Šta je novo?

Žeželjev Most u Novom Sadu

Nastavak prethodnog posta.
Na petrovaradinskoj zeleznickoj stanici sklapa se skretnica koja ce omoguciti koriscenje mehanizovanog sistema za polaganje pruznih elemenata ruske firme RŽD. A tamo se vec nalazi kompozicija sa sljunkom i segmentima pruge.{izvinjavam se clanu BEOBUILD-a Aerodronu cijih sam par slika preneo sa NSBUILD-a)

slike preuzete sa NSBUILD
Autor : Aerodron
 
Mislim da su bar 18 meseci daleko od povezivanja Petrovaradina i Glavne Zeleznicke Stanice.....
 
Situacija je ipak malo bolja. :)
Svi zemljani radovi na zeleznickom nasipu su uradjeni, kako sa backe tako i sa sremske strane. Ugradjene su obe privremene skretnice. Nasut je osnovni tucanickii zastor od postojeceg nasipa do mosta sa sremske strane. Pocelo je polaganje sina prema mostu takodje sa sremske strane.
Iako vreme ovih dana nikako ne ide na ruku radnicima na mostu najavljen je zeleznicki saobracaj preko novog mosta krajem marta ili pocetkom aprila ove godine.
slike preuzete sa sajta: pruge i vozovi Vojvodine
 
Jesu li smislili gdje ce da postave privremeni most ili ce u neki magacin
 
Vodice se i tamo politicka bitka oko toga

Sent from my SM-C5000 using Tapatalk
 
Pruga je postavljena do mosta. Ostalo je da se na samom mostu zavrsi hidro izolacija na velikom luku i postavi tucanicki zastor pre polaganja sina na mostovskoj konstrukciji.
Ugradjena je jos jedna skretnica neposredno ispred mosta za kolosek br 2 koji ce se pored koloxeka br 1 koristiti za puno probno opterecenje mosta.
Znaci ostalo je da se uradi: postavljanje sina preko samog mosta, kontaktna mreza, probno opterecenje i to sve do kraja marta kada bi mogli redovni vozovi da krenu preko novog mosta.
Tada bi se teziste radova prebacilo na drumske pristupne saobracajnice jer trenutno stara obilazna pruga onemogucava taj deo radova.

preuzete slike sa NSBUILD
autor slika: inzenjer
 
Boze ja sam tek sad skontao da ce ovaj most imati dve prizne i samo dve drumske trake (ne racunam pesacko biciklisticki prostor).......propustena je prilika...........................ovde nema prosirenja
 
Већ је објашњено на претходној страни. Ова улица у Петроварадину (https://www.google.rs/maps/@45.2501074, ... 6656?hl=sr) не би могла да прими неки интензивнији саобраћај (и сада становници ове улице имају проблем због теретних возила) па се планира обилазница око Петроварадина у склопу које је предвиђен и нови мост (низводно од железничко-друмског) којим би се стизало до аутопута (то би практично постало прво искључење из правца Београда). Логично би било да се добар део транзитног саобраћаја пресели на тај планирани мост. Друго, правац на којем се налази железничко-друмски (тј. Жежељев) није најоптерећенији правац кретања између сремске и бачке стране, тј. Петроварадина и Новог Сада тако да би 2+2 можда било и нерационално. Мост профила 2+2 је планиран да се гради у продужетку Булевара цара Лазара, на стубовима некадашњег Моста Франца Јозефа па кроз тунел испод тврђаве.
 
Argument stoji sam u teoriji, u praksi taj drugi most je daleko 10 godina, a saobracaj ce u tom periodu biti uvecan, srazmerno uvecanju samog grada. Taj most ce uglavnom koristiti Kamioni i u slucaju jedan da se pokvari situacija ce biti nimalo prijatna. Realno mislim da male drzave moraju infrstrukturne objekte da planiraju na bar pola veka, ako ne i ceo vek unapred......
 
Procetkom nedelje je zavrsena hidro izolacija mosta pa je od 16. aprila pocelo se sa nasipanjem tucanickog zastora i postavljane pruge preko novog mosta. Time je ostvarena zeleznicka veza Novi Sad-Petrovaradin preko novog mosta. ( ne jos i za redovni saobracaj)
Postavljeni su stubovi kontaktne mreze i zavrsemo dekorativno osvetljenje na lukovima mosta
Sledi "peglanje" pruge i probno opterecenje mosta.
 
Jos par slika sa postavljanja pruge na novom mostu i masina kojom se vrsi podbijanje tucanika ispod pragova kao i doterivanja pruge po nivou i pravcu.
edit: u prethodnom postu sam greskom napisao 16.april za datum pocetka polaganja sina. Naravno rec je o 16. martu 2018.god :)

preuzete slike sa NSBUILD
slike: inzenjer
 
Nekadasnji Zezeljev most je srusen 23. aprila `99 od strane nasih americkih "prijatelja".
Posto je u pitanju drumsko-zeleznicki da bi se uradile drumske pristupne saobrascajnice uslov je da se sa Privremenog mosta zeleznicki saobracaj prebaci na novi most. Ako test opterecenja bude uspesan (u sta niko ne sumnja) prvi vozovi bi novim mostom mogli da prodju vec za dve nedelje. Onda sledi uklanjanje privremene pruge i nasipa i zavrsetak drumskog prilaza mostu.
 
