Šta je novo?

Železnička Stanica Beograd Centar, Prokop - [ Železnica ]

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=709857#p709857:3fqut7zm je napisao(la):
Bender Rodriguez » 19 Feb 2020 12:54 am[/url]":3fqut7zm]Vukan Vučić u intervjuu za SAT Plus je prokomentarisao i gašenje GŽS i projekat Prokopa iz 70ih

https://www.youtube.com/watch?v=1q4GEuODxTU&t=23m30s
Znamo to da je Vucic kriticko nastrojen prema Prokopu. U ovom insertu nista u dubini nije receno. Kaze da nije centar, da za Zagreb sa novim vozovima treba 2 iz Beograda (kao da je ovo realna opcija Srbije a pogotovo Hrvatske), i da treba jedan sat da se stigne do Prokopa. Ne kaze da sada za Zagreb voz ne ide 2h i ne kaze da do stanice moze da se stigne autom lakse nego sto je bilo na Savskom trgu.
Dobro je sto kaze da metro treba da ide do Prokopa ("inace ce vozovi biti pola prazni").
 
Узмимо Сајам као паралелу Прокопу. Сајам сам по себи нит је густо насељена зона нит је у центру. Али пошто је конфигурацијом терена и профилом саобраћајница као и организацијом јавног превоза наметнут као чвориште ту увек имамо огромну концентрацију путника. Са друге стране Прокоп је по питању организације јавног превоза максимално игнорисан. И зато је вукопустахија.
 
Све што треба да ураде је да направе ту саобраћајницу до Булевара Ослобођења. Од једном ће се направити велик број људи, плус доста ће реастеретити аутокоманду
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=709857#p709857:4zrda4cl je napisao(la):
Bender Rodriguez » 19 Феб 2020, 00:54[/url]":4zrda4cl]Vukan Vučić u intervjuu za SAT Plus je prokomentarisao i gašenje GŽS i projekat Prokopa iz 70ih

https://www.youtube.com/watch?v=1q4GEuODxTU&t=23m30s

Вукан Вучић је последња особа која има било шта да прича о било чему у Београду, а везано је за шински превоз
 
Ne slažem se ni ja u svemu sa Vukanom i da, ima i on svojih propusta u prošlosti. Al naravno ima i stvari gde je u pravu.
 
Vukan Vučić, poput bilo kog čoveka, nije uvek u pravu, ali je istovremeno i jedan od najpriznatijih svetskih stručnjaka u svojoj oblasti. Kada Moskva ili Peking imaju saobraćajni problem, pitaju za mišljenje Vukana Vučića. Ne pitaju Beobildov forum.

Beograd, dok ga je pitao, imao je smislen plan metroa. Sada ga nema.
 
зар то није човек који је сахранио Јовинов план метроа? и исто тако гурао БеЛаМ?
 
On je čovek koji je bio na celu LRT metro projekta Beograda za vreme Djilasa.
LRT lobista ali je bar progurao trase kroz 29og novembra i Srpskih Vladara sto nedostaje u SNS planu.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=709939#p709939:16lentpc je napisao(la):
Пантограф » 19 Феб 2020 11:46 am[/url]":16lentpc]Kada Moskva ili Peking imaju saobraćajni problem, pitaju za mišljenje Vukana Vučića.
Sumnjam da vec decenijama pitaju ikog, a u Pekingu je javni prevoz doveden do savrsenstva.
 
Pitaju Vučića. Proguglaj. Na engleskom ili na ruskom.

(Glede pekinškog javnog prevoza - daleko je to od savršenstva. Džaba metro kad su putnici kao sardine, treba im još duplo veća mreža od ove, ogromne, pa da postignu stvarni kvalitet. Na sreću, razvojni planovi su kolosalni, uključuju i prigradske železnice za 250 km/h.)
 
