Šta je novo?

BEOVOZ - BG:VOZ - stanje i mogućnosti

Ponedeljkom mi odgovara polazak u 14:30 iz Batajnice, ali evo već drugi ili treći put taj polazak biva otkazan. Blagajnica u stanici ne zna da mi kaže šta se dešava. Zna li neko ovde o čemu se radi? Ima li još nezvanično trajno otkazanih polazaka da znam da izbegavam?

Sent from my Pixel 7a using Tapatalk
 
Ponedeljkom mi odgovara polazak u 14:30 iz Batajnice, ali evo već drugi ili treći put taj polazak biva otkazan. Blagajnica u stanici ne zna da mi kaže šta se dešava. Zna li neko ovde o čemu se radi? Ima li još nezvanično trajno otkazanih polazaka da znam da izbegavam?

Sent from my Pixel 7a using Tapatalk
Nedostatak garnitura. Blagajnica zna kao i prodavačica na pijaci (čak ni ne prodaje karte za te polaske)
 
Ono što je bilo do naprednog armagedona nad železnicom, može biti veličanstveno samo u odnosu na SNS. Sećam se u Rakovici, blagajnica neće da mi proda kartu 2009. tvrdeći kako je Beovoz za Inđiju otkazan. Dolazim na peron, i dolazi voz, sve normalno. Tada su bili radovi Batajnica - Golubinci, dosta Beovozova je bilo otkazano, ali ne i taj.

Ima tu neka moda na forumu, da su svi oni koji ne kupuju karte elektronski "primitivni". Ne shvataju koliko je važna uloga nekog živog čoveka na stanici konsultanta, pogotovu ako si neredovan korisnik. U Belorusiji mi mnogo znače ti blagajnici konsultanti, koje neki put kao da zlatom plaćaju. Kada uporedim život u Belorusiji, Holandiji i Srbiji, shvatam da k****bolja u javnom sektoru nije posledica odsustva privatnog kapitala, već srpski fenomen. Pogotovu kada od nesrpskog javnog servisa dobiješ bolju uslugu nego od srpskog privatnika.
 
Juče sam se vozio Bg voz-om, naišla je ona kompozicija koja ima unutra bolja sedišta, ne kao ona u autobusima, grejanje top, 20 minuta sa jednog kraja grada na drugi. Kad se sve sabere, bolje nego autom, naravno kome (ili bar većim delom) se uklapa u rutu.
 
Da li je poznato koliki bi bio minimalni razmak između polazaka linije 1 BG:voza da manjak garnitura nije problem?
Imam utisak da bi najveća prepreka ljudima da koriste voz baš to što ako propuste 1 sledeći dolazi za pola sata. I onda npr konekcije javnim prevozom otpadaju u startu jer ni tramvaji ni autobusi ne idu baš u minut.
 
Da li je poznato koliki bi bio minimalni razmak između polazaka linije 1 BG:voza da manjak garnitura nije problem?
Imam utisak da bi najveća prepreka ljudima da koriste voz baš to što ako propuste 1 sledeći dolazi za pola sata. I onda npr konekcije javnim prevozom otpadaju u startu jer ni tramvaji ni autobusi ne idu baš u minut.
4 minuta (da nema drugih vozova)

Ovde imamo problem nedostatka garnitira i nedostatka kapaciteta pojedinih deonica. Tek kad se OBA problema reše može da se povećava značajno interval. Rekao bih da je voz na 20min trenutno maksimum.
 
Ovde imamo problem nedostatka garnitira i nedostatka kapaciteta pojedinih deonica. Tek kad se OBA problema reše može da se povećava značajno interval. Rekao bih da je voz na 20min trenutno maksimum.
Ako je ovo moguće, sa postojećim brojem garnitura i kapacitetom deonica, koja je prepreka toj realizaciji. Interval od 20 minuta bi bio korak napred.
 
Da li je poznato koliki bi bio minimalni razmak između polazaka linije 1 BG:voza da manjak garnitura nije problem?
Imam utisak da bi najveća prepreka ljudima da koriste voz baš to što ako propuste 1 sledeći dolazi za pola sata. I onda npr konekcije javnim prevozom otpadaju u startu jer ni tramvaji ni autobusi ne idu baš u minut.
Већ су неки одговорили, али хајде и ја, а везано за трасе експреса за Нови Сад:
- Ако су садашње композиције 20 минута, ако су садашње композиције (евентуално интервали 10-20-10-20).
- Ако су савременије композиције, са бољим убрзањем са више врата, са подом на нивоу перона, интервал 15 минута. Ту је проблем висина пода на Вуковом споменику и Панчевачком мосту, без најаве да ће се нешто по том питању скорије решавати.

Ако је предност висока брзина, и могућност високе поузданости, главни недостатак је слаба покривеност локација и праваца. Колега Боки123 је за дипломски направио "набуџени" модел без ширења мреже на више од оног СНС историјског минимума планова градске железнице. Дошло је у најбољем сценарију на 13% јавног превоза, што је и мене удивило, чак навело на сумњу везано за мањкавости модела.

Иначе, већина најславнијих метроа на свету, старих и историјски сраслих са градом (Лондон, Њујорк, Москва, Париз...) вуче тек око 30% превоза, са све јако разгеранатом мрежом. Разлог је у сегментацији кретања оф оних од 500 метара до оних од 50 000 метара. Што је кретање дуже, а коридор кретања активнији и оптерећенији, то је веће учешће шинског превоза на том правцу у тим случајевима, док кратка кретања у целом систему чине "критичну масу". Суштина стратешког промашаја ту је укидање Железничке станице Београд. Од 10 најкоришћенијих линија ГСП само 3 се не додирују са Кругом двојке. Да, у последње деценије се делимично умањило тежиште Круга двојке, а појачало тежиште Новог Београда, али не толико да би то променило.
 
Vrh