Šta je novo?

Železnička Stanica Beograd Centar, Prokop - [ Železnica ]

Matejin vodič za Prokop

Nakon završetka pristupnih saobraćajnica Prokopu, autobuske linije 36 i 34 ponovo će od sutra prolaziti pored ulaza u železničku stanicu "Beograd centar". Linija 36 vraća se na staru trasu, 34 biće i produžena sve do Senjaka.
To znači da će, osim BG vozom, putnici moći da dođu do Prokopa i sa njega odu gradskim prevozom.

Linija 36

Ova jednosmerna kružna linija spaja Autokomandu, Slaviju i Glavnu železničku stanicu sa Prokopom.

r56ktkqTURBXy84MGFkY2E4OGQ1Yjc1YjAyN2UzMTg0NjkzNDc5NTg5MS5qcGVnk5UCzQMUAMLDlQLNAdYAwsOVB9kyL3B1bHNjbXMvTURBXy8xZDc0Y2I0MTcwNTk1MDQzNjYyOWNhYmQ2MDZmNTBmNi5wbmcHwgA


Radnim danima saobraća na svakih 20 minuta, od 6 do 20.30 sati, a vikendom na 40 minuta.

m21ktkqTURBXy8zYTczNjU0N2Y1YzA5MWFjZmI2MDVmNDE2MmM4NDg5YS5qcGVnk5UCzQMUAMLDlQLNAdYAwsOVB9kyL3B1bHNjbXMvTURBXy8xZDc0Y2I0MTcwNTk1MDQzNjYyOWNhYmQ2MDZmNTBmNi5wbmcHwgA


Linija 34

Trasa produžene linije 34 je: Senjak (okretnica autobusa 44) - Prokop - Dr Dragiša Mišović - Ortopedska bolnica - Pivljanina Baje - Pere Velimirovića. Autobusi voze na svakih 35 minuta radnim danom, a vikendom na svakih 70 minuta. Vozila saobraćaju u oba smera.

v8QktkqTURBXy82ZTdlYjVmODlhYWJiYjFkMWZjMjU1Yjk1YmE2MTgxYi5qcGVnk5UCzQMUAMLDlQLNAdYAwsOVB9kyL3B1bHNjbXMvTURBXy8xZDc0Y2I0MTcwNTk1MDQzNjYyOWNhYmQ2MDZmNTBmNi5wbmcHwgA


MK3ktkqTURBXy80OWEzYjMxZDUwNWM2YTU3NzE0ZGIxNjRiNGQzOTc4OC5qcGVnk5UCzQMUAMLDlQLNAdYAwsOVB9kyL3B1bHNjbXMvTURBXy8xZDc0Y2I0MTcwNTk1MDQzNjYyOWNhYmQ2MDZmNTBmNi5wbmcHwgA


BG voz

Gradska železnica povezuje Prokop sa Vukovim spomenikom, Franšom (Karađorđev park), Pančevačkim mostom, Krnjačom, Ovčom, ali i Novim Beogradom, Zemunom i Batajnicom.

Polasci su radnim danim au špicevima na 15 minuta, a u ostalom delu dana na 30 minuta, dok su uveče nešto ređi. Subotom su polasci na 30 minuta pre podne, a tokom dana otprilike na svakih sat vremena. Nedeljni red vožnje podrazumeva polaske na oko sat vremena tokom celog dana.

V2DktkqTURBXy84MjA3NGYzNTFlNjc1NWRlM2M1MTU5ZDcwOGI2ZWMzYi5qcGVnk5UCzQMUAMLDlQLNAdYAwsOVB9kyL3B1bHNjbXMvTURBXy8xZDc0Y2I0MTcwNTk1MDQzNjYyOWNhYmQ2MDZmNTBmNi5wbmcHwgA


Polasci putničkih vozova sa Prokopa

S obzirom na to da deo putničkih vozova "Srbijavoza" polazi sa Prokopa, a deo sa Glavne železničke stanice, pre polaska na putovanje potrebno je da pogledate red vožnje za obe stanice. Ovo su polasci putničkih i "brzih" vozova sa Prokopa.

