Šta je novo?

Železnička Stanica Beograd Centar, Prokop - [ Železnica ]

Realno je da kroz izvestan broj godina imamo i vozove sa 1.000 putnika iz Novog Sada (inđije, Pazova, Batajnice, Zemuna) u 8.30 u Beogradu.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=890211#p890211:1bno4x0q je napisao(la):
Пантограф » Sub Okt 16, 2021 6:34 pm[/url]":1bno4x0q]Realno je da kroz izvestan broj godina imamo i vozove sa 1.000 putnika iz Novog Sada (inđije, Pazova, Batajnice, Zemuna) u 8.30 u Beogradu.

Није.
 
Pa to su ti dva kuplovana Kiss-a sa stajanjem. Kad se integriše BG voz sa regionalnim (svuda je tako, nigde se ne završavaju linije u Batajnici i Ovči, pa za 10 godina neće ni ovde), eto nama hiljadarke bez problema. A već od iduće godine biče, bogme, stotine.
 
КИСС са стајањем? :lool:

Да ли си погледао ред вожње?

1) За Интерсити возове се купују карте искључиво са резервацијом седишта, дакле нема стајања.
2) Интерсити (54х) стаје само на Новом Београду - дакле нема Инђије, Батајнице, Пазова, Земуна итд, а сам си изнео претпоставку да ће ти највиши рангови бити празни. Дај, одлучи се.
3) Сви нижи рангови стају и на Тошином бунару, чија дужина перона ограничава воз на једну гарнитуру.
4) Не силазе сви у Прокопу.

Оно што се ради у свету је када је шпиц, повећава се број полазака, не нагурава се на један полазак х гарнитура. Има и тога, кад нема капацитета инфраструктуре, али тога код нас има ихахај.
 
A pusti ti red vožnje za iduću godinu, znaš li kad sam ja prvi put stajao u vozu na sprat? Verovatno negde oko 1987. na RER C u Parizu. A i u bečkom S banu na sprat kad pogledah, a ono piše da ide za neki Dojčkrojc, na mađarskoj granici. Sve će jednom da se menja, neće to sve biti isto doveka.

Ipak je sa druge strane polumilonski grad, a između najrazvijeniji deo zemlje. Potražnja će rasti, ljudi će se tu i naseljavati.
 
Какве има везе кад си ти стајао у возу на спрат са овом нашом причом? Стајао сам и ја у возу Праг - Београд између Братиславе и Будимпеште и у возу Вршац - Београд. Па шта?

И та два што си стајао су оба приградски возови. А ти приградски возови стају на Тошином бунару - дакле неће да може дуже од једне гарнитуре. А и воз који стаје на Тошином бунару и Новом Београду вероватно ће већину путника и оставити тамо.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=890227#p890227:1m6lkzus je napisao(la):
WLABmz » 16 Oct 2021 06:11 pm[/url]":1m6lkzus]Какве има везе кад си ти стајао у возу на спрат са овом нашом причом? Стајао сам и ја у возу Праг - Београд између Братиславе и Будимпеште и у возу Вршац - Београд. Па шта?

И та два што си стајао су оба приградски возови. А ти приградски возови стају на Тошином бунару - дакле неће да може дуже од једне гарнитуре. А и воз који стаје на Тошином бунару и Новом Београду вероватно ће већину путника и оставити тамо.
Moze samo kad se hoce. Ono sa double decker je inace odavno izmisljeno :mrgreen:
 

