Šta je novo?

Gradske linije javnog saobraćaja - Predlozi, rešenja

Osmica ce biti najverovatnije kruzna linija jer ce ici na relaciji Trosarina - Slavija -Trosarina.Tako je Sapic rekao
 
8 нема смисла до Богословије јер ће упадати у чепове у Београдској. Ако је потребна испомоћ и функционалан трамвај у Војводе Степе, онда је требала да иде до Славије и да кружи у интервалу на сваких 5-10 минута. Највероватније је одабрана Богословија да би возачи имали где да чекају време.
 
Na sajtu SJP i dalje ćute. Odakle uopšte vest o uvođenju osmice na relaciji Omladinski Stadion-Banjica ? Ja sam pronašao samo Šapićevu izjavu od pre 4 meseca bez ikakvih rokova, i od onda ništa.
 
Na sajtu SJP i dalje ćute. Odakle uopšte vest o uvođenju osmice na relaciji Omladinski Stadion-Banjica ? Ja sam pronašao samo Šapićevu izjavu od pre 4 meseca bez ikakvih rokova, i od onda ništa.
Na jednom od foruma posvecenom gradskom prevozu....naveden je i datum 06.12.2025...ne bih pisao o tome da sam administrator te grupe to nije napisao..naveo je da ce radnim danom ici 6 vozila,a vikendom 5...ako on laže,lažem i ja....

Sent from my SM-A566B using Tapatalk
 
Skroz nepotrebna linija. Bolje da se pojačaju postojeće. Mada tramvaj je toliko nepouzdan, da je potpuno nebitno šta rade. U svakom slučaju će da bude isto.
 
Linija možda nije nepotrebna, ali je potpuno nevažna dok se ne srede druge stvari. Mora prvo da se reši problem gomile automobila u žutoj traci u Vojvode Stepe, kao i gospodin saobraćajac koji na kružnom toku redovno zaustavlja tramvaj da bi prošlo još par automobila. Tek tad možemo da pričamo o novim linijama. A do tad će i ova nova linija kao i sve ostale većinu vremena provesti u čekanju da prođe kružni tok na Trgu oslobođenja.
 
Ne znam, po mom mišljenju je nepotrebna jer se 90% poklapa sa 14. Ok, možda je nezgodno pojačati 14 jer su na Bulevaru od Vuka do Ustaničke četiri linije, ali i ova "osmica" će da bude četvrta linija od Slavije do Trošarine. Ne znam, biće da mi nešto promiče.
 
Ne znam, po mom mišljenju je nepotrebna jer se 90% poklapa sa 14. Ok, možda je nezgodno pojačati 14 jer su na Bulevaru od Vuka do Ustaničke četiri linije, ali i ova "osmica" će da bude četvrta linija od Slavije do Trošarine. Ne znam, biće da mi nešto promiče.
Ni ja ne kažem da je preko potrebna. Samo kažem da pre dodavanja bilo kakvih linija treba da se reše veći problemi, koje gradska vlast nema nameru da reši. Ovo uvođenje linije 8 meni deluje kao zamazivanje očiju, ljudima koji godinama nisu ušli u tramvaj, da se nešto radi po pitanju javnog prevoza.

Moje lično mišljenje kao nekoga ko stalno putuje baš od Vuka do Voždovca je da linija 14 nema nikakvog smisla, i da bi pojačavanje 10, uz možda žutu traku u Beogradskoj, i optimizacija presedanja kod Pravnog bilo bolje rešenje. Iz mog iskustva putovanje sa Voždovca izgleda tako da staneš na stanicu pa ako 14 dođe, super. Međutim pošto nikad ne dođe, ti uđeš u prvo što naiđe i svakako presedaš kod Pravnog.
 
Ne znam kakve su mogucnosti za pojačanje 14, ali kad bi išla češće, linija bi i te kako imala smisla jer je korisna. Ovako nema smisla samo zato sto retko ide, pa ne možeš da se oslonis na nju. Uvek budem presrećan kad idem na Vozdovac pa mi se pojavi 14, da ne moram da presedam 33/48 kod Pravnog jer je to horor
 
Zanimljivo je kako se lako može manipulisati ljudima i popunjenošću neke linije prostim smanjivanjem broja vozila. Dobro sad, ovde je linija 14 oduvek bila sa malim brojem vozila. Ako se uvede linija 8 a smanji broj vozila na 2, 6, 7 i 12, znači da je glavni problem u naponskom kapacitetu mreže i da zato 14 ima tako mali broj vozila (poput 11, uprkos pojačavanju kapaciteta mreže duž trase).

