Ova blaga zima i dalje ide na ruku izvodjacima radova na novom novosadskom mostu koji ulaze u finalni deo projekta.
Teziste radova je na zeleznickom delu gde je uradjeno 90% zemljanih radova na pristupnim rampama, tj povezivanju postojeceg nasipa sa samim mostom, kako sa backe, tako i sa sremske strane posto su novi nasipi dovedeni na kotu postojeceg zeleznickog nasipa. Sledece sto se ocekuje je pocetak postavljanja tucanickog zastora i naravno pragova sa sinama. slike 2 3
Na samoj mostovskoj konstrukciji izliven je armirano betonski spoj izmedju lukova u zoni srednjeg stuba (diletacioni spojevi su na krajevima mosta) i pocelo je salovanje betonske trake razdelnog ostrva izmedju zeleznicke i drumske trase. Kada se ovo uradi sleduje hidroizolacija i sljuncani zastor slike 4 5 6
Mozda bi ekipa koja je radila obaloutvrdu na BnV mogla da nauci nesto ako ode do NS i pogleda kako se to radi.
slika 7 8
I na kraju jedan kuriozitet. Jedan od clanova novosadskog foruma NSBUILD je Gospodin
Aleksandar Bojović (registracioni nickname INZENJER) odgovorni projektant konstrukcije Železničko-drumskog mosta u Novom Sadu koji je tokom ovih par godina intezivne izgradnje mosta svojim i laicima razumljivim strucnim komentarima i odgovorima na pitanja puno olaksao pracenje radova na mostu.
preuzete slike sa NSBUILD
autori slika: tetris, kasko, inzenjer, Milan Mijovic