Nikola NS » Sat Oct 08, 2016 4:10 pm[/url]":2epp6iln]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=409665#p409665:2epp6iln je napisao(la):
panonski » Суб Окт 08, 2016 2:59 pm[/url]":2epp6iln]
Ne brini se ti za nas iz NS.
Sidjes na Novom Beogradu i kraj price. :kk:
Ako će ljudi silaziti na Novom Beogradu koja je onda svrha Prokopa? Pritom treba da platiiti dodatnih 89 dinara za Bus Plus ili se švercovati jer je sa glavne većina ljudi mogla pešaka do svog odredišta. Ako ćemo tom logikom, voz iz Novog Sada može da ide samo do Batajnice, a odatle na BG voz ili bus do grada.
U onom saopštenju pored Beograd centar je trebalo da napišu i Prokop jer većina putnika ni ne zna šta je Beograd centar i da vozovi za Novi Sad polaze sa dve različite stanice. Ljudi odu na sajt Srbija voza i izaberu npr. Novi Sad i Beograd tako da za njih ovi vozovi sa Prokopa ni ne postoje. Znam iz ličnog iskustva, prijatelji su mislili da između 11:35 i 13:18 nema voza za Novi Sad, a zapravo ima u 12:32 sa Prokopa. Mada, i da znaju, verovatno bi većina i dalje išla na glavnu.
Shvatam da je posle toliko uloženog novca Prokop postao neminovnost, ali vozove ne treba prebacivati baš zato što još nije završen i povezan sa gradom. Ali i ovde je sistem postavljen naopako. Do završetka izgradnje trebalo bi razmisliti kako da čitavo okruženje stanice postane atraktivnije, tu pre svega mislim na deo prema autoputu. Kada okolina Prokopa bude imala više sadržaja i postane atraktivnija, i sama stanica će imati više putnika.
Ipak bih voleo da i glavna ostane funkciji, mislim da dve stanice mogu samo biti prednost, a ne mana. Najbolji primer grada sa dve stanice mi je Hag, postoji čeona stanica Den Haag Centraal i prolazna stanica Den Haag HS. Jedina razlika u odnosu na Beograd je što je sa čeone stanica direktno povezana sa prolaznom.