Ono što mi se mnogo dopalo kod ovog Vučićevog izlaganja (a što ću možda da prenesem i na drugu temu) je što je u jednom momentu rekao
''Ranije se išlo sa idejom da na svaki stan treba da budu po 2 parking mesta. Onda se pokazalo da to vodi u propast. I da to treba ukinuti.''
Kako je to rekao tako ja pomislim ''eee divno evo ga, sa' će da kaže kako treba svi da koristimo trotinete i paletare da dođemo do stana... :roll: ''
Ali je onda odmah nastavio
''Treba da bude maksimum jedno parking mesto po stanu. Da svako domaćinstvo ima do jedno vozilo.''
I onda sam se odmah kompletno složio. :kk:

Mislim pokazalo mi je da čovek, bar sada, i bar po tim nekim pitanjima, ipak ima razuma i ipak razmišlja šire od svog polja profesije i interesovanja.
Jer to i jeste neki idealni model saobraćaja i urbanizma, neka idealna vizija. Da ljudi što je moguće više, što je moguće češće i duže, koriste javni prevoz za svakodnevne potrebe. A da za specijalne potrebe (dostava, poseta bolnici, nedeljna kupovina, izlet, putovanje van grada, prevoz nečega...) koriste automobil po potrebi. Ja za taj koncept znam i od ranije i to je ujedno i neko moje razmišljanje, a sad kad sam video da i Vučić to kapira i propagira, dopalo mi se.

Inače, nije ni prvi ni poslednji čovek iz struke koji je menjao stavove, grešio, pa čak i u periodu od više decenija - možda davao neke kontradiktorne izjave i ideje. I to je ok. Što kaže Pantograf, i on je čovek kao i svi mi. Svi grešimo, a neki i promene mišljenje kad shvate da treba. Mene iritira kad neko menja izjave i stavove na osnovu ličnih interesa (kao npr jedan Tica) ili kad se slepo drži nečega zbog sujete čak i onda kad se pokaže da postoji bolja opcija.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=710046#p710046:5s8uen11 je napisao(la):
Пантограф » 19 Феб 2020 04:39 pm[/url]":5s8uen11]Pitaju Vučića. Proguglaj. Na engleskom ili na ruskom.

(Glede pekinškog javnog prevoza - daleko je to od savršenstva. Džaba metro kad su putnici kao sardine, treba im još duplo veća mreža od ove, ogromne, pa da postignu stvarni kvalitet. Na sreću, razvojni planovi su kolosalni, uključuju i prigradske železnice za 250 km/h.)

Jesam, nasao jednu vest koja se ponavlja na vise portala da je radio na projektima nekoliko metroa izmedju ostalog i za Peking, ali nista detaljno i u kom svojstvu.

Sto se tice sardina, ne bi se slozio, koristio sam metro u Pekingu svakodnevno duzi period i nisam video neke preterane guzve, samo u prolazima dok je u samom vozu bilo i mesta da se sedne cesto.
 
Kad smo kod Pekinga, prekjuče baš naleteh na sliku njihovog Prokopa.

001aa0bcc1d70c2a5ba505.jpg


Ay carramba! :o :D
 
Da, Beijing South stanica, prolazio kroz nju na putu od/do Tjendjina brzom zeleznicom, infrastrukturni objekti i ulaganja u njih su zaista impozantni sirom Kine.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=710072#p710072:3sg6da9o je napisao(la):
Bender Rodriguez » 19 Feb 2020 05:29 pm[/url]":3sg6da9o]Kad smo kod Pekinga, prekjuče baš naleteh na sliku njihovog Prokopa.

001aa0bcc1d70c2a5ba505.jpg


Ay carramba! :o :D
Onako na prvi pogled više podseća na žs. Skoplje.
 
A кад погледаш то је само мало прилазних путева на стубовима, смејурија. Па ипак, код нас је то и у машти сложно замислити.
 
Чињеница да је Вукан Вучић саорбаћајни стручњак само је још један доказ да је био злонамеран и вероватно подржан од стране страних служби које су се разгоропадиле по целој СФРЈ чим је сарањен највећи хрватски син. Само тако се може објаснити његов безумни пуч против метроа 1981. године. За то је вероватно и добио орден од стране садашњег власника ове колоније - Немачке.