Prilozi

  • 56d08e682e526575008b9e6b.jpg
    56d08e682e526575008b9e6b.jpg
    136,8 KB · Pregleda: 353
  • 6b9068513644ec1ff2ba43399043eddf.jpg
    6b9068513644ec1ff2ba43399043eddf.jpg
    62,7 KB · Pregleda: 343
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=890199#p890199:1y3elf7n je napisao(la):
orjen » Sub Okt 16, 2021 5:55 pm[/url]":1y3elf7n]Stvarno kad je "time lord" zaustavio vreme u Beogradu, mora da je neko iz Srbije u 12 sati preskocio nulti meridian Greenwicha, pa je receno od sada vreme ide nazad. Tu gde sada ima nesto, nekad nije bilo nista. Kad gledamo "Novi Beograd" (Bezanijska bara) 1940 tu je bilo - nista. Nismo zadnji na ovom svetu, pa ni u Beogradu, pa ne sumnjam puno da ce za 60 godina tamo gde se nesto centralno razvija, vremenom popuniti raznim zadrzajim. Valjda se vec primeti da je na mestu Zel. stanice Beograd za 5 godina nikao celi novi grad, tako da za 10tak godina prostor ni oko Prokopa nece biti isti.

Можда се изгради, али то неће бити центар града и центар животних активности људи. Такође, неће бити чворишна тачка у којој ће се укрштати линије јавног саобраћаја.

Поређење се Бежанијском баром је погрешно јер је то опет место између два места, Земуна и Београда. Осим тога, плански је и смислено развијано све, тако да је саобраћај добро организован. У исто то време, Београд и Земун су били оформљени. Град Београд је задржао своју структуру иако се Бежанијска бара попунила, а транзитни саобраћај преко Баре од Београда ка Бежанији и Сурчину, однсно Земуну се само увећао.

Чак и да се изграде тржни центар, солитери, зграде и остале грађевине око Прокопа, 99% људи нема тамо шта да тражи. То би било исто као када би реко да због Ерпорт ситија или неког сличног комплекса саобраћај и линије ГСП-а морају да се измештају и да се секу баш на том месту. Не мора, јер је све већ до тада оформљено и настао је одређени ток који је природан.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=890227#p890227:3umuym82 je napisao(la):
WLABmz » Sub Okt 16, 2021 7:11 pm[/url]":3umuym82]Какве има везе кад си ти стајао у возу на спрат са овом нашом причом? Стајао сам и ја у возу Праг - Београд између Братиславе и Будимпеште и у возу Вршац - Београд. Па шта?

И та два што си стајао су оба приградски возови. А ти приградски возови стају на Тошином бунару - дакле неће да може дуже од једне гарнитуре. А и воз који стаје на Тошином бунару и Новом Београду вероватно ће већину путника и оставити тамо.

Ако ће сви возови да оставе већину путника на НБГ, Тошином бунару, Вуковом споменику и др. местима, која је сврха постојања Прокопа у овом и планираном формату?
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=890252#p890252:iusud55y je napisao(la):
overdrive » 16 Oct 2021 07:32 pm[/url]":iusud55y]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=890199#p890199:iusud55y je napisao(la):
orjen » Sub Okt 16, 2021 5:55 pm[/url]":iusud55y]Stvarno kad je "time lord" zaustavio vreme u Beogradu, mora da je neko iz Srbije u 12 sati preskocio nulti meridian Greenwicha, pa je receno od sada vreme ide nazad. Tu gde sada ima nesto, nekad nije bilo nista. Kad gledamo "Novi Beograd" (Bezanijska bara) 1940 tu je bilo - nista. Nismo zadnji na ovom svetu, pa ni u Beogradu, pa ne sumnjam puno da ce za 60 godina tamo gde se nesto centralno razvija, vremenom popuniti raznim zadrzajim. Valjda se vec primeti da je na mestu Zel. stanice Beograd za 5 godina nikao celi novi grad, tako da za 10tak godina prostor ni oko Prokopa nece biti isti.

Можда се изгради, али то неће бити центар града и центар животних активности људи. Такође, неће бити чворишна тачка у којој ће се укрштати линије јавног саобраћаја.

