221633.jpg
FB_IMG_1678966215669.jpg
FB_IMG_1678966210053.jpg
FB_IMG_1678966202860.jpg
 
Да л' зна неко чему служи ова пластика коју су разастрли преко унутрашње стране оквира? Свашта ми пада на памет: да мајсторима не дува промаја, да се нешто унутра брже (или спорије) суши, да се нешто унутра не види… ал' ми ништа од тога не звучи да је баш то.
 
Kad bi se više organizacija borilo na ovakav način za promene, gde bi nam kraj bio...
 
Да л' зна неко чему служи ова пластика коју су разастрли преко унутрашње стране оквира? Свашта ми пада на памет: да мајсторима не дува промаја, да се нешто унутра брже (или спорије) суши, да се нешто унутра не види… ал' ми ништа од тога не звучи да је баш то.
Promaja bratko. Pusti ljude da im bude toplo.
 
Ова завеса заправо штити стакло од каменчића и осталих пројектила који би могли да га оштете док трају радови. Постоји и споља у доњем делу.
 
И кад заврше ову зграду што сад раде на плочи остаће још пуно посла на станици - да се заврше дозидани колосеци и перони, да се уради фасада ка аутопуту, да се уради станични трг ка аутопуту и остале саобраћајнице које ће се везивати на њега.
 
Али је изглед мање битан од функционалности. И опет ће станица у Новом Саду и боље изгледати и бити функционалнија као централно градско чвориште градског, међуградског и приградског аутобуског саобраћаја и железнице.
 
Али је изглед мање битан од функционалности. И опет ће станица у Новом Саду и боље изгледати и бити функционалнија као централно градско чвориште градског, међуградског и приградског аутобуског саобраћаја и железнице.
Screenshot_20230319-101305_Facebook.jpg

Prethodna železnička stanica u NS je bila bliže centru, nego ova današnja, koja je u doba izgradnje bila na periferiji.
Ukoliko bi beovoz vozio češće u budućnosti i bio niskopodan, do glavne autobuske stanice bi se sa Prokopa dolazilo brzo i udobno.
 
У Београду је разбијено чвориште јавног и међуградског превоза на Савском тргу. У НС су супротно томе око нове станице формирали такво чвориште. БГ воз (Беовоз је укинут) није адекватан за пуњење (фидер што би рекли) на Прокопу пошто је више приградска него градска железница.
 
У Београду је разбијено чвориште јавног и међуградског превоза на Савском тргу. У НС су супротно томе око нове станице формирали такво чвориште. БГ воз (Беовоз је укинут) није адекватан за пуњење (фидер што би рекли) на Прокопу пошто је више приградска него градска железница.
Mostar je veliko cvoriste gradskog prevoza i treba pojacati vezu sa Prokopom, a do buduce glavne autobuske stanice se dolazi za 5 minuta. Uz to, svi vozovi staju na ZS NBG, a ocekuje se i spajanje Prokopa sa autoputem, tako da u teoriji, ceo koncept nije los, pod uslovom da profunkcionise bez problema.
 
Мостар уопште није адекватан за преседања, има пуно степеништа и кривудања. Веза Прокопа и Мостара би у садашњој ситуацији изгледала овако - пењање до булевара Војводе Путника новом стазом од плоче станице, прелазак преко булевара, спуштање булеваром до петље, и онда степеништем у зависности од смера и линије.
 
Мостар уопште није адекватан за преседања, има пуно степеништа и кривудања. Веза Прокопа и Мостара би у садашњој ситуацији изгледала овако - пењање до булевара Војводе Путника новом стазом од плоче станице, прелазак преко булевара, спуштање булеваром до петље, и онда степеништем у зависности од смера и линије.
Tako izgleda bez koriscenja autobusa sa Prokopa do Mostara. Daleko je od idealnog, ali opstanak stare glavne autobuske stanice i voznja stotina medjugradskih autobusa kroz Karadjordjevu, je gore resenje.
 
Нема аутобуса који вози од Прокопа до Мостара. Линија 36 нема стајалишта на Мостару.
Аутобуси су до БАС у Савском амфитеатру могли Вилсоновим булеваром, као што сада иду. Али боље да на тој локацији купе стан Ђани и екипица.
 
Pogledajte prilog 156501
Prethodna železnička stanica u NS je bila bliže centru, nego ova današnja, koja je u doba izgradnje bila na periferiji.
Ukoliko bi beovoz vozio češće u budućnosti i bio niskopodan, do glavne autobuske stanice bi se sa Prokopa dolazilo brzo i udobno.


Auh, kakva fenomenalna fotografija! Ne mogu da verujem kako je bulevar izgledao!

Sjajno, hvala!
 
Vrh