Šta je novo?

Železnička Stanica Beograd Centar, Prokop - [ Železnica ]

Ne kazem da je situacija cista, bas naprotiv, ali molim malo vise opreza kada se koristi termin "gradjevinska mafija", jerbo ne vidim na osnovu cega ta gotovo mitska organizacija ima veze sa izgradnjom Prokopa.

Da predjem na nesto drugo, racionalan covek bi se zapitao na osnovu kojih kriterijuma je EP zavrsio kao drugoplasirani na tenderu!!!??? Mogao sam tako i ja da se prijavim na tender, bez prebijene pare i da dobijem posao i onda kazem "ae, burazere, pricakaj dva meseca nisam trenutno pri kinti, ali znam jednog lika iz Surcina koji ce da premosti dok ne zaradim za stanicu"

Savski amfiteatar- sutra da krenu da ga rasciscavaju, pre 2010. ne bi prva zgrada krenula da se gradi, mogu da se kladim u to... tamo je takav haos, krs i lom, da treba bar dve godine da se sve to ocisti, iseli itd.

Ono sto je vidno iz osmogodisnjeg tranzicionog iskustva jeste da je>

-Srbija i, Beograd s njom, siromasna i ekonomski vrlo nerazvijena zemlja
- Zakonske regulative i procedure su vrlo traljave, komplikovane, suplje, trome i sto je najzalije LOSE
- Svaka vlast, pa i gradska, je deficitarna po pitanju istinski sposobnih i strucnih ljudi, a pri tom je veliki problem nepotizam i KORUPCIJA
- Narod je vecinski autoritaran, podlozan idolopoklonstvu, nezainteresovan, nisko obrazovan, neinforimisan i vrlo lako manipulisan
- I na kraju raspolozive mogucnosti da se nesto brzo menja su gotovo nikakve, sto je najgore cini se da je jedina druga opcija da se ide na predjasnje stanje, odnosno NA GORE (gore u smislu losije, a ne u smislu visine)
- Tako da na koncu ostaje da smo tu gde jesmo, gde Sizifovski guramo kamencugu milimetar, po milimetar uzbrdo , pitajuci se pri tom "what's the point"
- Dakle, ne treba da nas cudi to sto je Prokop u korovu, jer je evidentno da je takva investicija veliki zalogaj za Srbiju, te se potvrdjuje nasa inferiornost (ne genetska, vec sistemska) u odnosu na visoko-razvijene zemlje sveta.

Most na Adi? O tome na temi o tome, ali mislim da sve ovo gore moze da potpise i tu temu :)
 
Ај после Хомеровог поста да ово поставим овде мада се Прокоп ни не помиње

Puno obećanog, a malo toga urađenog
Kasni početak gradnje infrastrukturnih i kapitalnih objekata

Autor: G. S.- S. P. | 17.01.2008 - 06:00
Puno obećanog, a malo toga urađenog

Da je bilo prema obećanjima, bageri bi uveliko radili na prvoj trasi lakog metroa, most na Savi preko Ade Ciganlije spremao bi se za svečano otvaranje, Staklenac na Trgu Republike bi bio srušen, a plac za novu Gradsku galeriju ograđen. Da je bilo prema najavama, rekonstrukcije „Gazele“ i „Pančevca“ bile bi u punom jeku, pa i radovi u Južnom bulevaru završeni. Kasne svi važni infrastrukturni projekti, haos u gradu se povećava, a razlosi su, naravno, „brojni i opravdani“.

„Građevinski radovi na lakom šinskom sistemu, popularno nazvanom laki metro, počeće za dve godine“ - najavio je 24. septembra 2005. godine direktor Direkcije za gradsko građevinsko zemljište i izgradnju grada Boris Ranković. Prošle su dve godine, ali nema ni „g“ od građevinskih radova.

„Staklenac će se rušiti sredinom ove godine“ - rekao je 3. januara 2007. godine glavni gradski arhitekta Đorđe Bobić dodajući da bi ubrzo posle toga trebalo da počne gradnja Gradske galerije na Trgu Republike. „Staklenac“ je juče, 16. januara 2008. godine, stajao „živ i zdrav“ na Trgu.

Most preko špica Ade Cigalnije prioritet je gradskih vlasti od 2002. godine. Šest godina je prošlo, a radovi ni tu nisu počeli kad je trebalo, a to je bio početak 2007. godine.

