Šta je novo?

Železnička Stanica Beograd Centar, Prokop - [ Železnica ]

Ajde da ponovim da je receno da ce se sredisnji deo oblagati kamenom a ne keramikom sto je ok posto se taj deo najvise koristi i zbog duzine kompozicija i garnitura te je sredisnji deo najizlozeniji habanju.

Po meni je potrebno ove otvorene instalacije oko subova zatvoriti da ne bude kao na ovoj fotografiji
140801-PROKOP-43.jpg


Takodje podhodnici kada su rekonstruisani za bg voz izgledali su sasvim pristojno sem donjeg dela koji je malo vlaga nacela ali ce i to biti sredjeno. Ostalo deluje pristojno i cisto. Ovo su doduse fotke iz 2010
100704-PKP-10.jpg

100704-PKP-11.jpg

100704-PKP-12.jpg

100704-PKP-13.jpg


fotke 2014 rukohvati i izlazi deluju cisto i kako treba
140801-PROKOP-21.jpg


Izlaz na plocu je naravno zatvoren
140801-PROKOP-22.jpg
 
Misliš Igore stavlja će keramiku na stubove izvan središnjeg dela? Podna obloga celom dužinom mora biti od granita jer je materijal izdržljiviji, keramika puca posle par meseci zime ako se koristi kao podna obloga i klizavija je. U ostalom i ove fotogarfije iz 2010 god. kada je urađen deo pothodnika prikazuju da su postavili granit na stepenice i pod.
 
Videcemo ali mislim da ce i pod i stubovi biti u keramici a ne mali sredisnji deo u kamenu. Ne znam bas o kolikoj se duzini misli kada je taj sredisnji deo u pitanju. Naravno postoji keramika koja se ne kliza
 
Пантограф":2ddaty3s je napisao(la):
laki72":2ddaty3s je napisao(la):
Uhvatili ste se toga 'najdublju stanicu', kao pijan plota!!!
Smislen komentar je Stf- ov, o iskoriscenju stanice Vukov spomenik od upitnih 5-10%
Samo ono sto Stf nije rekao ili nije svesan toga je da je uzrok slabe iskoriscenosti to sto 20 godina nije kompletirana infrastruktura drugih stanica!
20 godina je proslo, od kako je najznacajniji objekat BG cvora zavrsen i to u najgorim godinama rata, sankcija i inflacije!!!
Od tada je samo redukovan broj vozova i pravaca do Vuka...


Број возова до Вука је тренутно на убедљивом историјском максимуму (осам на сат у шпицу). А опет је недовољан, крајње, јер би возова, и то знатно дужих, могло да буде и 40 на сат.

Овога пута је Стф све сажео и објаснио.

na istorijskom maksimumu?
Ok, to je od ogromnog znacaja stanovnicima juznog dela grada :D
 
Па, и није. Али биће, ако се друга линија БГ:воза уместо да вози за Прокоп, како је последњи пут најављено, преусмери у Врачарски тунел.
 
Превиђа се да колико сутра можемо опет да имамо број возова као из најбољих дана само да станемо за врат аутобуском лобију а прекосутра још дупло толико уз добру, рационалну стартегију развоја, транспорта робе и људи.
 
Jel to bese ova limeno cudo koje mi bas i nije nesto
2rnd3tg.jpg
[/quote]

Iz koje je ovo godine?
 
Hm trebalo bi da je iz 2000god tako nesto. Fotka je novija mislim da je csi fotkao pre par godina
 
To je sve nepotrebno bacanje novca, ceo projekat Prokopa. Kada se sagradi stanica Novi Beograd sa autobuskom i sve to profunkcionise Prokop ce u ovom planiranom obimu biti potpuno nepotreban i neiskoriscen. To je mogla da bude prolazna stanica srednje velicine bez ovih dodatnih sadrzaja koje je cine izuzetno skupom. Zivi bili pa videli.
 
Delija":226a4mk9 je napisao(la):
Превиђа се да колико сутра можемо опет да имамо број возова као из најбољих дана само да станемо за врат аутобуском лобију а прекосутра још дупло толико уз добру, рационалну стартегију развоја, транспорта робе и људи.

Нажалост, железница ће кренути да преузима примат када је преузме ДБ јер је та фирма ипак мало моћнија од неког тајкунчића који држи неко јадно превозно предузеће.
 
Svi ti cudni izlazi i stepenice, izgledaju kao u slucaju pozara, a ne prolazi gde masa sveta treba da prolazi i da se penje sa prtljagom.
Gde su ovde mesta za liftove i hoce ih uopste biti?
 
Drakche":2c1stm8e je napisao(la):
Svi ti cudni izlazi i stepenice, izgledaju kao u slucaju pozara, a ne prolazi gde masa sveta treba da prolazi i da se penje sa prtljagom.
Gde su ovde mesta za liftove i hoce ih uopste biti?

