Navip
Higher intermediate
- Učlanjen(a)
- 30.10.2018.
- Poruke
- 1.610
- Pohvaljen
- 4.796
I u Sremskoj.Stoji Deligradska 32
I u Sremskoj.Stoji Deligradska 32
600 Prokop - Aerodrom "Nikola Tesla" koja bi išla autoputem. Po izgradnji pristupa Prokopu iz pravca autoputa, linija može tuda da se preusmeri, i da se okreće na novoj okretnici. Sa 4 vozila, moguće je obezbediti da linija saobraća na 35 minuta, koliko je i potrebno od jedne do druge okretnice, uz stajanje na stajalištima duž trase.
Pogledajte prilog 167953
Tako je.на 20 минута минимум, са следећим стајалиштима: Аеродром, Тошин бунар, Омладинских бригада, Арена АФБ, Сава центар, Ортопедски завод, Прокоп
A možda da se izdeli na 600A i 600B, naizmenično da idu sa taktom od 20 minuta (600A pa za 10 min 600B i tako naizmenično). 600A da ide kao predloženo do Prokopa, a 600B do novog BAS-a, da isključi sa autoputa kod Arene - Antifašističke borbe, pa stane gde i 95/94 kod ŽS Novi Beograd, i onda na novi BAS.Ova linija 600 treba da ide i na Novi Beograd zbog BASa. Eventualno posle na Prokop čisto da se ispoštuje to što je "glavna" stanica.
To ti dođe ko 36. Ja sam ušao u autobus bio i hteo da se vozim do Galerije da presednem. I naravno da je u 8.40 polazio onaj u koji nisam ušao (suprotan smer). Džabe takt od 10 minuta kada je on realan 20.A možda da se izdeli na 600A i 600B, naizmenično da idu sa taktom od 20 minuta (600A pa za 10 min 600B i tako naizmenično). 600A da ide kao predloženo do Prokopa, a 600B do novog BAS-a, da isključi sa autoputa kod Arene - Antifašističke borbe, pa stane gde i 95/94 kod ŽS Novi Beograd, i onda na novi BAS.
Ne bih rekao 36 ide u suprotnim smerovima pa tu jeste takt 20 minuta ako ideš od prokopa do galerije ili slavije npr. Ali ovde ako ideš do Arene imaš realan takt od 10 minuta.To ti dođe ko 36. Ja sam ušao u autobus bio i hteo da se vozim do Galerije da presednem. I naravno da je u 8.40 polazio onaj u koji nisam ušao (suprotan smer). Džabe takt od 10 minuta kada je on realan 20.
Opet se ne bih složio svrha 600B je Autobuska stanica, a stvarno bi bilo glupo ne zaustavljati se na ŽS Novi Beograd kada bus prolazi pored nje. Takođe ako ti treba pristup bilo kojoj železničkoj takt bi bio 10 minuta jer možeš i na 600A do prokopa i na 600B do ŽS NBG i npr hvataš na bilo kojoj voz za NS.Isto i sa tim 600A i 600B. Ne vidim poentu pokrivanja ŽS Novi Beograd ako će se pokriti Prokop, a opet ne vidim poentu pokrivanja ŽS Novi Beograd kada bi linija svakako stajala na stanicama između ŽS Beograd centar i aerodroma.
Ovde je svakako predložen takt od 20 minuta pa sam ga ja iskoristio na najbolji način da nema velike rupe bez busa na stanici, naravno da taj takt može biti i manji u špicu i ako ima dovoljno sredstava i vozača za to kao i da se linije zovu drugačije opet su dve zasebne linije. Slažem se da treba da bude dosta linija sa aerodroma.Da, ali šta ako ti je realan cilj železnička stanica Beograd centar koja je, nažalost, početna stanica većine vozova u ovoj državi? Onda šta, čekaš sa koferima 20 minuta, jer baš onaj koji ti treba nije došao? Mislim treba da bude što više linija sa aerodroma, samo iskreno mislim da tu ozbiljnije treba da se poradi. Zašto nemati više njih, ekspresnih, i skratiti mučenu 72?
Naravno da mislim do realizacije, kada bude voza neće bizi potrebe ali ko zna kada će i da li će zapravo biti vozaTakođe, ne vidim poentu autobuske linije sa autobuske stanice do aerodroma kada je u planu voz. Do realizacije, okej, ali ovako u nekom trenutku u budućnosti je glupavo.
Ako bi linija preskakala određena stajališta, tada bi se vreme putovanja smanjilo sa 35 na 30 minuta. Time bi se dobilo da bi za predloženi takt od 20 minuta bilo potrebno 3 vozila, a za takt od 15 minuta 4 vozila.на 20 минута минимум, са следећим стајалиштима: Аеродром, Тошин бунар, Омладинских бригада, Арена АФБ, Сава центар, Ортопедски завод, Прокоп