Šta je novo?

Nedavni sadržaj od Siniša

  1. Siniša

    Gradski prevoz u svetu

    Da li se to meni čini da su im sedišta punija, tj. čvršća nego kod naših?
  2. Siniša

    Tunel Kamenička - Bulevar despota Stefana

    Ja sam o ovome isto razmišljao, verujem i drugi članovi foruma i poprilično sam rezervisan što se tiče toga. Možda ako bi se izgradio treći tunel u sredini isključivo za tramvaje, ali to bi poskupilo cenu izgradnje. Druga opcija je da jedna cev bude za tamvaje, a druga za automobile, ali onda bi...
  3. Siniša

    BEOVOZ - BG:VOZ - stanje i mogućnosti

    Počeci BG:voza, odnosno gradsko-prigradske železnice kakve danas znamo, od 1992. godine Beovoza, datiraju još od 30.09.1984. kada je otvorena linija Batajnica-Prokop. Ovo sa visinama stanica je samo dokaz da ne postoji vizija, a znalo se da će se mreža širiti. Ne znaju šta hoće, a ne znaju i šta...
  4. Siniša

    Tramvaji

    Mislim da ne treba. Previše bi kružila. Pre sam da se pojača 49 i 50 i da poslednja bude trolejbuska linija koja bi imala na nekim raskrsnicama prednost.
  5. Siniša

    BEOVOZ - BG:VOZ - stanje i mogućnosti

    Gledam stanicu Pančevački most koja ima perone visine 900 mm i ako bi se spustili na 550 mm, znači za 350 mm, morala bi se u potpunosti skinuti ploča koja prekriva pothodnik i oba stepeništa koja vode u isti. Prostor od ograde stepeništa do ivice perona je uzak. Izgleda da je bolje da se povise...
  6. Siniša

    Gradske linije javnog saobraćaja - Predlozi, rešenja

    Znam. Hteli su po GUP-u iz 1950 da zamene kolosek i da bude povezan sa železničkom mrežom, ali ne znam gde je zapelo.
  7. Siniša

    Gradske linije javnog saobraćaja - Predlozi, rešenja

    Zamena sa metarskog na standardni kolosek bi bio jako skup i dugotrajan proces. Možda ima smisla kod manjih mreža, tipa Sarajevo kada je početkom 60ih zamenio tramvaj bosanskog koloseka u standardni. Mnogi stručnjaci tvrde da nije dobro imati mrežu sa dva koloseka. Iskreno, ne znam. Možda ako...
  8. Siniša

    Gradske linije javnog saobraćaja - Predlozi, rešenja

    Tramvajsku mrežu treba rekonstruisati i izvršiti reorganizaciju tramvajakih linija. Na krakovima treba da postoji jedna, eventualno dve linije. Bolje da imamo jednu ili dve efikasne linije sa efikasnim presedanjem nego četiri ili više neefikasnih linija.
  9. Siniša

    Gradske linije javnog saobraćaja - Predlozi, rešenja

    Da li se sećate da je pre par godina bila priča kako će uvesti liniju od Banjice ili Trošarine do Tašmajdana i nosila bi broj 4?
  10. Siniša

    Gradski prevoz u svetu

    Melbourne je juče otovrio svoj novi železnički tunel. Grad nema metro, ali ima dobru razgranatu mrežu S-bahna.
  11. Siniša

    BEOVOZ - BG:VOZ - stanje i mogućnosti

    Drago mi je da se nabavljaju nove garniture, ali to sve i nema nekog smisla dok se ne reši visina poda na Vuku i Pančevačkom mostu, a do sada se nije krenulo ni milimetar.
  12. Siniša

    Gradske linije javnog saobraćaja - Predlozi, rešenja

    Meni je 85 nepouzdana, često mi se desilo da sam je čekao i 20 minuta, ako ne i više.
  13. Siniša

    Stare i napuštene železničke stanice i pruge u Srbiji i republikama bivše SFRJ

    Bar jedan kolosek se uvek mogao iskoristiti za BG:voz/Panvoz. To je mogao da bude tram-train. A bilo bi mesta i za linijski park, ako im je toliko stalo do njega.
  14. Siniša

    BEOVOZ - BG:VOZ - stanje i mogućnosti

    Ako je ovo moguće, sa postojećim brojem garnitura i kapacitetom deonica, koja je prepreka toj realizaciji. Interval od 20 minuta bi bio korak napred.
  15. Siniša

    Tramvaji

    Jeste, šteta je da su ti tramvaji ugašeni. Nažalost, to su bile odluke lokalne samouprave da se ukinu tramvaji. Jeftinije je bilo uvesti autobuse, kao, skupo održavanje mreže. Ja sam ovde stavljao neke skice, ideje, da se pruga za Beočin iskoristi za neki budući novosadski tram-train. ali prugu...
Vrh