Bender Rodriguez
Professional
- Učlanjen(a)
- 12.03.2017.
- Poruke
- 23.370
- Pohvaljen
- 51.979
Dokumentacija u Srbiji kaže i da su se zgrade u Hercegovačkoj same srušile...
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=853329#p853329:1rx9mui4 je napisao(la):Galeks » Сре Мај 26, 2021 11:02 am[/url]":1rx9mui4][url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=853248#p853248:1rx9mui4 je napisao(la):Прле » 25 May 2021 08:11 pm[/url]":1rx9mui4]Капацитети инфраструктуре се планирају изграђују и одржавају.
Дај ми 1 квалитетан пример овога у Београду и повлачим се из дискусије
Da se tako mislilo, ne bi danas 2/3 Vračara bilo bez mogućnosti uvođenja gradskog prevoza, već bi imali ulice primerene današnjem vremenu, gde bi mogao solo bus da saobraća bez ikakvih problema.[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=853449#p853449:uznduwqi je napisao(la):Galeks » 26 Maj 2021 15:50[/url]":uznduwqi]Ма капирам ја то све, али да инфраструктура иде испред градње то још нисмо видели. Е зато ми се идеја да се овде зида не свиђа.
A i ta ista dokumentacija nije pokazala zašto se sama od sebe otvorila rupčaga ispred žute zgrade, kao i zašto je baš soliter najbliži potpornim zidovima počeo prvi se urušava, uprkos tome što su zgrade od armiranog betona. A te armature ima toliko da GPS signal kada se uđe u zgrade ne radi, a u drugim nekim zgradama i soliterima najnormalnije radi, pa onda uređaji imaju problem sa hvatanjem wi - fi signala ako nisu u istoj prostoriji sa ruterom, pa onda pojedini mobilni telefoni imaju prekid u signalu, i zbog toga sestra često mora da priča sa terase, a na drugim zatvorenim mestima najnormalnije priča u zatvorenom prostoru (ovo je kod još par prijatelja / rodbine primećeno).[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=853443#p853443:uznduwqi je napisao(la):Bender Rodriguez » 26 Maj 2021 15:27[/url]":uznduwqi]Dokumentacija u Srbiji kaže i da su se zgrade u Hercegovačkoj same srušile...
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=853578#p853578:1jkt86ov je napisao(la):orjen » Thu May 27, 2021 8:05 am[/url]":1jkt86ov]Stanica bi imala osam koloseka, sedam ptunickih i jedan teretni. Kapacitet u poredenju sa danasnjom situacijom bila bi manja. Najveca mana, i ako je varijanta propusnog tipa, vozovi sa zapada (Zagreb, Novi Sad) u nastaviku prema jugu (Nis) i vica verse morali bi da okrenu ili da prave krug oko Beograda. Nije funkcionalno resenje za zeleznicu. http://timeline.urbel.com/pdf/UzB-70god-K2-Planovi.pdf
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=853576#p853576:2wthfnqq je napisao(la):orjen » 27 Мај 2021, 08:56[/url]":2wthfnqq]Varijanta Sava D u izradi Urbanistickog zavoda. <Prokop> i <Sava D> su dva predloga koji su razmatrani na glasanju 24. decembara 1970. Varijanta <Prokop> je usvojena od skupstine grada 1971.
![]()
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=853576#p853576:2qzz3f6c je napisao(la):orjen » 27 May 2021 07:56 am[/url]":2qzz3f6c]Varijanta Sava D u izradi Urbanistickog zavoda. <Prokop> i <Sava D> su dva predloga koji su razmatrani na glasanju 24. decembara 1970. Varijanta <Prokop> je usvojena od skupstine grada 1971.
![]()
Ne baš. Prvobitno se zvala Bulevar kneza Aleksandra Karađorđevića, pa onda sve ono što si naveo. Evo moj post od ranije u kome se to lepo vidi. Mapa je iz tridesetih godina, rekao bih.[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=854240#p854240:1ht9fotr je napisao(la):Bender Rodriguez » 30 Maj 2021 00:47[/url]":1ht9fotr]Znači ta saobraćajnica se 1960ih zvala Bulevar Oktobarske revolucije, pa je onda u nekom momentu postala Bulevar mira, pa je onda 2000ih postala Bulevar Aleksandra Karađorđevića.
Jbt... koliko je nama ovde uvek veselo. Svake decenije po jedan nov naziv za svaku ulicu. Menjaju im se imena češće nego asfalt na kolovozu...
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=852667#p852667:1ht9fotr je napisao(la):solecar » 24 Maj 2021 00:37[/url]":1ht9fotr]A evo i plana gde se vidi da je na mestu železničke stanice prvobitno bio planiran fudbalski stadion.
![]()
Ceo čvor izostavlja ključan infrastrukturni objekat od državnog značaja - aerodrom, koji brza pruga ne pokriva prolazno. Umesto prolaznih brzih vozova koji bi se na području grada kretali brže (recimo između Resnika i Nove Pazove preko Makiša i Aerodroma najmanje 160km/h, uz moguće preskakanje pojedinih stanica) prevozili putnike do aerodroma ili do drugih gradova bez značajnog usporavanja kroz beogradsko dvokolosečno usko grlo "zatrpano" lokalnim polascima, praktično su svi vozovi planski osuđeni na "borbu" sa tim "magičnim" čvorom koji je navodno zamišljen kao rešenje problema prolaska različitih tipova polazaka kroz grad, te izmeštanja teretnog saobraćaja. Kroz grad bi bilo prihvatljivo da prolaze samo vozovi sa polazištem u Prokopu ili Novom Beogradu, radi ublažavanja negativnog uticaja gubitka vremena pri kretanju kroz grad češćim zaustavljanjima, odnosno manjom maksimalnom brzinom.
Toliki novac potrošen na šta, na uska grla? Žali Bože naših para. Struku ni onda nisu baš slušali, bar što se realizacije tiče. Predlože nešto smisleno, političari očerupaju pa na kraju izazovu kontraefekat ili domino efekat ako ne oba. Promenom namene starog čvora sa mešovitog na lokalni saobraćaj uz duplikaciju koloseka južno od Rakovice, zapadno od Novog Beograda i severno od Pančevačkog Mosta/Krnjače bi lokalni saobraćaj bio izdvojen od dugolinijskog uz moguće povećanje brzine, odnosno propusne moći. Čak je i metro bilo moguće rešiti tako da se bolje uklapa sa ostatkom sistema. Ali, džaba plakanje za tom cisternom prosutog mleka kad smo svedoci činjenice da kratkovide odluke dovode do dugoročnih posledica. Malo štednje na kapitalnim projektima primenom polurešenja naredne generacije može decenijama istresati iz gaća. Ako nam je za nauk uvek se sada razmišlja za budućnost, pri čemu niko drugi neće biti odgovoran za realizovano osim nas.
Kamo devet sreća da je samo čvor, da je samo metro. Eto na primeru aerodroma se vidi kako cela zemlja može da trpi zbog "genijalnog" Skadra na Bojani. Više bi smisla imalo presedanje u Kneževcu, Makišu i Vukovom Spomeniku, aerodromska stanica nego taj betonski sarkofag. Iovako imamo Novi Beograd, Rakovicu, Vukov Spomenik i ostale stanice, doskora i stari čvor koji je mogao uz skromna ulaganja da postane svrsishodan sastavni deo novog.