Da li su najavljeni projekti kule u oblacima, na koje ne treba da računamo, koji će ostati u paprima kao nikad izgrađen „teški“ metro?
- Nisu to kule u oblacima. Na svim tim projektima se radi. Most na Adi je, na primer, potpuno pripremljen za izgradnju. Ostalo je samo da Direkcija izabre izvođača i da radovi krenu. Tačno je da sve ide sporije nego što bismo želeli, ja bih lično voleo da sve ide mnogo brže, ali moraju da se poštuju procedure. Procedure su jedini krivac što projekti kasne - kaže Đođe Bobić, glavni gradski arhietkta.

Gradski menadžer Bojan Stanojević ima dodatnih opravdanja i razloga za kašnjenje kapitalnih objekata u gradu.
- Objekat takvog tipa kao što je most preko Ade Cigalnije nije u Beogradu građen poslednjih 40-tak godina. Od ideje da se gradi pa do završetka mosta prođe, prema svetskim iskustvima, od osam do deset godina. Dakle, ne kasnimo sa mostom preko Ade - kaže za „Blic“ Bojan Stanojević, dodajući da „nemamo ni dovoljno građevinske operative za izvođenje projekata“.

Rekonstrukcija dva najvažnija gradska mosta, „Gazele“ i „Pančevca“, koji su u nadležnosti republičkih vlasti, najavlju se poslednjih godinu dana. I tu radovi nisu počeli.
Prve najave rekonstrukcije „Gazele“ počele su pre nešto više od godinu dana. Istog trenutka, svim Beograđanima se „podigla kosa na glavi“ od pomisli na zatvaranje najprometnijeg mosta u gradu.
Početak radova najavljivan je na svaka dva do tri meseca. Kao nepohodan uslov za početak pominjano je iseljavanje „Karton sitija“ i završetak dela obilaznice, od Ostružnice do Ibarske magistrale.
Nijedan od ova dva uslova nije ispunjen, a prema poslednjim, najsvežijim vestima, „Gazela“ će početi da se rekonstruiše u oktobru 2008. godine, do kad treba da bude gotov Sektor 4 gradske obilaznice.

Konačno, Pančevački most, koji od postanka nije ozbiljnije rekonstruisan, neprestanim odlaganjem doveden je do granica izdržljivosti. Milutin Ignjatović, generalni direktor CIP-a, koji je radio projekat rekonstrukcije „Pančevca“, rekao je nedavno za „Blic“ da ako do maja meseca ne počne sanacija Pančevca, on više neće da snosi odgovornost za stanje mosta, a projekat rekonstrukcije „baciće u Dunav“!

Kad je šta trebalo
-Most na Adi - trebalo je da počnu radovi početkom 2007. godine, prilazne saobraćajnice neće početi pre proleća 2008.
-„Gazela“ -početak najavljivan za jun 2007., pa za oktobar 2007., pa proleće 2008 i, poslednja infromacija, oktorbar 2008.
-Pančevački most - najavljivani radovi još za maj 2007, biće dobro ako do ovog maja počne rekonstrukcija
-Stari savski most - rekonstrukcija počela 13.oktobra , ima još vremena da stigne na vreme (1. marta)
-Južni bulevar - počeo 1. septembra, trebalo da bude gotov za tri meseca, kasni dva meseca, zbog neucrtanih podze,mnih instalacija

Đilas „gura“ obilaznicu
Važan deo obilaznice (Sektor 4 Ostružnica -Ibarska magistrala), koji treba da oslobodi „Gazelu“ teških kamiona, biće gotov krajem
septembra a najkasnije do 15. oktobra 2008. godine - obećali su juče izvođači radova direktori „Mostogradnje“ i „Planuma“ na sastanku u Vladi sa ministrom za NIP Draganom Đilasom i v.d. gradonačelnika Zoranom Alimpićem. Đilas i Alimpić su, sa svoje strane, obećali da će izvođačima radova na vreme, a ponegde i avansno, plaćati radove, za šta je u NIP-u za 2008. godinu izdvojeno dve i po milijarde dinara, a iz budžeta Beogarada još dve milijarde.
Ministar Đilas, koji se od septembra prošle godine bavi završetkom obilaznice, uspeo je da za poslednjia četiri meseca vrati sve dosadašnje dugove izvođačima radova (1,7 milijardi dinara) i prikupi dodatnih 4,5 milijarde za završetak Sektora 4.

