[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=551318#p551318:hqmitj2b je napisao(la):Pasarela » Pet Jul 13, 2018 12:50 am[/url]":hqmitj2b]Stanična zgrada i tržni centar je više stvar prestiža..
Onda bi trebalo da odmah naprave privremene rampe, makar i od građevinskih skela ako ništa drugo, pošto oba nivoa koje rampe treba da povezuju već postoje. To se može napraviti brzo i jeftino, a sa dobrom oblogom može i pristojno izgledati. Pošto je ovo tegljenje opterećenih bicikala, rančeva i kofera po strmim, 1,5m širokim stepenicama zaista sramotno. Sa ovim nagibom potrebno je dvoje za jedan bicikl sa punim torbama. Inače će nas ismejati i ispljuvati na svim Internet trawel sajtovima.[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=551308#p551308:3j51oko1 je napisao(la):Igor » 12 Jul 2018 11:33 pm[/url]":3j51oko1]Hoće kada se završi stanična zgrada
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=551339#p551339:2y35et6g je napisao(la):Zuma » 13 Јул 2018 12:15 am[/url]":2y35et6g] Inače će nas ismejati i ispljuvati na svim Internet trawel sajtovima.
Sa ovakvom organizacijom linija gde se ne zna koja ređe ide , dođe mi na isto k'o i da nemam gradski prevoz.[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=551317#p551317:1ovm73nu je napisao(la):Дошљак » Pet Jul 13, 2018 12:45 am[/url]":1ovm73nu]Наравно, код нас се по обичају све ради наопачке, пушта се нови чвор без готових ТПС, пролазна станица се користи као чеона, прво се ради приступ који није главни, увиди се низ полурешења и привремених решења типа нећемо још тролејбус на плочу док се не прошири Драгана Манцеа, довољан је кружни аутобус само у једном правцу па онда уводе и двосмерни кружни, па фали онда и веза са Топчидером па се уведе и 38А, гомила садржаја фали на самој станици у самом старту и у ходу се уводе...
Dva lifta nisu dovoljna, ali su to dva glavna lifta koja se vide na planovima i koji će omogućiti pristup osnovi stanice i pomenutim rampama. Dakle, ko ne bude hteo da koristi stepenice sa osnovnog nivoa da se popenje ili spusti na gornju ploču će to moći da uradi liftom. S obzirom da sada nema liftova to je svakako napredak.[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=551306#p551306:so7vpg2y je napisao(la):Pasarela » 12 Jul 2018 11:31 pm[/url]":so7vpg2y][url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=551295#p551295:so7vpg2y je napisao(la):Igor » Čet Jul 12, 2018 11:10 pm[/url]":so7vpg2y]Svi peroni imaju rampe koje olaksavaju pristup pothodniku.
Ako sam dobro shvatio jel to znači da su dva lifta sasvim dovoljna ?
Stranim turistima je daleko važnije postoje li sve usluge koje njima trebaju nego da li je nešto staro ili ružno. Ovo drugo je samo njima nebitna estetka ili čak egzotika, pošto neće živeti na tom mestu, dok prvo znači fizičke napore, nerviranja, neizvesnost i mogućnost da se propusti veza. Dosadašnja stanica je bila blizu mnoštva GSP linija sa intervalom od par minuta, koloseci su im bili blizu i na istom nivou, bez stepenica i pothodnika, sve informacije dostupne na vrlo maloj površini koju ne mogu da promaše, uz restorane, menjačnice i sve drugo što im treba u dobro upakovanoj i zgusnutoj ponudi. Što se njih tiče, upotrebna vrednost (u ovom trenutku) dve stanice uopšte nije uporediva i skoro sve ide u korist stare.[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=551367#p551367:reek2rd2 je napisao(la):stf » 13 Jul 2018 07:27 am[/url]":reek2rd2]Као да нас нису могли претходних година пљувати за стање главне на Савском тргу која је била срамота цивилизованог света (свеукупан утисак).[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=551339#p551339:reek2rd2 je napisao(la):Zuma » 13 Јул 2018 12:15 am[/url]":reek2rd2] Inače će nas ismejati i ispljuvati na svim Internet trawel sajtovima.
Samo što sukob ovde nije u tome treba li završiti Prokop, da li će tada biti bolje, i za koga se sve to radi, pošto je odgovor očigledan. Problem je što se opravdane kritike da staru stanicu nije trebalo gasiti pre nego što je nova dovedena do uobičajenog nivoa kvaliteta usluga indirektno pokušavaju ublažiti tvrdnjama da je nova i sada sasvim upotrebljiva i svakako bolja od stare, iz čega proizilazi da su te kritike neosnovane. Naime, onda bi ispalo da odluka o seobi tobože nije doneta jedino zbog privatnog projekta i privatne zarade, nego zbog toga što je sama odluka zaista objektivno bolja. Što nije tačno jer "novi zidovi i čistoća" nisu dovoljni da kompenzuju nedostatak usluga, što je osnovni smisao postojanja železničke stanice. Ne da bude lepa, nego da se putuje uz najmanje maltretiranja, pa tek onda, ako je moguće, da se to dešava u prijatnom ambijentu. Što znači da se MORALO sačekati sa seobom. Tako da je ovo pitanje principa: Hoćemo li makar reagovati na stalne manipulacije i na ovakvu vrstu "kontrole štete" ili ne?[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=551485#p551485:10blr5u1 je napisao(la):Igor » 13 Jul 2018 02:56 pm[/url]":10blr5u1]Jednostavno stanica nije projektovana da se peronima pristupa sa boka već odozgo iz stanične zgrade gde će sve biti preglednije i komotnije sa potrebnim sadržajima. Turisti su često informisaniji od lokalnog stanovništva kada je pozicija objekta u pitanju i veza sa gradom. Lokalno stanovništvo se oslanja na stare navike koje će morati da se promene bila stanica ovakva ili kompletno sređena i završena. Ideja da mi nešto moramo da sređujemo zbog stranih turista mi je podjednako neverovatna kao i postavljanje novogodišnje rasvete zbog stotine hiljada Bugara
Grad i stanicu treba da sredimo za sve pa i za strane turiste koji čine deo prometa