Поређење се Бежанијском баром је погрешно јер је то опет место између два места, Земуна и Београда. Осим тога, плански је и смислено развијано све, тако да је саобраћај добро организован. У исто то време, Београд и Земун су били оформљени. Град Београд је задржао своју структуру иако се Бежанијска бара попунила, а транзитни саобраћај преко Баре од Београда ка Бежанији и Сурчину, однсно Земуну се само увећао.

Чак и да се изграде тржни центар, солитери, зграде и остале грађевине око Прокопа, 99% људи нема тамо шта да тражи. То би било исто као када би реко да због Ерпорт ситија или неког сличног комплекса саобраћај и линије ГСП-а морају да се измештају и да се секу баш на том месту. Не мора, јер је све већ до тада оформљено и настао је одређени ток који је природан.
Nisi u pravu sto je Prokop na obodu naj gusce naseljenom podrucju Beograda. A mislis da ce se gustina grada povecati na Savskom vencu i Vracaru, ne nego u onim cetvrtima gde jos ima prostor za to i koje su najbolje locirani. Najaktivnija urbana zona Beograda je preko puta Prokopa.
 

Prilozi

  • soil sealing belgrade.jpg
    soil sealing belgrade.jpg
    103,5 KB · Pregleda: 278
Он је на том месту већ 50 година. Руб Врачара и Савски венац. Упркос свему томе, још увек је слабо посећен.
 
Zagreb kao uteha da su samo Beograd, Atina, Bukuresta i Sofija (izostavim Istanbul) prave metropole
 

Prilozi

  • soil sealing zagreb.jpg
    soil sealing zagreb.jpg
    208,3 KB · Pregleda: 273
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=890267#p890267:3pudnaan je napisao(la):
overdrive » 16 Oct 2021 08:08 pm[/url]":3pudnaan]Он је на том месту већ 50 година. Руб Врачара и Савски венац. Упркос свему томе, још увек је слабо посећен.
Sta je tamo vec 50 godina, ideja ili gradevina koja je tamo od 1996. Mozda ti algebra ne funkcionise ali ovo se zabira na 25. A 3 od kad nema stanicu Beograd.
 
Види се да не знаш ништа о станици већ да причаш само на основу полуинформација и неких симулација.
 
Медији пласирају причу како је станица Београд Центар била до сада само станица за возове градске железнице. Такође, иде прича како станица постоји од изградње "плоче".

Стварност је сасвим другачија:

https://www.vagonweb.cz/razeni/vlak.php ... =&rok=1992

1991/1992

Има их још...
 
Ponovo sedite na racunaru. Stanica u svom danasnjem obliku datira iz 1996. Stanic su planirali 1975 autori Živorad Lisičić, Srboljub Rogan, Zoran Žunković i Mihajl Živadinovićkoji, dva autora tog tima su idejno resenje 1996 adaptirali sa novim gradevinskim elementima, tako da je stanica tek od 1996 izvedena a 2018 postala jedina glavna sto se zatvorila stanica Beograd. Tako da pricate kao politicari a ne kao strucnjaci. Stanica je 25 godina na tom mestu i otvorena je 2016. Oblikovanje betonske ploce je trajalo od 1996 do 1999, dolazi prekid do 2014 kada se uspostavlaju 5 i 6 kolosek, a od 2016 stanica postoji sa danasnjih 8 osposobljenih koloseka. 'Vase racunjanje uzima plansku dokumentaciju i delimicno izgradnju kao pocetak stanice, ali svuda u svetu se uzima otvaranje zavrsenog objekta za pocetak postojanja.
 
Друже, станица постоји дуже него што ти причаш. Ја не причам као политичар, већ као неко ко је био на тој станици пре 1996. године. Разумеш? То ко је стручњак, а ко политичар, види се из изјаве да је станица настала 1996. године, а да је отворена 2016. године.

Ја нема шта да проверим на рачунару јер знам где сам био, шта сам доживео и како је изгледало.
https://www.vagonweb.cz/razeni/vlak.php ... =&rok=1992

Има још возова...
 