Most „Gazela“ rekonstruisaće stranci
Rekonstrukcija „Gazele“ počeće nakon završetka Sektora 4 obilaznice oko Beograda, u oktobru 2008. Direktor „Puteva Srbije“ Slavoljub Tubić izjavio je juče da je u toku evaluacija tendera za „Gazelu“ na koji se javilo šest firmi i sve su strane. On je rekao da će rekonstrukcija „Gazele“ trajati godinu i po, a da će zatvaranja „Gazele“ biti „najviše 80 dana“. Tokom rekonstrukcije će, kako se najavljuje, na Savi biti postavljene barže.
izvor Blic
link http://www.blic.co.yu/beograd.php?id=27075
 
^^^^^ Ma da. odlican tekst. i treba da stalno ponavljaju i podsecaju ljude kako su varani i varani godinama.
A gospodin Stanojevic nek sacuva te izgovore za nekog drugog ili bar nek smisli nesto sto nismo culi i odrzi doslednost svojih laznih obecanja a nama opet da bar laznu nadu. "Ne kasnimo sa mostom...", o boze kako drsko i bezobrazno. Kao da smo svi mi id***. Da se ja pitam sutra bi ga cekao otkaz na stolu. :mad:
 
Situacija sa 'Prokop'-om je kao kad preplivaš više od pola Dunava
i sad se neisplati da se vraćaš, već moraš da plivaš dalje do druge obale.

On je na dobroj poziciji, želj.most je izgrađen ka njemu, tuneli, mostovi preko
autoputa, kao i kompletan želj.saobracaj u Bgd.sa njim u centru.
Povratka više nema, mora da se izgradi - pa kolko košta da košta.
Kada bi gradili Glavnu želj.stanicu na N.Bgd., opet bi svi vozovi išli na Prokop.

Umesto da Država uzme kredit za izgradnju ( samo stanice i prilaznih puteva) i
da posao Energoprojektu da ga završi ( koji je izvođač,a ne investitor), pa tek
onda proda za mnogo bolju cenu ploču iznad stanice na tenderu, Država je
uvalila EP da on nađe pare za koje će opet Država morati da da garanciju.
 
PLANIRANI PRIHOD 'ENERGOPROJEKTA'- 235,3 MILIONA EVRA
22.1.2008 10:51 BEOGRAD - Kompanija ''Energoprojekt holding'' planira da ove godine ostvari ukupan prihod u zemlji i inostranstvu od 235,3 miliona evra, što je za 24 odsto više od planiranog iznosa za 2007.
Kako je navedeno u Poslovnom planu sistema ''Energoprojekt'' objavljenom na sajtu Beogradske berze, sistem planira i dobit u iznosu od 12,8 miliona evra.
Izvor: Tanjug
Link: tanjug.co.yu
 
Почела трка за Прокоп
Шпанци, Грци и Израелци коначно доставили понуде за куповину пословног простора будуће
главне београдске железничке станице површине 128.000 кв. мет., у послу вредном 200 мил.€

Оцене о повлачењу и суздржаности страних инвеститора због тензија око Космета, демантовале
понуде за куповину будућег пословног простора у „Прокопу”, које су пре два дана стигле у „Енергопројект”.

Како „Политика” ексклузивно сазнаје, за ову атрактивну локацију заинтересовани су грчки „Блухаус”,
шпански „Риофис”, израелски „Плаза центри” и „Би-Пи-Ем”.
Те компаније су се одазвале позиву „Енергопројекта” који ће, сасвим извесно, са „Железницама Србије”
17. марта потписати финални уговор о завршетку главне београдске железничке станице и пратећег
пословно-комерцијалног центра површине 128.000 квадратних метара. ....
Politika ceo text : http://www.politika.co.yu/rubrike/Ekonomija/Pochela-trka-za-Prokop.sr.html
 
^^^

Ovo je odlicno, s obzirom na situaciju, vrlo je pozitivno da investitori dolaze... I drago mi je sto je u pitanju kombinacija vec prisutnih investitora i onih koji tek dolaze. Pokazuje dve stvari?

- da su prvi relativno zadovoljni tretmanom u Srbiji
- da su i drugi spremni da posluju ovde

To je dobra kombinacija
 
Da ovo je sjajna vest. Da li ce nas sunce obasjati i da li cemo doziveti da vidimo da se pomeri Prokop sa mrtve tacke. Ajde!
 