Znaci mogo bi za vozove svecano biti otvoren bas 23 aprila Ocekivao sam da ce sine biti na sredini a trake za kola sastrane
 
Možda je izabrano ovo rešenje jer će moći istovremeno da idu nezavisno oba saobraćaja bez presecanja - ukrštanja, tj. bez zastoja.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=526166#p526166:4zwfewee je napisao(la):
direktor » Mon Mar 19, 2018 5:41 pm[/url]":4zwfewee]Znaci mogo bi za vozove svecano biti otvoren bas 23 aprila Ocekivao sam da ce sine biti na sredini a trake za kola sastrane

Preneto sa SkyscraperCity.com user puskele

Žeželjev most kako ga mnogi nazivaju, biće pušten za televiziju 26. marta, a za komercijalni saobraćaj negde oko 4-5. aprila. Rusi koji trenutno rade posao, postavili su kolosek preko mosta...


Naravno rec je samo o zeleznickom saobracaju preko novog mosta.
 
Za sutra je najavljena politicka bulumenta da se provoza sa kompozicijom serije 711 po mostu, isprica pricu novinarima i slika se na njemu...samo ce da smetaju radovima.

Da vidimo sta je ostalo da se uradi da bi za manje od desetak dana novi most krenuo za pocetak sa zeleznickim saobracajem.
Pruga i skretnice su kompletno postavljena i uradjen je tucanicki zastor. Postavljeni stubovi za kontaktnu mrezu. Treba kontaktna zica da se razvuce i poveze. I na kraju sledi test opterecenja i tehnicki prijem mosta. Sve ovo do pocetka aprila.

Za drumski saobracaj malo vise posla. Po prebacivanju zel. saobracaja na novi most sledi skidanje privremene pruge i nasipa (to privremeno je bilo skoro dvadeset godina sto je uobicajeno na ovim prostorima). Dalje zavrsetak pristupnih saobracajnica mostu u duzini od par stotina metara ukupno sa sremske i backe strane, hidroizolacija (trenutno se radi), asvaltiranje na mostu i putna rasveta. Realno jos mesec, dva..

Za pesacko-biciklisticki saobracaj postavljanje maski na zastitnoj ogradi mosta i pesacke staze do mosta.

preuzete slike sa NSBUILD
slike: inzenjer (iz kokpita pri probnoj voznji preko mosta), bogdus i kasko
 
Cek a drugi kolosjek kad ce biti uradjen komplet sad je jedan tj komplet 2 kolosjecna oruga petrovaradin ns glavna .
 
Nisam upoznat sa trenutbim stanjem radova na pruzi S. Pazova -Novi Sad ali cu preneti tekst korisnika Puskele koji je odgovorio na to pitanje na sajtu SkyscraperCity > Железнички саобраћај | Rail transport pre par dana.
Inace je dvokolesacna pruga uradjena samo na novom mostu u duzini od oko 600 metara i to primarno zbog testa opterecenja .. Petrovaradin -Novi Sad Glavna je jednokolosecna pruga.

tekst user puskele:
" Po završetku radova i dok ne bude izgrađena pruga S.Pazova-NS, vozovi će sabraćati "levim" kolosekom dok će "desni" kolosek čekati završetak pruge SP-NS.

Rok izvođenja radova SP-NS je 50 meseci ili ti 4 godine. Plan je da se prve dve godine probija tunel sa dve cevi kod Čortanovaca i gradi vijadukt u dužini od 4km koji će ići od izlska tunela do Kar. Vinograda ( ta stanica/ukrsnica se ukida po završetku radova). Posle te faze prelazi se na fazu izgradnje koloseka, objekata, signalizacije, itd. Pruga će biti teledirigovana iz Zemuna.

Kinezi traže totalni zatvor NS-SU da bi posao uradili za 20 meseci ili pod saobraćajem 40 meseci. Ne znam šta će se odlučiti.
Ako bude totalni zatvor, alternativni pravac Novi Sad-Bogojevo-Sombor-Subotica, kao i prema jugu preko Orlovata, Pančeva. Što znači da teretni saobraćaj može da funkcioniše, malo usporeno, ali da se kreće. Dok putnički treba obustaviti dok ne urade remont, tj. izgrade novu prugu. "

edit: zanimljiv tekst zbog price nekih politicara u vezi 200 km/h vozom od BGD do SU tako da ces direktore morati jos malo ili malo vise da sacekas na put vozom u Madjarsku . Taman zavrse tu prugu i nas prime u EU :laugh:
 
Krenulo se asvaltiranjem drumskih staza na novom mostu u Novom Sadu. Pre nego sto je pocelo asvaltiraje nanet je jedan adhezioni sloj. Rok za kompletno asvaltiranje je ponedeljak, i onda u utorak i sredu krece probno opterecenje mosta (ukupno 6700 tona kamiona i zeleznickih vagona), pa par dana kontrole podataka, i prvi redovni putnicki i teretni vozovi mogu preko novog mosta...

slike preuzete sa NSBuild
autori slika: lionking, inzenjer, Posmatrac
 
Za kada je planiran zavrsetak pristupnih saobracajnica mostu?
 
Rok za drumski i pesacko- biciklisticki saobracaj tj. kompletan zavrsetak mosta je 1. Juli 2018. godine mada ima i optimistickih izjava da ce biti i nesto ranije.
 
Trenutno...test opterecenja
296b5f9694564c0e070bd6c76ab13880.jpg
bcc9bdf1bda16874cf92414aea49432d.jpg
632be57f972595a9fdcbe437641e238a.jpg
17cc5e93723534b54130926a4a141f78.jpg
4542e0b312db433118d065658d41977b.jpg
8209b595a6ec0fb323faf349d6e54d16.jpg


Послато са SM-J510FN уз помоћ Тапатока
 
Vrh