03.59 Niš

04.06 Novi Sad

04.36 Novi Sad

06.13 Novi Sad

07.22 Šid

10.08 Šid

11.20 Lapovo

13.10 Novi Sad

13.36 Šid

15.28 Niš

15.29 Novi Sad

17.40 Novi Sad

18.51 Šid

izvor: http://www.blic.rs/vesti/beograd/vodic- ... -i/09dp3nv

P.S.

Jedina zamerka što nije naveo da je ostao isti red vožnje BG: voza , a proređen na liniji 34.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=461782#p461782:2g08ppg7 je napisao(la):
DzonTravolta » Uto Jun 27, 2017 8:54 am[/url]":2g08ppg7]Odakle ovaj novi logo za BG voz?

И ја сам запазио. Одлично се уклапа уз остало смеће које су железнице избациле :vops:
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=461629#p461629:jit3gy8z je napisao(la):
DzonTravolta » Mon Jun 26, 2017 4:23 pm[/url]":jit3gy8z]Upravo izašao odozdo, pa da podelim utiske od prvog dana od puštanja javnog prevoza. Ukratko, pustinja kao i da nisu pustili ništa. Poneki namernik bi prošao. 36ica je ko zakucana čekala polazak, 34ka se misteriozno izgubila stanicu pre Prokopa.
U samoj stanici najviše putnika na BG vozu, voz za NS kasnio, a i mislim da niko ili skoro niko nije ušao.
Ne bih da dajem za pravo Riju, jer zauzimamo različite stavove oko Prokopa, ali ovim tempom će se njegove prognoze ostvariti.
Za to vreme, na Vuku gužva. Ne manje od 60-70 ljudi izašlo iz voza iz smera Batajnice.

Meni je zao sto je to tako kako opisujes. I ne prizeljkujem nikakve crne prognoze. Treba biti optimista ali i ostaviti mjesta za realna razmisljanja i procjene. Steta je sto je Prokop (a sa njim i citava zeljeznica) zrtva pogresnog upravljanja razvojem sistema a pogresnog samo zato sto mu je u prvom planu projekat BNV a ne dobrobit same zeljeznice i putnika.

Kad bi se u renoviranju i izgradnji sistema zaista rukovodili putnim potrebama i pratili tokove kretanja putnika, zadrzali bi i Glavnu Z.S., renovirali stanice na NBG, Zemunu i Rakovici i ostvarili bar jos dve-tri linije BG voza. Ovako, po aktuelnim planovima stimulisanim projektom BNV, u milionskom Beogradu, nema mjesta za razvijenu zeljeznicu. Izgleda da nam zaista ostaje samo da se nadamo cudu.
 
...Treba biti optimista ali i ostaviti mjesta za realna razmisljanja i procjene....

Prokop je ne samo za inostrani i unutrašnji žel. saobracaj
vec i za Gradska železnicu :kk:
koja je bila debelo krenula u odlično razvijanje....
a to sto je zaustavljena od strane raznih opravdanih i ne opravdanih okolnosti, nikako ne znači da nece se razvoj i nastavi :)
Zalosno je sto braca po šinama - metro lobi - gradsku železnicu doživljavaju neprijateljski ... :(
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=461932#p461932:1zduugw4 je napisao(la):
boca-ica » June 27th, 2017, 8:20 pm[/url]":1zduugw4]Zalosno je sto braca po šinama - metro lobi - gradsku železnicu doživljavaju neprijateljski ... :(
Kad je u suštini to isto.
 
Prošao danas kolima po prvi put i novi prilaz stvarno izgleda fenomenalno! preporučujem svima da prođu i vide, onaj zid sa onim betonskim elementima stvarno izgleda monumentalno.
 
