Nisam upoznat sa trenutbim stanjem radova na pruzi S. Pazova -Novi Sad ali cu preneti tekst korisnika Puskele koji je odgovorio na to pitanje na sajtu SkyscraperCity > Железнички саобраћај | Rail transport pre par dana.
Inace je dvokolesacna pruga uradjena samo na novom mostu u duzini od oko 600 metara i to primarno zbog testa opterecenja .. Petrovaradin -Novi Sad Glavna je jednokolosecna pruga.
tekst user puskele:
" Po završetku radova i dok ne bude izgrađena pruga S.Pazova-NS, vozovi će sabraćati "levim" kolosekom dok će "desni" kolosek čekati završetak pruge SP-NS.
Rok izvođenja radova SP-NS je 50 meseci ili ti 4 godine. Plan je da se prve dve godine probija tunel sa dve cevi kod Čortanovaca i gradi vijadukt u dužini od 4km koji će ići od izlska tunela do Kar. Vinograda ( ta stanica/ukrsnica se ukida po završetku radova). Posle te faze prelazi se na fazu izgradnje koloseka, objekata, signalizacije, itd. Pruga će biti teledirigovana iz Zemuna.
Kinezi traže totalni zatvor NS-SU da bi posao uradili za 20 meseci ili pod saobraćajem 40 meseci. Ne znam šta će se odlučiti.
Ako bude totalni zatvor, alternativni pravac Novi Sad-Bogojevo-Sombor-Subotica, kao i prema jugu preko Orlovata, Pančeva. Što znači da teretni saobraćaj može da funkcioniše, malo usporeno, ali da se kreće. Dok putnički treba obustaviti dok ne urade remont, tj. izgrade novu prugu. "
edit: zanimljiv tekst zbog price nekih politicara u vezi 200 km/h vozom od BGD do SU tako da ces direktore morati jos malo ili malo vise da sacekas na put vozom u Madjarsku . Taman zavrse tu prugu i nas prime u EU :laugh: