Šta je novo?

Žeželjev Most u Novom Sadu

Žeželjev most
Asfaltiranje:
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=wk6ZIgKE3PQ[/youtube]
 
Prelep most, a kriminalno zapušteno podgradje..
 
Posto su juce uklonjene skretnice (neposredno ispred mosta koje su koriscene pri testu opterecenja za pristup drugom koloseku na mostu) danas je pocelo postavljane kontaktne mreze za elektro vucu na pruzi novog mosta. Zatvor saobracaja je nejavljen do sutra u 12h kada ce najkasnije krenuti vozovi u redovnom saobracaju novim mostom. Sledi uklanjanje starog zeleznickog nasipa i pruge prema privremenom mostu i zavrsetak drumskih pristupnih saobracajnica.
foto sa NSBUILD
autor : Bogdus
 
Da li će privremeni most moći da se koristi za drumski saobraćaj u naredna 2-3 meseca dok budu trajali radovi na izgradnji peistupnica novom mostu?
 
Naravno da za sada privremeni most ostaje u funkciji. Zato se prvo pusta zeleznicki saobracaj da bi se nastavili radovi i na drumskim prisupnicama, a za cije radove smeta privremena pruga ( bila je privremena 18 godina i sutra ide u istoriju ) koja preseca trase novih drumskih pristupnica. Mozda radovi na pristupnim putevima nece trajati do kraja juna vec nesto krace.
Prvi redovni putnicki voz koji ce proci sutra preko novog mosta je najverovatnije voz broj 23402 na liniji Beograd- Novi Sad, a krece iz Bgd u 10.oo h i bice na novom mostu oko 11.40 h :)
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=530476#p530476:peb435xv je napisao(la):
Vox91 » Pet Apr 06, 2018 10:11 am[/url]":peb435xv]Prelep most, a kriminalno zapušteno podgradje..

Projekat obnavljanja fasada u Petrovaradinu:
podgradje-petrovaradin-fasade-04.jpg

podgradje-petrovaradin-fasade-10.jpg

podgradje-petrovaradin-fasade-02.jpg

podgradje-petrovaradin-fasade-05.jpg


https://www.gradnja.rs/kako-izgledaju-obnovljene-fasade-u-petrovaradinu/
 
"Privremeni montažno-demontažni most u Novom Sadu, od danas više nema nikakvu funkciju u obavljanju redovnog železničkog saobraćaja na pruzi Beograd- Novi Sad.

Nakon 19. godina uspostavljen je redovan železnički saobraćaj na novoizgrađenom Žeželjevom mostu. Sve funkcije koloseka će biti poboljšane i dovedene na projektovan nivo nakon što se uklone skretnice koje odvajau prugu ka starom mostu, i ostvare adekvatne šinske veze, te je do tada na snazi vožnja preko mosta smanjenom brzinom. Maksimalna komercijalna brzina koja će se eksploatisati na kolosecima preko mosta nakon nihovih potpunih sređivanja, biće 90km/h.
U Novom Sadu, 7.4.2018.
"
izvor.vozovi i zeleznička infrastruktura
 
Možda ovo mišljenje neće biti popularno na forumu ali mislim da ovaj most ne treba da se zove Žeželjev most. Konstrukcija novog jeste lepa ali nije izvedena u duhu originalnog mosta, prednapregnutim betonom, koji je proslavio Branka Žeželja u svetu kao genijalnog konstruktora. Originalni Žeželjev most je bio u vreme kada je izgrađen svetski rekorder po gabaritima i pomenutoj izvedbi. Ako su hteli da naprave most kao omaž prethodnom mostu, mislim da nisu to uradili na adekvatan način.
 
Po meni ni ne treba da se zove tako, a i most sam po sebi je mnogo veće nosivosti, a samim tim je morao biti drugačije izveden. Meni je ovaj most mnogo lepši i grandiozniji nego stari, mada sam i onaj voleo. Pozdrav sa sremske strane NS

Послато са TA-1032 уз помоћ Тапатока
 
Pa polako cemu zurba nije ni ovaj zavrsen za drumski saobracaj bitno da smisle gdje ce da ga premjeste
 
Radovi na drumskim pristupnicana "teku" lagano... ta ne treba sada zuriti :)
Radi se hidro izolacija i podloga pesacko-biciklistickih staza.
I jedna malo doradjena slika (obrisan privremeni most)
foto sa NSBUILD
autor : Kasko i inzenjer (Gospodin A.Bojovic)
 
Lepa fotka mosta od forumaša Brick sa nsbuild-a:
 
Јел фотошоп или декоративна расвета?
 
Vrh