Пошто немам своје фотографије, искористићу туђе:

Станица Београд Центар пре 1996. године:

http://2.bp.blogspot.com/-kQXC6cT43yo/V ... prokop.jpg

Ево, ако ја лажем или не знам, нека неко за кога се овде тврди и каже да зна, објасни људима да ли је ово на слици железничка станица или је нешто друго.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=890275#p890275:qfxmaey0 je napisao(la):
overdrive » 16 Oct 2021 08:28 pm[/url]":qfxmaey0]Медији пласирају причу како је станица Београд Центар била до сада само станица за возове градске железнице. Такође, иде прича како станица постоји од изградње "плоче".

Стварност је сасвим другачија:

https://www.vagonweb.cz/razeni/vlak.php ... =&rok=1992

1991/1992

Има их још...
Kao gradevinski objekt, naravno postoji od 1996. Nisi se ti ni rodio 1986 da si mogao da upoznas objekt, a sada glumis poznavaoca istog. Hajde prosetaj u proslost pa nam se javi sa utiscima. Ovako ostaje lupetanje, bio sam na objektu 1986, znam sta je tamo bilo, nista. A pre toga, jos jedno vece nista. A 1996 su dosli bageri i buzili topcidersko brdo, osigurali padinu, izravnali teren, busili sipke, postavili fundamente. Razumi, gradilo se, Energoprojekt i CIP. Koja firma ti je sada 1977 gradila bilo sta na lokalitetu. I ako je gradilo, proslo bi 44 godina.
 
Што се колосека тиче и њиховог успостављања, преброј колико их је било пре 1996. године.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=890280#p890280:36ocpga0 je napisao(la):
orjen » Sub Okt 16, 2021 9:45 pm[/url]":36ocpga0]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=890275#p890275:36ocpga0 je napisao(la):
overdrive » 16 Oct 2021 08:28 pm[/url]":36ocpga0]Медији пласирају причу како је станица Београд Центар била до сада само станица за возове градске железнице. Такође, иде прича како станица постоји од изградње "плоче".

Стварност је сасвим другачија:

https://www.vagonweb.cz/razeni/vlak.php ... =&rok=1992

1991/1992

Има их још...
Kao gradevinski objekt, naravno postoji od 1996. Nisi se ti ni rodio 1986 da si mogao da upoznas objekt, a sada glumis poznavaoca istog. Hajde prosetaj u proslost pa nam se javi sa utiscima. Ovako ostaje lupetanje, bio sam na objektu 1986, znam sta je tamo bilo, nista. A pre toga, jos jedno vece nista. A 1996 su dosli bageri i buzili topcidersko brdo, osigurali padinu, izravnali teren, busili sipke, postavili fundamente. Razumi, gradilo se, Energoprojekt i CIP. Koja firma ti je sada 1977 gradila bilo sta na lokalitetu. I ako je gradilo, proslo bi 44 godina.

Постоји станица Београд Центар, а имаш и фотографији исте коју сам ставио. Та станица је тада имала више колосека него у овом тренутку. Када је кренула изградња плоче, колосеци су укидани један по један, а онда су касније наново враћани.

Ја нисам рекао тачну годину када сам био, али сам био пре 1996. године и користио сам воз. Ја причам из личног искуства, ти причаш из туђег.
 
Bio sam na objektu 1986 a ti ne. Tako da neznam cemu me poucavas. Gledaj ti slike koliko hoces, trazi i one iz Berlina 1989 i 2006 za Lehrter Bahnhof i Berlin Hauptbahnhof, pa lupetaj da je stanica HBF vec bila izgradena. Ne, nisu isti objekti, i stanica postoji od 1996.
 
Наравно да не знаш. Зато и пишеш да постоји од 1996. године, а да је отворен 2016.

Да нема станице, онда возови ту не би могли да стају, не би могли да примају путнике, не би могло да се врши укрштање возова, не би било саобраћаја.

Аман.
 
Vrh