Да је макар тупсон са купљеном диломом па и да поверујем да није би злонамеран. Овако - ствари су јасне.
 
Koliko je komplikovano povezivanje prigradskih zeleznica i obicne zeleznice vidimo i na primeru NjuJorka. Od 1960ih bilo je planirano da se Long Island Railways produze na Grand Central Terminal u Menhetenu u tkzv East Side Access. Izgradnje je pocela 2006 i trajace do 2022. Poduhvat kosta neverovatnih 11 milijarde dolara za samo 13 km sina i tunela. Beovoz i Prokop su prilicno iste dimenzije samo da je sinski sistem NY pri kolapsu zbog opterecnja. Poucno je koliko je tesko sprovesti ovakve kapitalne investicije u svim metropolama. U Minhenu su odustali od projekta Minhen 21 i samo rade drugi tunel za S-Bahn, slicno Prokopu je takode Stuttgart 21.
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=epd3j2DWWYU[/youtube]
 
Malesko brdo kao i Prokop su strateske pozicije u gradu. Ko god kaze suprotno, on zaista onda ima problem sa kretanjem u Bg-u, ili ga ne poznaje dovoljno.

Malesko brdo kad se porusi komplet, dobijamo jos jednu vrlo atraktivnu zonu za visoke (daj Boze) poslovne objekte + BIP + nekadasnji republici MUP u KM.

Prokop je vec trebalo mnogo bolje povazati sa GSP-om i ne bi danas bilo nikakvih problema, ali posto se poliicari voze u narodnim limuzinama njih to i ne dotice, tj. nemaju osecaja za potpuni trenutni debakl Prokopa sa citavim gradom u smislu povezanosti.

Za metro je jasno. On MORA proci ispod Prokopa.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=710545#p710545:2fnrcds6 je napisao(la):
zexland » Pet Feb 21, 2020 1:11 am[/url]":2fnrcds6]
Malesko brdo kad se porusi komplet, dobijamo jos jednu vrlo atraktivnu zonu za visoke (daj Boze) poslovne objekte + BIP + nekadasnji republici MUP u KM.

Izgleda da se od rušenja Maleškog brda i BIP-a odustalo do daljnjeg. Po svemu sudeći, glavni prilaz će ostati "odozgo", samo će završiti 1. peron i 1. i 2. kolosek i sagraditi staničnu zgradu i ostale sadržaje na ploči. Mada, ni po tom pitanju se stvari gotovo ne pomeraju.
 
Za početak bi mogli neku liniju sa normalnim taktom da puste tuda i da uvedu stanicu Ortopedski zavod Rudo u smeru ka Prokopu, za linije 34, 36 i 38A, po skretanju za Prokop iz Bulevara kneza Aleksandra Karađorđevića.
 
solecar":1ix0epve je napisao(la):
Za početak bi mogli neku liniju sa normalnim taktom da puste tuda i da uvedu stanicu Ortopedski zavod Rudo u smeru ka Prokopu, za linije 34, 36 i 38A, po skretanju za Prokop iz Bulevara kneza Aleksandra Karađorđevića.

Što se tog pitanja tiče, neverovatno mi je da Google još nije ažurirao i dodao novu saobraćajnicu izgrađenu do Prokopa još pre par godina. Naročito sad, kada su uveli i gradski prevoz u Beogradu. Stranci koji treba sa Prokopa da negde stignu, dobiće potpuno pogrešnu informaciju...
 
Trenutno je na uvidu plan metroa, mislim da je prioritetno da se podnese primedba da metro mora pokriti Prokop. Bez toga ubili smo i železnicu i metro. Posredno će biti pokriven i KCS jer posle njega dalje ide metro nazad na Savsku.
 
Треба пуцати на карту КЦС преко Радојчића као доктора медицине.
 
Vrh