Meni baš i ne izgleda monumentalno. Možda zato što ga gledam 30 i kusur godina. :)
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=461944#p461944:2tmzo41v je napisao(la):
solecar » Уто Јун 27, 2017 9:26 pm[/url]":2tmzo41v]Meni baš i ne izgleda monumentalno. Možda zato što ga gledam 30 i kusur godina. :)

Moguće, ja nisam prolazio tuda pa mi je sad baš utisak... Pravi modernizam... Da je sreće da i stanična zgrada bude urađena u modernističkom stilu (ili makar da bude neki omaž) jer je tu u neposrednoj okolini više bitnih spomenika moderne (STADION JNA, Napredovi soliteri, Muzej istorije Jugoslavije itd)
 
супер је у јутарњем и поподневном шпицу проћи туда. ја сам јуче, и ишао сам 3 минута од Аутокоманде до Мостара. и још је јуче био колапс по целом граду
 
Popodne sam se vraćao sa trolom iz grada i kod Rudog smo se susreli sa 34. 34 je bilo potrebno oko minut više da siđe do Prokopa , stane na 3 stanice i ponovo se uključi na Bulevar kneza Aleksandra Karađorđevića kod muzeja , u odnosu na trolu koja je prešla jednu stanicu.
 
Данас сам био на прокопу око пола 3, станица је изгледала баш живо.
 
Stvarno? Može malo detaljnije? Ovih par puta što sam bio popodne bi redovno bivalo pusto.
 
Наилазило више возова у кратком периоду, полазио ФЛИРТ за НС и прошла два БГ воза у периоду од 15 минута, било на три колосека по десетак људи, па ми је Прокоп изгледао живље него икада пре када сам био на њему :)
 
Standardno "optimisticno" na ovoj temi :) Ceka se jos Rio :)

Sta li ce biti kada Prokop stvarno bude prometniji i sa svim stanicnim funkcijama i prilazima :)
 
Имаће обим саобраћаја на нивоу 5% европских станица сличне величине.
Али, и то ће деловати као енормно повећање у односу на постојећи промет, и вероватно ће бити слављено на овом форуму као велики успех... А у ствари је канал.
 
Bice ljudi na Prokopu kada se zavrse svi prilazi, stanicna zgrada i modernizuje zeleznica. Ne znam zasto se ocekuje veliki broj ljudi kada je zeleznica u ocajnom stanju. Cim vozovi postanu brzi od autobusa i kombija, vrlo brzo ce ljudi poceti da koriste zeleznicu u meri u kojoj bi trebalo. Tada ce sve ovo imati smisla.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=462165#p462165:1swu0hiv je napisao(la):
Igor » 28 Jun 2017, 21:22[/url]":1swu0hiv]Standardno "optimisticno" na ovoj temi :) Ceka se jos Rio :)

Sta li ce biti kada Prokop stvarno bude prometniji i sa svim stanicnim funkcijama i prilazima :)
Biće isto, tad će im smetati što nije kao stara glavna, što objektivno ni ne može ni ne treba da bude. Kao da su zaboravili na onaj sistem 4-3-2-1, prema kome Prokop nikada nije ni projektovan da bude glavna stanica, već centralna u čvoru.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=462205#p462205:h5qoygdn je napisao(la):
kopte3 » 28 Jun 2017, 23:13[/url]":h5qoygdn]Bice ljudi na Prokopu kada se zavrse svi prilazi, stanicna zgrada i modernizuje zeleznica. Ne znam zasto se ocekuje veliki broj ljudi kada je zeleznica u ocajnom stanju. Cim vozovi postanu brzi od autobusa i kombija, vrlo brzo ce ljudi poceti da koriste zeleznicu u meri u kojoj bi trebalo. Tada ce sve ovo imati smisla.
Istina. To je ujedno i ono što ja kažem: ako ti do Niša treba 4 sata, do Vranja 7, a do Timoka ni nemaš vezu iz Beograda, logično je da Železnica ispašta.
 
Vrh