Nesto ne verujem Politici u poslednje vreme, narocito na to u kom vremenu je pustena vest i u cijem interesu. Voleo bih da me demantuju pa da se ti ugovori ili sta su vec, stvarno potpisu.
 
Pa, pazi EP sigurno ne moze sam da uleti u Prokop... tako da ako nema partnera, nema ugovora, a to cemo znati istog dana kada Nouvelle Vague bude svirao u BG-u (marketing:D)

Vi's zanimljivo je da su od navedenih dve firme vec prisutne:
1. Plaza centri - iako nisu krenuli u realizaciju nijednog projekta, sakupili su poprilicno hektara gradjevinskog zemljista
2. Bluehouse - vec su partneri Energoprojektu na objektu u Bloku 26

Za "BPM" kao Izraelce se i ne bojim jerbo su oni poznati kao ljudi koji vole da investiraju :D Mislim, sve velike izraelske firme dolaze ovde (Africa Israel, Ashtrom, Engel, CEE...)... Malo me iznenadjuje taj "Riofis". Spanija!? Nesto ih dosada nisam vidjao, ali kada smo vec kod situacije ne zaboravimo da su Spanjolci "na nasoj strani"

Elem, mozda je situacija zategnuta, tj postoji izvesna politicka nestabilnost. Ali postojala je i 2000, a narocito 2003. Prokop je prilika koja se ne sme sada ispustiti, jer je dolazak ove ekipe vazan ne samo usko gledano zbog zeleznicke stanice, vec zato sto ona ima i domino-efekat na Savski amfiteatar, a zatim i iz "stabilizacijskih" razloga, dolazak cetiri velika investitora u Beograd moze biti samo pozitivan signal ostalima da ucine isto.
 
SUTRA POTPISIVANJE UGOVORA O IZGRADNJI 'PROKOPA'
16.3.2008 15:55 BEOGRAD - ''Železnice Srbije'' trebalo bi sutra s ''Energoprojektom'' da potpišu finalni ugovor o izgradnji beogradske železničke stanice ''Prokop'', a ubrzo bi trebalo da počnu i radovi.
Pravo gradnje u stanici ''Prokop'' povereno je krajem avgusta drugoplasiranom na tenderu, beogradskoj kompaniji ''Energoprojekt holding''.
Izvor: Tanjug
Link: Tanjug.co.yu
 
Cekamo odgovor danas... ko prvi postavi info na forumu dobija od mene pivo :D
 
Ugovor o nastavku izgradnje stanice Prokop
BEOGRAD, 17. marta 2008. (Beta) - Kompanija Energoprojekt i Železnice Srbije potpisaće krajem ove ili početkom iduće nedelje ugovor o nastavku izgradnje železničke stanice "Beograd centar" u Prokopu, rekao je u ponedeljak za Betu direktor marketinga Energoprojekta Miodrag Zečević.

"Pri kraju je izrada neophodne dokumentacije za potpisivanje ugovora. Pripreme za taj projekat dugo traju, tako da se ubrzo posle potpisivanja ugovora može očekivati početak radova", rekao je Zečević.

Na tenderu za nastavak gradnje stanice u Prokopu pobedio je mađarski Trigranit, ali je Železnica u avgustu prošle godine prekinula pregovore sa tom kompanijom zbog njenih dodatnih zahteva koji su izlazili iz okvira tendera.

Železnica je sklopila predugovor sa Energoprojektom, koji je bio drugoplasirani na tom tenderu koji je predviđao završetak izgradnje železničke stanice i dobijanje prava na korišćenje 128.000 kvadrata poslovnog prostora.
Izvor: Beta
Link: http://www.beta.co.yu/default.asp?m=Ekonomija,eko&j=sr&h=Home,sr&prikaz=1804243


I nije bas za pivo, ali sta je tu je.. Komplikovana procedura :)
 
he, he idu izbori i odmah počinje da se gradi most preko ade, prokop a uskoro se planira i otvaranje kosmodroma u blizini ANT-a. :D
 
Nazalost :( Zanimljivo kako pred izbore sve lepo funkcionise , a posle opravdanja tipa nema se para itd :mad:
 
Ajde da ponovimo gradivo. Vest je po meni jedna od znacajnijih u ovoj godini pa nije na odmet da je utvrdimo :)

Danas ugovor za Prokop
Beograd -- Kompanija Energoprojekt i Železnice Srbije potpisaće danas ugovor o nastavku izgradnje železničke stanice u Prokopu.

