Šta je novo?

Železnička Stanica Beograd Centar, Prokop - [ Železnica ]

600 Prokop - Aerodrom "Nikola Tesla" koja bi išla autoputem. Po izgradnji pristupa Prokopu iz pravca autoputa, linija može tuda da se preusmeri, i da se okreće na novoj okretnici. Sa 4 vozila, moguće je obezbediti da linija saobraća na 35 minuta, koliko je i potrebno od jedne do druge okretnice, uz stajanje na stajalištima duž trase.

Pogledajte prilog 167953

на 20 минута минимум, са следећим стајалиштима: Аеродром, Тошин бунар, Омладинских бригада, Арена АФБ, Сава центар, Ортопедски завод, Прокоп
 
Ova linija 600 treba da ide i na Novi Beograd zbog BASa. Eventualno posle na Prokop čisto da se ispoštuje to što je "glavna" stanica.
A možda da se izdeli na 600A i 600B, naizmenično da idu sa taktom od 20 minuta (600A pa za 10 min 600B i tako naizmenično). 600A da ide kao predloženo do Prokopa, a 600B do novog BAS-a, da isključi sa autoputa kod Arene - Antifašističke borbe, pa stane gde i 95/94 kod ŽS Novi Beograd, i onda na novi BAS.
 
Potrebna je zasebna linija. Ali, pošto je sada više nego jasno da će Prokop biti završen pre BAS-a, nju treba prvu pustiti.
 
Pa i ja sam mislio na zasebne linije koje bi imale naizmenični takt, numeracija stvarno nije problem može biti bilo kakva. Slažem se da puštaju prvo za Prokop, ne mora da se čeka završetak zgrade trebalo bi što pre da se pusti. Pa onda za BAS kad njega presele.
 
A možda da se izdeli na 600A i 600B, naizmenično da idu sa taktom od 20 minuta (600A pa za 10 min 600B i tako naizmenično). 600A da ide kao predloženo do Prokopa, a 600B do novog BAS-a, da isključi sa autoputa kod Arene - Antifašističke borbe, pa stane gde i 95/94 kod ŽS Novi Beograd, i onda na novi BAS.
To ti dođe ko 36. Ja sam ušao u autobus bio i hteo da se vozim do Galerije da presednem. I naravno da je u 8.40 polazio onaj u koji nisam ušao (suprotan smer). Džabe takt od 10 minuta kada je on realan 20.

Isto i sa tim 600A i 600B. Ne vidim poentu pokrivanja ŽS Novi Beograd ako će se pokriti Prokop, a opet ne vidim poentu pokrivanja ŽS Novi Beograd kada bi linija svakako stajala na stanicama između ŽS Beograd centar i aerodroma.
 
To ti dođe ko 36. Ja sam ušao u autobus bio i hteo da se vozim do Galerije da presednem. I naravno da je u 8.40 polazio onaj u koji nisam ušao (suprotan smer). Džabe takt od 10 minuta kada je on realan 20.
Ne bih rekao 36 ide u suprotnim smerovima pa tu jeste takt 20 minuta ako ideš od prokopa do galerije ili slavije npr. Ali ovde ako ideš do Arene imaš realan takt od 10 minuta.
 
Isto i sa tim 600A i 600B. Ne vidim poentu pokrivanja ŽS Novi Beograd ako će se pokriti Prokop, a opet ne vidim poentu pokrivanja ŽS Novi Beograd kada bi linija svakako stajala na stanicama između ŽS Beograd centar i aerodroma.
Opet se ne bih složio svrha 600B je Autobuska stanica, a stvarno bi bilo glupo ne zaustavljati se na ŽS Novi Beograd kada bus prolazi pored nje. Takođe ako ti treba pristup bilo kojoj železničkoj takt bi bio 10 minuta jer možeš i na 600A do prokopa i na 600B do ŽS NBG i npr hvataš na bilo kojoj voz za NS.
 
Da, ali šta ako ti je realan cilj železnička stanica Beograd centar koja je, nažalost, početna stanica većine vozova u ovoj državi? Onda šta, čekaš sa koferima 20 minuta, jer baš onaj koji ti treba nije došao? :D Mislim treba da bude što više linija sa aerodroma, samo iskreno mislim da tu ozbiljnije treba da se poradi. Zašto nemati više njih, ekspresnih, i skratiti mučenu 72?

Takođe, ne vidim poentu autobuske linije sa autobuske stanice do aerodroma kada je u planu voz. :D Do realizacije, okej, ali ovako u nekom trenutku u budućnosti je glupavo.
 
Ovaj ljudi, sve ovo je krpež. Prokop mora da ima metro stanicu na prvoj liniji što smo još dve godine mi iz Po meri metroa govorili pre nego što je i krenuo Soko.
Svakim danom je jasnije da autobusi ne mogu da pokriju glavnu železničku stanicu u Srbiji.

1624047566-Screenshot_1-750x441.jpg
icu i to na prvoj liniji.
 
Da, ali šta ako ti je realan cilj železnička stanica Beograd centar koja je, nažalost, početna stanica većine vozova u ovoj državi? Onda šta, čekaš sa koferima 20 minuta, jer baš onaj koji ti treba nije došao? :D Mislim treba da bude što više linija sa aerodroma, samo iskreno mislim da tu ozbiljnije treba da se poradi. Zašto nemati više njih, ekspresnih, i skratiti mučenu 72?
Ovde je svakako predložen takt od 20 minuta pa sam ga ja iskoristio na najbolji način da nema velike rupe bez busa na stanici, naravno da taj takt može biti i manji u špicu i ako ima dovoljno sredstava i vozača za to kao i da se linije zovu drugačije opet su dve zasebne linije. Slažem se da treba da bude dosta linija sa aerodroma.
Takođe, ne vidim poentu autobuske linije sa autobuske stanice do aerodroma kada je u planu voz. :D Do realizacije, okej, ali ovako u nekom trenutku u budućnosti je glupavo.
Naravno da mislim do realizacije, kada bude voza neće bizi potrebe ali ko zna kada će i da li će zapravo biti voza
 
Ако ћемо реалност, град сматра да је линија 36 довољна за Прокоп.
 
у ДЈП-у раде људи оперисани од реалног живота у граду. тако да то што они сматрају можеш само да окачиш мачку о реп
 
Sve vaše želje i zahtevi su na mestu, samo nemojte imati iluziju da bez davanja saglasnosti vrhovnog vođe od toga ništa neće biti.
Dakle, adresa na kojoj trebate da se obratite je Andrićev venac 1, Beograd.
Nikakve ostale "institucije", agencije, direkcije, službe i slično.
 
Реалност је да већ ових 7 година функционисање Прокопа град сматра да је довољна линија 36, железница сматра да тролејбус није далеко, а за аеродром су доста 72 и А1.
Прокоп није формиран као чвориште јавног превоза што је велики пропуст. Игноришу се повезивања и аеродрома и централне железничке станице са центром града.
 
на 20 минута минимум, са следећим стајалиштима: Аеродром, Тошин бунар, Омладинских бригада, Арена АФБ, Сава центар, Ортопедски завод, Прокоп
Ako bi linija preskakala određena stajališta, tada bi se vreme putovanja smanjilo sa 35 na 30 minuta. Time bi se dobilo da bi za predloženi takt od 20 minuta bilo potrebno 3 vozila, a za takt od 15 minuta 4 vozila.
 
Vrh