Drugo, šta će biti kada jednog dana (ne interesuju me priče kako se nikada neće desiti) da linija 3 ponovo krene da vozi (pa bilo to samo Topčidera), a znamo da se okretala kod Omladinskog stadiona?​
 
Ako se na kraju "vraća" linija 8, mislim da će redukovati broj vozila na liniji 9 i možda na liniji 7.
Najviše tramvajska linija 9 upadne u čepove i izgubi na pouzdanosti.
Složiću se da treba poboljšati na više načina kretanje tramvaja i da imaju prednost u odnosu na automobile.
 
Drugo, šta će biti kada jednog dana (ne interesuju me priče kako se nikada neće desiti) da linija 3 ponovo krene da vozi (pa bilo to samo Topčidera), a znamo da se okretala kod Omladinskog stadiona?​
8 se onda rezerviše za buduće produženje do Rospi Ćuprije, pošto su 3 i 12 već dovoljno dugačke.
 
Ni ja ne kažem da je preko potrebna. Samo kažem da pre dodavanja bilo kakvih linija treba da se reše veći problemi, koje gradska vlast nema nameru da reši. Ovo uvođenje linije 8 meni deluje kao zamazivanje očiju, ljudima koji godinama nisu ušli u tramvaj, da se nešto radi po pitanju javnog prevoza.

Moje lično mišljenje kao nekoga ko stalno putuje baš od Vuka do Voždovca je da linija 14 nema nikakvog smisla, i da bi pojačavanje 10, uz možda žutu traku u Beogradskoj, i optimizacija presedanja kod Pravnog bilo bolje rešenje. Iz mog iskustva putovanje sa Voždovca izgleda tako da staneš na stanicu pa ako 14 dođe, super. Međutim pošto nikad ne dođe, ti uđeš u prvo što naiđe i svakako presedaš kod Pravnog.
Takođe 14 nema nikakvog smisla jer kruži gradom do Banjice i sa 50 se stiže duplo brže i onda će svako pre da se gura do čepa u 50, nego da se vozila sa 14 još dodatnih pola sata.
 
Obzirom da je veza Ustaničke i Banjice jedina bitna stvar na trasi. ;)
Prosto gledaj celu liniju, sa Ustaničke potpuno besmislena i ja je evo nisam koristio 3 puta u životu ciljano.
Veza sa Vukom i tim delom Bulevara (5,6,7), Autokomanda/Slavija (31), Banjica (50).
31 i 50 pokrivaju najbitnije tačke i daleko su brža i pouzdanija veza.
 
Ja recimo nijednom nisam 7 koristio ciljano od Ustaničke. Znači linija je potpuno besmislena.​
Sad je izgubila realno smisao, a pre su je koristili svi živi do Ušća i ja sam bio jedan od retkih koji je pre išao na 17, ma da mi je baš pre neki dan pala ideja da sa Konjarnika odem na Ustaničku i 7 do Ušća jer 17 nije bilo nigde, ali sam se razočarao kad sam se setio da više ne ide tu.
 
Da li se sećate da je pre par godina bila priča kako će uvesti liniju od Banjice ili Trošarine do Tašmajdana i nosila bi broj 4?
 
Realno, 14 je korisnija od ove današnje "sedmice" i "devetke". Nije linija kojom se ide od okretnice do okretnice, ali povezuje važne delove grada i recimo je jedina na potezu od Vuka, odnosno Bulevara i iznad, do Slavije. Ali tramvaji su generalno nepouzdani, pa je i logično da niko ne može da računa na njih.
 
8 se onda rezerviše za buduće produženje do Rospi Ćuprije, pošto su 3 i 12 već dovoljno dugačke.
Da li stvarno misliš da neko o tome misli? Oni su lupili liniju, verovatno razmišljaju da će dobiti koji politički poen.
Umesto da reše suštinske probleme ovog podsistema (priritet na raskrsnicama, vozila) oni uvode nove linije jer će moći da se slikaju verovatno na otvaranju
 
Што се тиче 14 иако радије користим 50 до Медака и даље, пре бих њу користио до БКА, да иде чешће и да ми није мука од потеза Аутокоманда - Ташмајдан. Боље да су њу појачали али ипак боље 8 да иде само до Славије јер мора нешто да фунцкионише како треба за ВС кад већ не функционишу остали трамваји и унакажена 33.
 
Poslednja izmena:
Vrh