Vrednost prve faze projekta koji obuhvata završetak stanice i izgradnju 128.000 kvadratnih metara poslovno-stambenog prostora je oko 200 miliona evra, a očekuje se da će radovi trajati najmanje tri godine.

Energoprojekt je dobio posao nastavka izgradnje stanice u Prokopu kao drugoplasirani na tenderu nakon što je Železnica u avgustu 2007. prekinula pregovore sa pobednikom tendera, mađarskim Trigranitom. Razlog su bili dodatni zahtevi Trigranita, van okvira tendera.

Železnica i Energoprojekt su nakon toga potpisali predugovor o izgradnji stanice, potpisivanje finalnog ugovora bilo je najavljivano za kraj prošle godine, ali je rok produžen zbog pripreme dokumentacije.

Direktor marketinga Energoprojekta Miodrag Zečević kazao je da će izgradnja stanice Prokop, ukoliko bude potrebno finansirati iz kredita, što je uobičajen postupak u građevinskoj industriji.

Kako je naveo, Energoprojekt je zainteresovan i za izgradnju dodatnih 170.000 kvadrata u Prokopu, kojim bi građevinski kompleks bio u potpunosti završen.
Izvor: B92
Link: http://www.b92.net/biz/vesti/srbija.php?yyyy=2008&mm=03&dd=24&nav_id=290521
 
Zanima me samo da li ce Energoprojekt izvrsiti prethodnu inspekciju Prokopa, jer sam uveren da je nakon toliko godina gradnje moralo da dodje do neke vrste zastarevanja odredjenih delova ili ostecenja i da ce prvo sve to sanirati pa tek onda krenuti u radove, jer dzabe nam kuca, ako je los temelj.

I ako bi mogao neko ko je upoznat sa materijom da kaze koliko je realno da ce 200 miliona evra biti dovoljno za zavrsetak?
 
Napokon!!

Potpisan ugovor za Prokop
Beograd -- Kompanija Energoprojekt i Železnice Srbije potpisali su ugovor o nastavku izgradnje železničke stanice u Prokopu.

Na osnovu ovog ugovora Energoprojekt dobija pravo na izgradnju 153.000 kvadratnih metara poslovnog i komercijalnog prostora, a ukupna vrednost investicije procenjena je na 230 miliona evra.

Generalni direktor Železnica Srbije Milanko Šarančić podsetio je da će na osnovu ovog ugovora biti nastavljeni radovi, zaustavljeni pre 12 godina.

"Radovi na izgradnji nove železničke stanice u Prokopu, trebalo bi da počnu najkasnije 60 dana nakon što Vlada Srbije da saglasnost na Ugovor koji smo potpisali sa Energoprojektom. Planirano je da radovi budu završeni u roku od 30 meseci", kaže Šarančić.

Ministar za infrastrukturu Velimir Ilić koji je prisustvovao potpisivanju ugovora o izgradnji Prokopa, rekao je da su sa gradom Beogradom rešene sve nesuglasice i da sa potpisanimn ugovorom Vlada mogla da se saglasi već na narednoj sednici.

"I Vlada Srbije i grad Beograd i Železnice Srbije shvataju da je izgradnja železničke stanice u Prokopu, putne i železničke obilaznice neophodna da bi se konačno rešio problem kolapsa u saobraćaju koji je u Beogradu konstantan. U tom smislu projekat će iz NIP-a biti sufinansiran sa oko 15 miliona evra, a grad će takođe pomoći izgradnju infrastrukturnih objekata na ovoj lokaciji", objasnio je Ilić.

Gradnju kompleksa Prokop Energoprojekt će finansirati delimično iz sopstvenih izvora, a u toku su pregovori i sa nekoliko banaka, potvrdio je direktor ovog građevinskog preduzeća Vladan Pirivatrić.

Inače, Energoprojekt je dobio posao nastavka izgradnje stanice u Prokopu kao drugoplasirani na tenderu nakon što je Železnica u avgustu 2007. prekinula pregovore sa pobednikom tendera, mađarskim Trigranitom. Razlog su bili dodatni zahtevi Trigranita, van okvira tendera.
Izvor: B92
Link: http://www.b92.net/biz/vesti/srbija.php?yyyy=2008&mm=03&dd=24&nav_id=290521
 
230 miliona evra???!?!??! Pa za te pare su mogli da naprave 3 železničke stanice, uopšte se ne uklapa u beograd, sigurno su to namestili da neko pokupi koji procenat :rolleyes:
 
... ukupna vrednost investicije procenjena je na 230 miliona evra.

