Šta je novo?

Železnička Stanica Beograd Centar, Prokop - [ Železnica ]

Најгори грађевински пројекат од Кнососа и Микене до данас открива нам све више своје красно лице, са сваком следећом фазом реализације.

Станична зграда од 20.000 квадрата, намењена становницима Дедиња и Бањице - јер, сви остали ће користити доњи улаз и ићи директно у потходник, или, кад се све заврши, кроз "помоћни" део зграде - само је још један колац прободен кроз сандук у којем је закопана наша интелигенција. Биће то невиђен комфор, у станичној згради, један путник на 500 квадратних метара, у поподневном шпицу, или пред празник. Будућа највећа градска развалина, без конкуренције.

Оба терминала београдског аеродрома служила би боље сврси железничке станице од овог идиотлука. И зграда предратног земунског аеродрома такође. Али, ту су импресивни рендери, птица раширених крила над Прокопом и слична срања. Слаба памет са јаким софтверским алатима, то је оно што ће уништити цивилизацију.
 
spatiotecte":2gyi0p9l je napisao(la):
Ploca je 430 x 100 metara.
Hipoteticki moze da stane autobuska stanica.
Хипотетички, сулудо је аутобуску станицу ставити на плочу, са обзиром на:
- Издувне гасове и слично.
- Погодност управо те плоче за најразличитију високоградњу, док су најрационалније аутобуске станице оне које се граде на површини земље.
- Отежавање прилаза са аутопута
- Аутобуска станица, ако је главна, у непосредној близини захтева површине за гаражирање и одржавање аутобуса, саобраћајне површине неколико пута веће од саме аутобуске станице.

Све то када се сабере, најбоље је да аутобуска станица ту буде пролазног типа, са задржавањем до 5 минута, са 10-15 пролазних перона, а да аутобуси почињу и завршавају кретање у Блоку 42.
 
20.2
1) Radovi na uređenju V perona između osa 13’ i 5’ (betoniranje u zoni ose 11’):
p2200744.jpg

p2200750.jpg

p2200740.jpg

p2200748.jpg


2) KORIDOR KOLOSEKA 7 i 8 - RADOVI NA DONJEM STROJU:

Završeno je izlivanje armiranobretonske ploče na celoj dužini koridora 8. koloseka.
Na 7. koloseku je završeno izlivanje AB ploče u zoni osa 3 i 15’ dok je između osa 3 i 14 završeno postavljane postavlja armature:
p2200714.jpg

p2200721.jpg

p2200723.jpg

p2200729.jpg

p2200731.jpg

p2200751.jpg

p2200754.jpg

p2200757.jpg

p2200764.jpg

p2200766.jpg

p2200769.jpg


3) Pripremni radovi na platou izmedju stanice i senjačkog tunela:

4) Radovi na uređenju II perona između osa 1’ i 15’:

5) Radovi na izgtadnji I perona između osa 3’ i 6’:

6) Finiširanje radova na instalacionoj/tehničkoj galeriji ispod budućeg I perona (između osa 15 i 9):
http://www.beogradcvor.rs/aktuelno/46.html
 
Probno postavljanje zidnih obloga u podhodniku. :D
dsc0675.jpg

dsc0676.jpg
 
Laki,mora da si odusevljen predlozenim resenjem. :D
 
U Beobuild vesti je pomenuto da ce se stanica sem centralnih delova perona oblagati keramikom sto je i ovde slucaj.

Meni je ovo bolje resenje nego kao sto je bilo dosada. Pogledaj samo uporedni prikaz dve fotografije istog podhodnika tzv Vracarskog (fotkano sa suprotnih strana ali isti podhodnik)

2010
100704-PKP-08.jpg


2014
140801-PROKOP-42.jpg


Doslo je do prelivanja vode i ulaska u podhodnike ali ce to biti sanirano pa mi se cini da je lepse kada su zidovi oblozeni.
 