Mislim da liftova nece biti(nemojte me drzati za rec)vec pokretnih stepenica.
 
Po ovim slikama filtovi nisu predvidjeni, a koliko vidim nema mesta ni za pokretne stepenice.
Projekat je izgleda poprilicno zastareo, a putnici ce biti osudjeni da nose kofere po obicnim stepenicama i to u 21. veku.
 
Izlaz na drugi peron u dve varijante.
150211-PROKOP-18.jpg
 
Ako je ovako uradjeno za sve perone to je odlicno, posto nema nekog skupog odrzavanja i mogucnosti kvarova kao sto je kod nas obicaj za javne liftove i pokretne stepenice.
 
Jedna zanimljivost, dok se gradila arena bio sam ubeđen (malo sam toga poznavao) da znam gde su im ulazi i kuda će se kretati posetioci tek par meseci pred konačni izgled objekta shvatio sam da 20 000 posetilaca nikako ne mogu da prođu kroz otvore 4x5m u prizemlju, to su bili otvori za trafo stanice i pomoćne prostorije.

Ulaz u železničku stanicu je odozgo i deo je tržnog centra, odozgo se ide pokretnim stepenicama dole na perone isto tako odozgo se bira na koji će te peron, pothodnici su više kao požarni izlazi, mada čini mi se da su pothodnici i put ka stanici metroa koja je ispod železničke stanice. Takođe pothodnicima možete peške ka stanici GSP-a na auto-putu kod hitne pomoći, ako neko ide u tom smeru dok vas na gornjoj ploči čeka taksi i okretnica autobusa GSP-a.

Tako da pravi izgled železničke stanice još nije ni vidljiv ovo su samo peroni i koloseci, u ostalom i radovi su plaćeni samo za perone, koloseke i neophodnu upravljačku signalizaciju da bi stanica mogla de se koristi, a možda postave i te pokretne stepenice odozgo za vreme ovih radova. Ko zna?

Da bi vam slika bila jasnija zamislite da ste u tržnom centru novije generacije, a ispod vas su železnički peroni i koloseci.
 
Slicna varijanta samo sa stepenicama. Ovaj izlaz je na postojecem tj vec otvorenom podhodniku.
100704-PKP-11.jpg
 
Stomatolog":1lbqivft je napisao(la):
Ako je ovako uradjeno za sve perone to je odlicno, posto nema nekog skupog odrzavanja i mogucnosti kvarova kao sto je kod nas obicaj za javne liftove i pokretne stepenice.
Tako je, mogućnost kretanja ljudi u invalidskim kolicima, ljudi koji guraju dečja kolica, starih i teško pokretnih ljudi, ljudi koji nose sa sobom veliki i težak prtljag je pretvorena u nemogućnost, kao i obično!
 
Drakche":vxos0jsj je napisao(la):
Svi ti cudni izlazi i stepenice, izgledaju kao u slucaju pozara, a ne prolazi gde masa sveta treba da prolazi i da se penje sa prtljagom.
Gde su ovde mesta za liftove i hoce ih uopste biti?

Ако буду стављали лифтове мораће лепо да се брину о њима. Има лифт код Вука који не ради а простор пун ђубрета до крова
 
Bice i liftovi i pokretne stepenice .na slici sto je igor podtavio vide se vrata toje takodje veza koja je trenutno zatvorena
 
Gradonačelnik Beograda Siniša Mali i generalni direktor Železnica Srbija Miroslav Stojčić potpisali su danas Protokol o saradnji na daljem razvoju BG voza koji predviđa ulaganja oko 14 miliona evra.

...Prokop je veoma važan za grad Beograd, a podsetiću da je Branko Pešić još pre 40 godina potpisao sporazum o premeštanju železničke stanice. Sada imamo jasno definisane korake i odgovore koji kažu da će 26. januara sledeće godine biti završeni radovi na kolosecima kako bi stanica Prokop bila funkcionalna za saobraćaj. Za dve do dve i po godine stvoriće se uslovi da se Glavna železnička stanica izmesti na ovu lokaciju - rekao je gradonačelnik Beograda, naglsivši da će uz novu Autobusku stanicu u Bloku 42 sistem javnog prevoza u Beogradu dobiti novi kvalitet...

Izvor: http://studiob.rs/info/vest.php?id=116169
 
U podzemnom prolazu Prokopa nalepljeni su uzorci beličastih,sivkastih i crnih ploča za oblaganje...
 
Boco, bile su fotke na prosloj strani :)

"Za dve do dve i po godine stvoriće se uslovi da se Glavna železnička stanica izmesti na ovu lokaciju - rekao je gradonačelnik Beograda"

Polako se prica sa prebacivanja bez stanicne zgrade o cemu smo pricali prebacuje u realnost te da ce po zavrsetku perona biti funkcionalna za saobracaj. Ova izjava je za one gradjane koji ne prate sajt i forum a za nas odavno poznato :)
 
Vrh