Treba prvo videti šta je to 'ukupna vrednost investicije', a sa druge strane
šta Nas ( državu) briga koliko će da to košta investitora, jer on mora da izradi
stanicu i za to je dobio 'pravo na izgradnju 153.000kvm' na ploči.

E,sad .. kako će političari da naplate od Energoprojekta 'svoje usluge', to je
druga stvar, ali neće oštetiti buđzet, već investitora.
Pisao sam o tome kako je Država 'našla' podobnog investitora
(gde još ima svoje akcije i uticaj : Akcijski fond 24,1% i PIO 9,4%) i
prebacila svu odgovornost na građevinsku firmu.
......................................................
ps ... ovako je bio neki raniji plan izgradnje vezan za tender :

"Прва фаза завршетка београдског „Скадра на Бојани” – будуће главне железничке станице, познатије
као „Прокоп”, чији темељи су постављени још пре три деценије, подразумева изградњу 180 хиљада
квадратних метара простора.
Од тога, 70 хиљада квадрата комерцијално-пословног простора намењеног изнајмљивању биће
изграђено на коти 105, армирано-бетонској плочи (крову станице), а десет хиљада метара квадратних
простора унутар саме станице.

Друга фаза довршетка „Прокопа” подразумева изградњу додатних 150 до 170 хиљада метара
квадратних пословног простора, на ободу железничке станице.
Затим, да би станица у пуном смислу постала оперативна, односно преузела улогу постојеће главне
београдске железничке станице, неопходна је и изградња пратеће инфраструктуре – две локотеретне
станице у Кијеву и Земун пољу. У тим станицама биће формиране композиције, јер „Прокоп” је
пројектован као пролазна станица, у којој ће се возови заустављати само да приме путнике."
 
neverovatno... prokop je ejdan od projekata za koji sam odavno postao ravnodusan, i jos uvek sam...neka sve potpisuju, dok ne vidim pomaka na licu mesta, mnostvo radnika i gradnju petlje itd necu da se radujem...

Nadam se da ce uskoro da predstave neki konacan izgled projekta? ne verujem da je jos u opticaju onaj render od pre 10ak godina...
 
Ma, treba prvo da vidimo ko će da bude finansijer ( banka ili neka firma,fond,..),jer
EP nije investitor ( osim na papiru), a sigurno će biti i novi projekat za poslovni deo.

080318-Prokop-01.jpg
<< ovo je istorija

Grad se odrekao 30mil.€ nadoknade za g.građ.zemljište i još će se
uložiti iz NIP-a 15mil.€ za Prokop, tako da ipak i država učestvije u gradnji.

Detaljan text : http://www.rts.co.yu/jedna_vest.asp?belong=&IDNews=218302
 
Nije to tražio. .. tražio je samo da se smanji ta cifra.
A nije tražio ni 15mil.€ od NIP-a. za saobraćajnice.
ps. .. sad slušam Bobića : kaže EP će platiti tih 30mil.,a
Grad će ih uložiti u izgradnju Prokopa ?! 'i koze na broju.....'
Šta su se sve Oni dogovorili, boga pitaj koje su to šeme :

"Dogovoreno je da grad sve što bude dobio, uloži u objekat, u pristupe, priključke
auto putu, saobraćajnice i parkinge, da bi umanjio i poboljšao uslove za investiciju", rekao je Ilić
i naglasio i da je dogovoreno da se i sredstavima NIP obavi deo radova, tako da bi
troškovi same izgradnje Prokop stanice bili smanjeni.
ceo text : http://www.studio-b.co.yu/vest.php?Id=20885

" Potpisan ugovor između TriGranita i "Železnica Srbije"
http://www.yurail.co.yu/prezentacije/trigranit.htm

Sad kad je država dala posao svojoj firmi, onda idu i popusti.
Samo da Trigranit ne digne tužbu radi promena uslova iz tendera.

Šta je - tu je. .. nek samo počnu da rade.
Prvo mora da se završi gornja ploča, pa tek onda peroni i ostalo.
 
Vrh