Чему ова расправа, кад се зна да је Земун полазна станица у новом чвору за возове ка југу, а ауто-возова на другим правцима тешко да ће икад и бити?
Јасно је да ће се кола укрцавати у Земуну, а на неке евентуалне ауто-возове ка западу - у Раковици. Не разумем у чему је проблем са локацијом станице Земун, која се налази уз саобраћајницу Т6, за моторизоване путнике? Ваљда је најтеже колима доћи у центар?
Са овим у вези, имајући у виду колико је популарно летовање у Северној Грчкој, требало је већ годинама да постоји агенцијски воз, попут Оптима-експреса (Филах - Једрене), из Београда за Солун, без стајања. Гарантујем да би имао путнике: први ја ранијих година не бих двапут ишао неудобним "пунтом" на море, ако бих могао да преспавам ноћ у возу, и онда се сјурим на Ситонију као од куће до Велике Плане.
Наравно, дужина путовања регуларног воза од 16 сати у старту је одвратила 90-ак одсто потенцијалних путника. Мислим да би 12 сати, од 9 увече до 9 ујутро, већ било прихватљиво многима (уз паузе, са двоје мале деце, колима никад нисам стигао за мање од 10,5 сати на море).