Svet je toliko uznapredovao da je jos odavno doslo vreme da se za neka manja sredstva moze odraditi dobar dizajn sa adekvatnim materijalima.
Ono sto je jeftino je sam utisak koji ostavlja sve to. Ne mora nesto biti skupo da bi bilo dobro. Al izgleda sve sto se tice dizajna, materijala itd. ne postoji u glavama nasih ljudi. Pa mogli su bar malo bolje, a ne ceo zivot da se zadovoljavamo polu-osrednjim resenjima.

Pogresno je misliti da je ovo jeftino parama, nije to jeftino novcano , nego izgledom.
 
ej meni je skroz pristojno. Steta sto nisu iste takve samo po 30 stepeni pa bi na toj duzini dale neki fazon dinamike. to je naravno izbegnuto zvog velikog rastura. mada je i to moglo da se resi.
 
Meni se keramika skroz dopada, deluje uredno i čisto i teško ju je unakaziti i sa malim održavanjem. Podhodnici jednoj velikoj metro stanici kod Keleti stanice u Budimpešti koja je skoro drađena su isto sa belim spločicama i jako jako uredno izgledaju.
Drugi deo podhodnika na toj stanici su goli betonski zidovi fino izliveni što je po meni lepše verovatno i jeftinije al ajde, Prokop nije u brutalističkom stilu nimalo
 
Bolje da se drze kreca ili da oslikaju murale dok neamisle nesto bolje vise sam ocekivao od energoprojektovih ljudi jos ako zaborave neke instalacije
 
direktor":3jn12y1l je napisao(la):
Bolje da se drze kreca ili da oslikaju murale dok neamisle nesto bolje vise sam ocekivao od energoprojektovih ljudi jos ako zaborave neke instalacije

Кахем, овај дизајн је наравно из пројекта а не од извођача? Дакле ЦИП!

Такође, керамика је врло захвална за одржавање! А креч је само креч... Све вам не ваља... Иначе ја мислим да је првобитно ту био планиран камен... какво расипништво.
 
Keramika će dobro doći kada budu trebali da se skidaju grafiti.
 
Ali sta ce biti kada se polomi neka od keramickih plocica u sredini. A neko ce reci na to, pa kako da se polomi, nisu to podne plocice vec zidne. A ja cu reci na to, recite to huliganima koji ce vozovima stizati na derbije. Makar da su neke mat reljefne. Slazem se da je granit skup i da ne dolazi u obzir.
 
drum1":1w0gbiuj je napisao(la):
direktor":1w0gbiuj je napisao(la):
Bolje da se drze kreca ili da oslikaju murale dok neamisle nesto bolje vise sam ocekivao od energoprojektovih ljudi jos ako zaborave neke instalacije

Кахем, овај дизајн је наравно из пројекта а не од извођача? Дакле ЦИП!

Такође, керамика је врло захвална за одржавање! А креч је само креч... Све вам не ваља... Иначе ја мислим да је првобитно ту био планиран камен... какво расипништво.

Ma nije problem keramika, problem je ovaj debilni dezen kao za neku metro stanicu iz 90tih.
 
Keramika je zahvalna za odrzavanje i prilicno je trajan materijal. Meni cak ni dezen nije los a verujem da ce uzivo izgledati bolje nego na ovim fotografijama sa ne bas dobrim osvetljenjem. Inace kada se ceo zid uradi sa naizmenicnim trakastim dezenom mislm da ce biti kako treba.

Pre svega je bitno da se sanira hidroizolacija kako ne bi propadali izvedeni radovi posle rekonstrukcije.
 
Ne vidim šta je tako tragično u ovim pločicama. Dimenzije su među najoptimalnijim na tržištu keramike kod nas a kombinacija sivog valera sa jakim akcentom je mera izbalansirana ozbiljnost za objekat poput podhodnika.

Stvarno smo čudan narod da nam apsolutno nikad ništa ne valja. Iste ovakve pločice u nekoj stranoj stanici su verovatno WOOOOOOW (свршавање).
 
Vrh